Про матеріал
Мета:
- формування предметних компетентностей: актуалізувати вміння порівнювати предметні множини способом утворення пар і визначати кількість елементів, що залишилися без пари; на основі порівняння двох груп предметів формувати в учнів розуміння різницевого порівняння чисел; закріплювати знання таблиць додавання і віднімання чисел 1, 2; ознайомити учнів із правилом різницевого порівняння, показати його зв’язок з природою; розвивати математичне мовлення, логічне мислення, пізнавальний інтерес учнів, вміння узагальнювати; виховувати інтерес до навчання, любов до природи, старанність;
- формування ключових компетентностей: спілкуватися державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях, математична грамотність.
Обладнання: набір геометричних матеріалів ( геометричні фігури, цифри); м’яч для гри; чек-лист для самооцінки, мультимедійний екран.
Тип уроку: інтегрований.
Освітні галузі: математична, природнича, мовна, інформатична.