Презентація до доповіді «Використання інформаційно-компютерних технологій на уроках фізики»

Про матеріал
Слайдова презентація до доповіді «Використання інформаційно-компютерних технологій на уроках фізики»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання інформаційно-комп’ютерних технологій на уроках фізики. Підготував викладач фізики Алексеенко В. В.

Номер слайду 2

Цілі в навчанні:розширити політехнічні знання студентів;узагальнити вивчений матеріал;виділити головне;виробити у студента вміння робити розрахунки типових задач;протестувати знання з основних розділів фізики.

Номер слайду 3

Використання ПК на заняттях дає можливість Моделювання фізичних процесів. Контроль знань студентів (тести, прості задачі);

Номер слайду 4

Підготовка слайдів і презентацій. Підготувала студентка. Групи 1 СБ-16 Шуба Аліна

Номер слайду 5

Використання віртуальних лабораторних робіт

Номер слайду 6

Обробка результатів експерименту;

Номер слайду 7

Використання ПК для вивчення розділів фізики виконання домашнього завдання і самостійної роботи грає велику роль в навчанні. Як приклад використання ПК це виконання віртуальних лабораторних робіт. Для цього викладач повинен мати прикладне програмне забезпечення. А студент повинен мати навики роботи з комп'ютером, знати матеріал з даної теми до лабораторної роботи. Для цього необхідно мати перелік:

Номер слайду 8

Галерею приладів

Номер слайду 9

Електростатика

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Перелік тем лабораторних робіт

Номер слайду 12

Порядок виконання роботи в відео фрагменті

Номер слайду 13

Виконання віртуальної лабораторної роботи

Номер слайду 14

Занесення результатів дослідження в таблицю

Номер слайду 15

Відповісти на питання або тести 1. Маса — це ...а) кількість речовини; б) міра інертності тіла;в) кількість молекул; г) здатність тіла до взаємодії.2. Ізотермічний процес — це процес, який відбувається з газом певної маси за...а) сталого тиску; б) сталого об'єму;в) сталої температури; г) сталої густини.3. Ізохорний процес — це процес, який відбувається з газом певної маси за...а) сталої температури; б) сталого тиску;в) сталого об'єму; г) сталої густини. Висновок до лабораторної роботи

Номер слайду 16

Виконання віртуальної лабораторної роботи забезпечує індивідуальну та групову роботу.

Номер слайду 17

Формує уміння і навички при виконанні реальних лабораторних робіт

Номер слайду 18

Пропонувати студентам завдання різних рівнів складності

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Студент який виконує віртуальну лабораторну роботу. Отримує можливість виконувати віртуальні лабораторні роботи з фізики в оптимальному для нього темпі. Використовує відеопаузи для зняття показань зі шкал приладів. Має можливість спостерігати динаміку різних фізичних процесів. Обирати складність завдань.

Номер слайду 21

Серед педагогічних можливостей визначають: Можливість самопідготовки. Скорочення часу для виконання лабораторних робіт. Самоконтроль результатів діяльностіБезпосередню участь студента в процесі виконання лабораторної роботи - інтерактивні моделі лабораторних робіт. Здійснення підтримки групових, індивідуальних форм навчання. Створення умов для комп’ютерної підтримки традиційних і новаторських технологій

Номер слайду 22

Очікуваний педагогічний ефект: Підвищення якісних показників засвоєння законів. Досягнення кожним студентом реально можливого рівня успішностіСформованість умінь планувати експериментальне дослідження. Вміння використовувати лабораторне обладнання. Спостерігати за перебігом процесу й пояснювати бачене

Номер слайду 23

Дякую за увагу

pptx
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку