Використання ПК для вивчення розділів фізики виконання домашнього завдання і самостійної роботи грає велику роль в навчанні. Як приклад використання ПК це виконання віртуальних лабораторних робіт. Для цього викладач повинен мати прикладне програмне забезпечення. А студент повинен мати навики роботи з комп'ютером, знати матеріал з даної теми до лабораторної роботи. Для цього необхідно мати перелік:
Відповісти на питання або тести 1. Маса — це ...а) кількість речовини; б) міра інертності тіла;в) кількість молекул; г) здатність тіла до взаємодії.2. Ізотермічний процес — це процес, який відбувається з газом певної маси за...а) сталого тиску; б) сталого об'єму;в) сталої температури; г) сталої густини.3. Ізохорний процес — це процес, який відбувається з газом певної маси за...а) сталої температури; б) сталого тиску;в) сталого об'єму; г) сталої густини. Висновок до лабораторної роботи
Студент який виконує віртуальну лабораторну роботу. Отримує можливість виконувати віртуальні лабораторні роботи з фізики в оптимальному для нього темпі. Використовує відеопаузи для зняття показань зі шкал приладів. Має можливість спостерігати динаміку різних фізичних процесів. Обирати складність завдань.
Серед педагогічних можливостей визначають: Можливість самопідготовки. Скорочення часу для виконання лабораторних робіт. Самоконтроль результатів діяльностіБезпосередню участь студента в процесі виконання лабораторної роботи - інтерактивні моделі лабораторних робіт. Здійснення підтримки групових, індивідуальних форм навчання. Створення умов для комп’ютерної підтримки традиційних і новаторських технологій
Очікуваний педагогічний ефект: Підвищення якісних показників засвоєння законів. Досягнення кожним студентом реально можливого рівня успішностіСформованість умінь планувати експериментальне дослідження. Вміння використовувати лабораторне обладнання. Спостерігати за перебігом процесу й пояснювати бачене