Презентація до інтегрованого уроку "Різницеве порівняння чисел. Жива і нежива природа"

Про матеріал
Мета: - формування предметних компетентностей: актуалізувати вміння порівнювати предметні множини способом утворення пар і визначати кількість елементів, що залишилися без пари; на основі порівняння двох груп предметів формувати в учнів розуміння різницевого порівняння чисел; закріплювати знання таблиць додавання і віднімання чисел 1, 2; ознайомити учнів із правилом різницевого порівняння, показати його зв’язок з природою; розвивати математичне мовлення, логічне мислення, пізнавальний інтерес учнів, вміння узагальнювати; виховувати інтерес до навчання, любов до природи, старанність; - формування ключових компетентностей: спілкуватися державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях, математична грамотність. Обладнання: набір геометричних матеріалів ( геометричні фігури, цифри); м’яч для гри; чек-лист для самооцінки, мультимедійний екран. Тип уроку: інтегрований. Освітні галузі: математична, природнича, мовна, інформатична.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

урокважніозумнімітливірганізовані

Номер слайду 2

798561048-25+28+210-27+23+22+2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

У телескоп за зоряним небом спостерігало 2 хлопчики і стільки ж дівчаток. Скільки всього дітей спостерігало за небом?22=62на ?

Номер слайду 5

651532743

Номер слайду 6

52на 3

Номер слайду 7

5 – 3 = 2

Номер слайду 8

Яке знання відкрили?Молодці!rrrr

pptx
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку