Колір логотипу — це один з ключових елементів сильного бренду. У кожного кольору свої особливості, асоціації та психологічний вплив. Вибираючи колір або поєднання кольорів для вашого логотипу, ви також отримуєте ці асоціації.
Кольори викликають певні емоції та почуття, тому надзвичайно важливо вибрати той, який ефективно представить вашу індивідуальність.
Дослідження показують, що люди за перші 90 секунд підсвідомо складають думку про людину, оточення або продукт, і що від 62% до 90% цієї оцінки ґрунтується тільки на кольорі.
Примітний: Чорний використовується для брендів «високого класу», як основний або в парі з іншим кольором. Чорний похмурий, серйозний. Більшість логотипів спочатку були розроблені в чорно-білих кольорах.
Значення: Природа, багатство, свіжість, життя, гармонія, довкілля, зростання, новизна.
Примітний: Зелений означає "вперед".
Часто використовується для представлення екокомпаній та продуктів.
Вважається заспокійливим кольором.