Робочий зошит для практичних робіт з професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій« з використанням сучасних будівельних технологій та матеріалів фірми «Кнауф»

Про матеріал
Робочий зошит складено відповідно до робочої навчальної програми ДСПТО для підготовки учнів з професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» з предмета « Технологія гіпсокартонних робіт» Зошит містить практичні завдання для контролю навчальних досягнень учнів Мета зошита – допомогти вчителям у викладанні навчального матеріалу та зацікавити учнів предметом, сприяти розвитку самостійності та пізнавальної активності учнів. Доступність подання матеріалу полегшує його засвоєння, а форма подання стимулює інтерес до навчання.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бердичівський професійний будівельний ліцей

 

 

Робочий зошит для

практичних робіт з професії

«Монтажник гіпсокартонних конструкцій« з використанням сучасних будівельних технологій та матеріалів фірми «Кнауф»

 

 

 

Розробила викладач:

професійно-теоретичного циклу

опоряджувальних професій

Чернюк Ірина Василівна

 

 

 

Зміст

 

І. Вступ.--------------------------------------------------------

ІІ. Практичні завдання---------------------------------------

  1. Гіпсокартонні та гіпсоволокнисті плити.--------
  2. Матеріали для обличкування та опорядження гіпсокартонних конструкцій.----------------------
  3. Улаштування облицювання стін безкаркасним способом (суха штукатурка).-----------------------
  4. Монтаж металевого каркасу.----------------------
  5. Улаштування каркасів із деревини---------------
  6. Кріплення гіпсокартонних плит до елементів каркасу.-------------------------------------------------
  7. Улаштування перегородок.-------------------------
  8. Улаштування підвісних стель.----------------------
  9. Улаштування підшивних стель.--------------------
  10.  Улаштування ломаних поверхонь.---------------
  11.  Улаштування збірної підлоги основи.----------
  12.  Вогнестійка обшивка опор та балок.------------
  13.  Улаштування мансард------------------------------

ІІІ. Сторінка для допитливих -----------------------------

IV. Рекомендована навчально-методична

Література----------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

IV. Рекомендована навчально-методична література

 

1. Захарченко П. В, Ленга Г, Гавриш О. М, Півень Н. М, Технологія та товарознавство систем сухого будівництва. – КНУБА. – Видання 2-ге, виправлене і доповнене. – К: « СПД Павленко «, 2011 – 512с.

2. Захарченко П. В, Ленга Г, Гавриш О. М, Півень Н. М, Пастушенко О. Є, Калугіна О. М. Практикум з технології та товарознавства систем сухого будівництва: Навчальний посібник. КНУБА – К. «СПД Павленко», 2010 – 360с.

3. Ципріанович І. В., Старченко О. Ю., Гулін Д. В. Криволінійні та ламані форми гіпсокартонних облицювань: підручник – 2-ге видання – К: Видавнича майстерня 2009», 2013 – 224с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ізоляційні матеріали:

  • скловата;
  • перліт;
  • полістирол;
  • захисні упаковки;

Устаткування для нанесення штукатурки машинним способом і підіймально-транспортне устаткування;

Металеві профілі;

Вироби для магазинів будівельних матеріалів;

Інжинірінг - розробка та створення виробничого устаткування.

З 1988 по 2002 роки - від європейської групи підприємств з виробництва будівельних матеріалів до світового концерну.

1993 рік - перші інвестиції компанії в Росію.

1995 рік - відкриття першого навчального центру Кнауф в країнах СНД (в Красногорську). На сьогодняшній день відкрито 14 подібних центрів.

1996 рік - організовано фірму Кнауф Маркетинг Київ

2005 рік - в Україні створено професію «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» та розпочато спільну роботу компанії Кнауф Маркетинг з Міністерством освіти і науки України по впровадженню цієї професії в навчальний процесе професійно-технічних навчальних закладів і закладів Вищої освіти та створенню мережі регіональних навчально-практичних будівельних центрів за технологіями Кнауф на базі ПТНЗ.

 

 

 

І. Вступ

 

      Робочий зошит складено відповідно до робочої навчальної програми ДСПТО для підготовки учнів з професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» з предмета « Технологія гіпсокартонних робіт»

      Зошит містить практичні завдання для контролю навчальних досягнень учнів

      Мета зошита – допомогти вчителям у викладанні навчального матеріалу та зацікавити учнів предметом, сприяти розвитку самостійності та пізнавальної активності учнів.

       Доступність подання матеріалу полегшує його засвоєння, а форма подання стимулює інтерес до навчання.

       Додаткова цікава інформація сторінки « Для допитливих « розширює кругозір учнів. Зошит може використовуватися для самостійної та індивідуальної роботи учнів з предмету.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Практичні завдання

1. Гіпсокартонні та гіпсоволокнисті плити.

 

Завдання 1. Контроль зовнішнього виду гіпсокартонних плит

 

1. Оцінити якість гіпсокартонних плит згідно методики. Результати дос­ліджень записати в журнал.

Дефекти зовнішнього виду:

відклеювання картону по довжині кромок 150 мм___місць,

надриви картону довжиною до ЗО мм на лицьовій стороні листа____місць, на тильній стороні листа____місць;

незаповнені гіпсом краї довжиною до 50 мм і шириною до 10 мм____місць;

відбиття кутів по довжині____мм____ шт.;

пошкодження кромок довжиною____мм, шириною____мм, всього____шт.

 

Завдання 2. Контроль розмірів та форми плит

  1.              Визначити відповідність розмірів ГКП ДСТУ.
  2.              Порівняти фактичні розміри з нормативними. Зробити висновок. Розміри листа:

Довжина____мм;

Ширина____мм;

Товщина____мм.

 

1970 рік – компанія почала випускати корпоративний журнал «Гіпс».

1972 рік – в головному офісі в Іпхофені створюються чотири нові відділи:

  • відділ стимулювання збуту;
  • відділ технічних рішень;
  • відділ дослідження ринку;
  • центральний секретаріат.

Засновниками компанії розроблено «Концепцію партнерства», яка втілила багаторічні зусилля фірми Кнауф з організації чесної і довірливої співпраці з партнерами на будівельному ринку та найманими працівниками.

1 975 рік – було розроблено машину G4.

1 982 рік – фірмі вручено нагороду – перший в історії «Оскар», а у

1999 році – другий. У віці 76 років померає Альфонс Кнауф – великий вчений і підприємець.

1984 рік – на 75 році померає Карл Кнауф.

 

Основні напрямки діяльності компанії станом на

1987рік:

Гіпс

  • штукатурні суміші для внутрішніх робіт;
  • гіпсокартонні і гіпсоволокнисті листи;

Ангідріт:

  • наливні підлоги;

Вапно:

  • штукатурні суміші для зовнішніх робіт;

 

Машина отримала спочатку назву Гіпсомат, а в 1967 році назву було змінено на Гіпсомат – Силомат.

     До цих пір для багатьох залишається загадкою, що все ж таки означає МП – 75 Насправді, це не більш, ніж проста вказівка на те, що продуктивність під час використання механізованого способу нанесення штукатурних сумішей зросте на 75 % порівняно з ручним способом нанесення.

1966 рік – створення заводу під керівництвом Балдвина Кнауфа виключно з виробництва гіпсокартонних листів.

У 1968 році у віці 61 рік Альфонс Кнауф стає доктором технічних наук. Тема дисертації «Виробництво штукатурного гіпсу за технологією колосникового полотна відповідно останніх досягнень в області петрології і металургії»

1969 рік – старший син Альфонса Ніколас Кнауф і старший син Карла Кнауфа – Балдвин поряд з батьками стають керівниками- оверхневої щ компанії.

З 1970 по 1987 роки – період, за який німецька фірма Кнауф із підприємства з переробки гіпсу зросла до європейської групи підприємств з виробництва будівельних матеріалів.

 

 

 

 

 

 

 

Фактичні і допустимі відхилення від розмірів по довжині____мм, по ширині____мм, по товщині____мм.

Завдання 3. Визначення маси 1 м2 листа (оверхневої щільності)

  1.               Визначити масу ГКП та порівняти результати з ДСТУ.
  2.               Результати записати в таблицю.

 

Таблиця: Визначення маси (т) 1 м2 ГКП

Номер

зразка

Маса зразка, висушеного до постійної маси т1 кг

Довжина зразка 1, м

Ширина зразка Ь, м

Маса(т)

1 м2 ГКП, кг/м2

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

Завдання 4. Визначення руйнівного навантаження та прогину листів

  1.               Виконати дослідження щодо визначення руйнівного навантаження та прогину листів.
  2.               Порівняти результати з вимогами ДСТУ.
  3.               Описати хід роботи. Результати випробовувань занести у журнал

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 5. Визначення міцності зчеплення гіпсового осердя з картоном

  1.               Ознайомитись з методикою визначення міцності зчеплення гіпсового осердя з картоном, виконати дослідження.
  2.               Порівняти результати випробувань з ДОТУ.
  3.               Описати хід роботи. Результати випробовувань занести у журнал.

 

Завдання 6. Визначення водопоглинання плит

  1.              Визначити водопоглинання ГКП, результати занести в таблицю.
  2.              Порівняти результати досліджень з вимогами ДОТУ.

 

Таблиця:  Визначення водопоглинання ГКП

Номер зразка

Маса зразка, висушеного до постійної маси т1 г

Маса зразка, насиченого водою т2, г

Водопоглинання

W, %

1

2

3

4

 

 

 

 

 

Завдання 7. Визначення опірності ГКП впливу відкритого полум'я

  1.               Оцінити опірність ГКП впливу відкритого полум'я, результати записати в таблицю.

 

 

 

 

 1960 рік - в Зірсбурзі розпочато роботу по виробництву одношарових штукатурок для внутрішніх робіт на основі гіпсового в'яжучого

     Дипломований інженер Вінкпер із Штутгарта, відомий всій гіпсопереробній галузі, такий собі «гіпсовий гуру», під час однієї дискусії пообі­цяв поставити пам'ятник тому, кому вдасться скоротити кількість скарг на багатошарову штукатурку, замінивши її одношаровою.

1960 рік - Поява відомої серії штукатурок «Банд»: Ротбанд, Гольдбанд, Грюндбанд, Блаубанд.

      Ця незвичайна назва «Банд» з'явилася так. Карлу Кнауфу одного разу приснилося, що серію продуктів потрібно назвати Банд (німець­кою - стрічка). До тогож, він любив палити сигари і тому взяв за приклад стрічки з упаковки сигар, яка слугувала позначкою і ознакою певного сорту сигар. Так, мішки з гіпсовими сумішами отримали свої кольорові кільця, за якими одразу було видно, що знаходиться усередині.

1962 рік - компанія створює відділ реклами. Макс Вагнер - засновник суворого технічного стилю реклами компанії, якого дотримуються до цих пір.

1964 - 65 роки - створення компанії «Ферейнігте Гіпсверке ГмбХ» - об'єднання гіпсових заводів. Перед компанією постає питання про механізовану обробку гіпсових штукатурок.

1965 рік - винахід нового типу штукатурної машини і створення шту­катурки для нанесення цією машиною. Вона отримала назву МП- 75.

 

1948 рік - підприємство Кнауф з відкритого торгового товариства перетворюється на товариство з обмеженою відповідальністю ( ТОВ).

Мета - своєю присутністю на ринку витиснути опікунів і повернути собі власні підприємства.

1949 рік - побудовано завод з обертальною піччю для випалювання гіпсу.

1950 рік - з'явилась ідея виробництва стяжки для підлоги на основі ангідриту і піску. Бруно Вандсер відкрив хімічну речовину - активатор, що призводила до затвердіння м'якої маси ангідриту дрібного помелу. Розпочато використання ангідриту для кріплення рудникових перемичок.

1954 рік - починається виготовлення вручну стельових панелей на основі гіпсу і перліту (программа охоплює 10 узорів) та виробництво гіпсових дошок - гіпсових листів завширшки 25 см, завдовжки 100 см і завтовшки 2,5 см, які в вологому стані армувалися кокосовим волокном, а потім сушилися на повітрі.

Реалізація довгострокового проекту з бурової розвіки родовищ гіпсу.

1956 рік - Альфонс Кнауф приступає до роботи над новою технологією виробництва штукатурного гіпсу і гіпсоволокнистих листів.

1957 рік - починається виробництво шпаклівки Перлітін на гіпсовій основі, яка наносилася щіткою або валиком. Великий успіх мав також розроблений спеціальний продук

 

 

  1.               Порівняти отримані результати з вимогами ДОТУ.

Таблиця:

Визначення опірності ГКП впливу відкритого полум'я

Номер зразка

Опірність зразка впливу відкритого полум’я t, хв

Відповідність ДСТУ

1

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання № 2

Тема: Матеріали для обличкування та опорядження гіпсокартонних конструкцій

 

1. Розрахувати необхідну кількість грунтовки Тіфенгрунд, штукатурки Ротбант та шпаклівки HP Фініш на влаштування стель в квартирі (коефіцієнт "а" задається викладачем).

2. Привести вартість необхідних матеріалів (скориставшись джерелом [5]).

3. Занести дані в таблицю

 

 

 

 

ІІІ. Сторінка для допитливих

ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК РОДИННОГО ПІДПРИЄМСТВА КНАУФ

1932 рік - розпочато добич гіпсового каменю шахтним способом та засновано виробництво гіпсу в Німеччині братами Альфонсом і Карлом Кнауф

1932 рік - виник перший гіпсовий завод Кнауф у місті Перле

1933 рік - придбання першої вантажної машини для перевезення гіпсової руди

1935 рік - побудовано перший склад, що вміщував 1500 тонн сировини

      Далекоглядність засновників компанії Кнауф засвідчує такий випадок: в 1 935 році Альфонс Кнауф, один із братів-засновників підприємства Кнауф, з метою ознайомлення з можливостями збуту саме штукатурного гіпсу попросив свого приятеля провести опитування спеціалістів з ліпних робіт, штукатурів, продавців, що продавали штукатурку Кнауф, потім проаналізувати відповіді опитаних. Було складено листа у вигляді тестів і розіслано. Отримані відповіді прояснили ситуацію на ринку і потребу в гіпсі. Так компанією було проведено перші маркетингові дослідження.

1938-1945 роки - важкі роки родини Кнауф. Їх підприємства передають в управління сторонніми особами.

1947 рік - друге народження родинного підприємства Кнауф. Фірму назвали «Френкіше Гіпсверке ГмбХ».

 

 

4. Вихідні дані:

тип робіт - обшивка мансардного поверху - звукоізоляція (рисунки 22.17, 22.18, розміри мансардного поверху задаються викладачем).

Завдання:

  • визначити, які матеріали використовуються для забезпечення проти­пожежного захисту мансардного поверху;
  • розрахувати необхідну кількість матеріалів для забезпечення проти­пожежного захисту;
  • підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами ро­боти;
  • викласти порядок виконання робіт;
  • виконати монтаж конструкції, що забезпечує протипожежний захист мансардного поверху.

5. Вихідні дані:

тип робіт - обшивка мансардного поверху - протипожежний захист (розміри мансардного поверху задаються викла­дачем).

Завдання:

  • схематично зобразити можливі варіанти улаштування кутів при монта­жі мансардного поверху;
  • підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами ро­боти;
  • викласти порядок виконання конструкції;
  • виконати монтаж конструкцій.

 

 

 

Таблиця:

№ п/п

Найменування

матеріалу

Нормативні витрати матеріалу на 1 м2, г

Фактично витрачені матері­али, г

Вартість матеріалу, грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання № 3

Тема: Улаштування облицювання стін безкаркасним способом

(суха штукатурка)

 

 

Завдання:

1. схематично зобразити конструкцію;

2. розрахувати необхідну кількість матеріалів та працевитрати для вико­нання даної конструкції;

3. підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами роботи;

-

Завдання:

  • схематично зобразити конструкцію;
  • розрахувати необхідну кількість матеріалів та працевитрати для виконання даної конструкції;
  • підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами роботи;
  • викласти порядок виконання конструкції;
  • виконати монтаж конструкції.

 

1. Вихідні дані:

тип конструкції - обшивка мансардного поверху без каркасу (розміри мансардного поверху задаються викладачем).

2. Вихідні дані:

тип конструкції - обшивка мансардного поверху на дерев'яному каркасі (розміри мансардного поверху задаються виклада­чем).

3. Вихідні дані:

тип конструкції - обшивка мансардного поверху на металевому каркасі (рисунки 22.17, 22.18, розміри мансардного поверху задаються викла­дачем).

Завдання:

  • схематично зобразити укладання звукоізоляції;
  • розрахувати необхідну кількість звукоізоляційних матеріалів та працевитрати для виконання даних робіт;
  • підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами ро­боти;
  • викласти порядок виконання робіт;
  • виконати монтаж конструкції.

 

Практичне завдання № 13

Тема: Улаштування мансард

 

 

Рис: розріз будинку

 

Рис: розріз будинку з мансардним поверхом

 

 

4. Викласти порядок виконання конструкції;

5. Виконати монтаж конструкції.

  1. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - улаштування обличкування стін безкаркасним способом з використанням монтажною клею Перлфікс (примі­щення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а", висота приміщення та основа задаються викладачем).

  1. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - улаштування обличкування стін безкаркасним способом з використанням сухої суміші Фугенфюллер (примі­щення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а", висота приміщення та основа задаються викладачем).

  1. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - улаштування обличкування стін за методом нак­леювання ГКП на смуги з гіпсокартону (приміщення - "Віталь­ня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а", висота приміщення та основа зада­ються викладачем).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання № 4

Тема:  Монтаж металевого каркасу.

 

Рис: План квартири

 

Завдання:

  •               схематично зобразити конструкцію;
  •               розрахувати необхідну кількість матеріалів та працевитрати для вико­нання даної конструкції;
  •               підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами роботи;
  •               викласти порядок виконання конструкції;

      

 

6. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна двошарова обшивка сталевої опори з ме­талевим каркасом, гвинтове кріплення (розміри задаються викладачем).

7. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна одношарова обшивка сталевої балки з нижньою металевою конструкцією, гвинтове кріплення (розміри задаються викладачем).

 

Рис. Сталеві балки

8. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна двошарова обшивка сталевої балки з нижньою металевою конструкцією, гвинтове кріплення (розміри задаються викладачем).

9. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна одношарова обшивка сталевої балки з вогнезахисними смугами, з затискачами (розміри задають­ся викладачем).

10. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна двошарова обшивка сталевої балки з вог­незахисними смугами, з затискачами (розміри задаються викладачем).

 

Рис: Дерев’яна опора

 

3. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна одношарова обшивка сталевої опори без каркасу, зі скобами (розміри задаються викладачем).

Рис: Сталева опора

 

4. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна двошарова обшивка сталевої опори без каркасу, зі скобами (розміри задаються викладачем).

5. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна одношарова обшивка сталевої опори з металевим каркасом, гвинтове кріплення (розміри задають­ся викладачем).

 

 

  •               виконати монтаж конструкції.
  1. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - улаштування металевого каркасу перегородки (приміщення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а", висота приміщення та розміщення перегородки задаються викладачем).

  1. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - улаштування металевого каркасу при обличку­ванні стіни (приміщення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", ко­ефіцієнт "а" та висота приміщення задаються викладачем).

  1. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - улаштування металевого каркасу при обличку­ванні стіни (значне віднесення від стіни) (приміщення - Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а", висота приміщення та від­стань віднесення від стіни задаються викладачем).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання № 5

Тема:  Улаштування каркасів із деревини

 

Рис: План квартири

Завдання:

  • схематично зобразити конструкцію;
  • розрахувати необхідну кількість матеріалів та працевитрати для вико­нання даної конструкції;
  • підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами роботи;
  • викласти порядок виконання конструкції;

 

 

Практичне завдання № 12

Тема:  Вогнестійка обшивка опор та балок

Завдання:

  • схематично зобразити конструкцію (на основі відповідних рисунків);
  • розрахувати необхідну кількість матеріалів (відповідно до класу вог­нестійкості) та працевитрати для виконання даної конструкції;
  • підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами роботи;
  • викласти порядок виконання конструкції;
  • виконати монтаж конструкції.

1. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна обшивка дерев'яної балки (розміри (ширина, висота, довжина) задаються викладачем).

Рис: Дерев’яна балка

2. Вихідні дані:

тип конструкції - вогнезахисна обшивка дерев'яної опори (розміри (ширина, висота, довжина) задаються викладачем).

 

  • підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами роботи;
  • викласти порядок виконання конструкції;
  • виконати монтаж конструкції.

1. Вихідні дані:

тип конструкції - конструкція зі стяжкою по рівним покриттям (рисунок приміщення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а" задаєть­ся викладачем).

2. Вихідні дані:

тип конструкції - конструкція зі стяжкою на підкладці з ефективних звуко- та теплоізоляційних волокнистих матеріалів по рівним покриттям (рисунок приміщення - "Вітальня”, "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а" задаєть­ся викладачем).

3. Вихідні дані:

тип конструкції - конструкція зі стяжкою на підкладці з вирівнюючого ша­ру сухої засипки (приміщення - "Вітальня", "Спальня", "Кух­ня", коефіцієнт "а" задається викладачем).

4. Вихідні дані:

тип конструкції - конструкція зі стяжкою на комбінованій підкладці з ефективних звуко- та теплоізоляційних волокнистих матеріалів з прошарком із ГВЛ по вирівнюючому шару сухої засипки (приміщення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а" задається викладачем).

 

 

 

 

  • виконати монтаж конструкції.

1. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - улаштування каркасу з деревини (приміщення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а", висота примі­щення та спосіб кріплення задаються викладачем).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання № 6

Тема:  Кріплення гіпсокартонних плит до елементів каркасу.

Рис: План квартири

 

Завдання:

  • схематично зобразити порядок кріплення ГКП до елементів каркасу;
  • розрахувати необхідну кількість матеріалів та працевитрати для вико­нання даної конструкції;
  • підібрати необхідні інструменти та ознайомитися з принципами роботи;
  • викласти порядок виконання конструкції;
  • виконати монтаж конструкції.

 

Практичне завдання № 11

Тема:  Улаштування збірної підлоги основи.

 

 

 

Рис: План квартири

 

Завдання:

  • схематично зобразити конструкцію;
  • розрахувати необхідну кількість матеріалів та працевитрати для вико­нання даної конструкції;

 

Практичне завдання № 10

Тема:  Улаштування ламаних поверхонь.

 

Рис. Обшивка несучого елемента

Завдання:

  • Схематично зобразити конструкцію.
  • Розрахувати необхідну кількість ГКП для влаштування даної конструкції, працевитрати та її вартість (коефіцієнт "а" задається викладачем), отримані дані занести у таблицю.
  • Підібрати необхідний інструмент та ознайомитися з його принципами застосування.
  • Описати порядок монтажу конструкції.
  • Зробити необхідні вимірювання та виконати монтаж конструкції.

 

 

 

 

 

 

1. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - обличкування стін (повздовжнє) (приміщення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а" та висота при­міщення задаються викладачем).

2. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - обличкування стін (поперечне) (приміщення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а" та висота при­міщення задаються викладачем).

3. Вихідні дані:

вид конструкціі/робіт - двошарове обличкування стін (при­міщення - Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а" та висота примі­щення задаються викладачем).

4. Вихідні дані:

вид конструкціі/робіт - обличкування перегородок (примі­щення - "Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а", висота приміщення та розміщення перегородок задаються викладачем).

5. Вихідні дані:

вид конструкціі/робіт - двошарове обличкування перегородок ( приміщення - Вітальня', "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а", висота приміщення та розміщення перегородок задаються викладачем).

6. Вихідні дані:

вид конструкції/робіт - облицювання стін ГКП по дерев'яному каркасу (приміщення — Вітальня", "Спальня", "Кухня", коефіцієнт "а" та висота приміщення задаються викладачем).

 

 

Практичне завдання № 7

Тема: Улаштування перегородок.

Завдання:

1. Схематично зобразити конструкцію.

2. Розрахувати необхідну кількість матеріалів, працевитрати для виконаная даної конструкції та її вартість (розміри перегородок задаються викладачем отримані дані занести в таблицю, обрати оптимальний варіант комплектації.

3. Підібрати необхідний інструмент та ознайомитися з його принципами застосування.

4. Описати порядок монтажу конструкції.

5. Зробити необхідні вимірювання та виконати монтаж конструкції.

 

Типи конструкцій перегородок:

1. Перегородка з одинарним металевим каркасом і одношаровою об­шивкою з обох сторін (W111) без прорізів (глуха).

2. Перегородка з одинарним металевим каркасом і одношаровою об­шивкою з обох сторін (W111)з одним дверним прорізом.

3. Перегородка з одинарним металевим каркасом і одношаровою об­шивкою з обох сторін (W111)з двома дверними прорізами.

5. Перегородка з одинарним металевим каркасом і одношаровою об­шивкою з обох сторін (W111) з трьома дверними прорізами.

 

 

Практичне завдання № 8

Тема: Улаштування підвісних стель.

Рис: План квартири

 

Типи конструкцій підвісних стель:

1. Дворівнева підвісна стеля на дерев'яному каркасі (D111) з гіпсокартонних плит.

2. Дворівнева підвісна стеля на металевому каркасі (D112) з гіпсокартон- них плит.

3. Однорівнева підвісна стеля на металевому каркасі (D113) з гіпсокар- тонних плит.

4. Дворівнева підвісна стеля на дерев'яному каркасі (П211) з ГВП.

 

 

5. Дворівнева підвісна стеля на металевому каркасі (П212) з ГВП.

6. Однорівнева підвісна стеля на металевому каркасі (П213) з ГВП.

 

Завдання:

1. Схематично зобразити конструкцію.

2. Розрахувати необхідну кількість матеріалів, працевитрати для виконан­ня даної конструкції та її вартість (коефіцієнт "а" задається викладачем), от­римані дані занести в таблицю, обрати оптимальний варіант комплектаці

3. Підібрати необхідний інструмент та ознайомитися з його принципами застосування.

4. Описати порядок монтажу конструкції.

5. Зробити необхідні вимірювання та виконати монтаж конструкції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Перегородка з одинарним металевим каркасом і двошаровою обшив­кою з обох сторін (W112) без прорізів (глуха).

6. Перегородка з одинарним металевим каркасом і двошаровою обшив­кою з обох сторін (W112) з одним дверним прорізом.

7. Перегородка з одинарним металевим каркасом і двошаровою обшив­кою з обох сторін (W112) з двома дверними прорізами.

8. Перегородка з одинарним металевим каркасом і двошаровою обшив­кою з обох сторін (W112) з трьома дверними прорізами

N° п/п

Назва

Од. виміру

Витрата

Вартість мат-в, грн.

1

1.1

Витрати праці робочихбудівельників

Середній розряд роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Каркас і кріпильні вироби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Обшивка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Закладання швів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Можлива заміна матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання № 9

Тема: Улаштування підшивних стель.

Рис: План квартири

 

Типи конструкцій підшивних стель

1. Декоративні плити приклеєні безпосередньо до поверхні міжповерхо­вого перекриття (конструкція D211).   

 

№ п/п

Назва

Од. виміру

Витрати

Вартість

мат-в,

грн.

1

 

1.1

Витрати праці робочих-будівельників

Середній розряд роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Каркас і кріпильні вироби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Обшивка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Закладання швів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Можлива заміна матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Назва

Од. виміру

Витрати

Вартість

мат-в,

грн.

1

1.1

Витрати праці робочих-будівельників Середній розряд роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Каркас і кріпильні вироби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Обшивка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Закладання швів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Можлива заміна матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Декоративні плити приклеєні до однорівневого дерев'яного каркасу (конструкція D212).

3. Декоративні плити з додатковими елементами кріплення зі смуг гіпсокартонних плит і металевого каркасу, прикріпленого за допомогою підвісів до міжповерхового перекриття (конструкція D213).

 

Завдання:

1. Схематично зобразити конструкцію.

2. Розрахувати необхідну кількість матеріалів, працевитрати для виконан­ня даної конструкції та її вартість (коефіцієнт "а" задається викладачем),

отримані дані занести в таблицю, обрати оптимальний варіант комплектації.

3. Підібрати необхідний інструмент та ознайомитися з його принципами застосування.

4. Описати порядок монтажу конструкції.

5. Зробити необхідні вимірювання та виконати монтаж конструкції.

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 січня 2022
Переглядів
692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку