Матеріал містить цікаві завдання для учнів 7-8-9 класів з фізики, доцільно проводити під час тижня фізики у школі
ІІ конкурс – “Знайдіть помилку” (продовження) У яскравий сонячний день школярі відправилися в похід. Щоб було не так пекуче, хлопці одяглися в темні костюми. Спочатку дорога йшла по піщаному березі ріки. Пісок був сухим і чистим. Йти було легко. Далі мандрівники згорнули на луг, і довелося зменшити крок. Далеко собою хлопці побачили людину, що рубала хмиз. Його важко було розглянути, тому що і людина, і навколишні його кущі були видні неясно, контури їхні розпливалися і, здавалося, начебто вони колишуться і тремтять. Підійшовши до дроворуба метрів на двісті, хлопці побачили, як він підняв і опустив сокиру на товстий сук, однак удар сокири вони почули не відразу. На нічліг розташувалися на березі ріки. До вечора стало свіжо, але після купання хлопцям відразу стало тепліше. На дні річки лежав великий камінь. Троє хлопців із зусиллям підняли його у воді, але зате легко викинули на берег. Після заходу сонця на небі показався серп місяця, його ріжки були звернені вправо. Було дуже красиво.
VI конкурс – “Практикум”1. Зберіть електричне коло, як показано на малюнку, зобразьте у вигляді схеми і доведіть його роботу на практиці2. Візьміть кілька п'ятикопійчаних монет, складіть їх купкою і виміряйте за допомогою лінійки висоту утвореної купки. А потім визначте товщину однієї монети. В якому випадку товщина однієї монети буде виміряна з більшою точністю: з 5 чи 20 монетами? Чому?