2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Конспект уроку математики для 1 класу за освітньою системою Анжеліки Цимбалару « Світ чекає крилатих» Журнал №8

Про матеріал
Тема. Число і цифра 2. Склад числа 2. Письмо цифри 2. Додавання і віднімання. Знаки «плюс», «мінус». Числовий вираз та його значення. Числова рівність. Відрізок. Кут. Пропедевтика. Купюра – 2 гривні. Монета – 2 копійки. Мета: - актуалізувати знання учнів об’єднання і вилучення об’єктів групи , написання цифри 2; - розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; - виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; - створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Обладнання: журнал, зошит Тип уроку: сприймання нового матеріалу
Перегляд файлу

Комунальний заклад

« Нікопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5»

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку математики для 1 класу за освітньою системою Анжеліки Цимбалару « Світ чекає крилатих»

 Журнал №8 

Тема. Число і цифра 2. Склад числа 2. Письмо цифри 2. Додавання і віднімання. Знаки «плюс», «мінус». Числовий вираз та його значення. Числова рівність. Відрізок. Кут. Пропедевтика. Купюра – 2 гривні. Монета  – 2 копійки.

     

 

Картинки по запросу картинка діти на канікулах

 

 

Підготувала: Вчитель Грищенко В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Нікополь

 

2020р.

 

 Тема. Число і цифра 2. Склад числа 2. Письмо цифри 2. Додавання і віднімання. Знаки «плюс», «мінус». Числовий вираз та його значення. Числова рівність. Відрізок. Кут. Пропедевтика. Купюра – 2 гривні. Монета  – 2 копійки.

  Мета: - актуалізувати знання учнів об’єднання і вилучення об’єктів групи ,  написання цифри 2;

  •  розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій;
  • виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики;
  • створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Обладнання: журнал, зошит

Тип уроку: сприймання нового матеріалу

 

Хід уроку

 І. Вступна частина

1. Привітання 

2. Перевірка готовності до уроку

- Діти, перевірте, чи все необхідне для уроку у вас є на партах, а все зайве приберіть

 ІІ. Основна частина

1. Повторення вивченого матеріалу.

- Сьогодні у нас незвичайний урок математики, а математична подорож до міста Знань. Успіх залежить від вас, діти. Будьте сміливі, кмітливі, відважні.

Щоб добре все знати,

Ми будемо міркувати,

А також рахувати,

Свій розум розвивати.

2. Робота з геометричним матеріалом.

- А у подорож ми разом з Лаксиками  вирушаємо чарівним потягом. Погляньте уважно, скажіть чому він чарівний?

 

 

 

 

 

                     

 

-    З чого він складається? (З геометричних фігур).

  • Так, а з яких саме?
  • Порахуйте, скільки трикутників, кругів, квадратів? (Кожен ряд лічить певні фігури)
  • Яких фігур найбільше?
  • Порівняйте, яких фігур більше, квадратів чи трикутників?
  • Молодці! Геометричні фігури ви запам’ятали добре і можемо їх розрізняти. А хто веде потяг? (Машиніст)

3.Робота в парах4. Гра «Продовжуй».

Учитель називає число: «Один, два…» - вказує на якогось учня, той продовжує лічбу до певного числа.

5. Вправа з логічним навантаженням.

- У бабусі є онучка Таня, кіт Любчик, песик Тишко. Скільки онуків у бабусі? (Жодного онука, тільки внучка).

6.Робота з ілюстраціями.

Розгляньте ілюстрації.

  • Скільки персонажів зображеного на кожній ілюстрації?
  • Що в них спільного?
  • Чи знайомі вам ці герої?

Картинки по запросу пупсень і вупсень

Картинки по запросу капітошка і вовк

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу крош і їжачок

Картинки по запросу чіп та дейл

 

 

 

 

 

 

 

На всіх картинках зображені друзі. На всіх картинках зображено по двох героїв.

7.Повідомлення теми уроку

-Кожен в світі хоче мати друзів. Коли у вас є гарний, вірний друг, то з ним можна гори звернути.

8. Робота з прислів’ями

Друга у скруті пізнають

Скарб – не друг , а друг – скарб

Друг – боягуз гірший лютого ворога

Сьогодні наша цифра про вас і ваших друзів. Сьогодні будемо вивчати цифру 2. 

9.Формування поняття про число 2. Позначення числа 2 цифрою.

  •    Огляньте наш клас. Що у класі два.
  •    Тепер погляньте один на одного. Що у вашого друга два? (Очі, щоки, руки, ноги…)

10.Фізкультхвилинка ( 2хвилини)

 

11.Робота з друкованою цифрою.

Картинки по запросу цифра 2Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

-Розгляньте друковану цифру 2. На що вона схожа?

 

12. Написання цифри 2.

- Розгляньте як пишеться цифра 2.

 Цифра 2 складається з трьох елементів: верхнього, правого заокруглення, довгої прямої похилої лінії та горизонтальної хвилястої лінії. Починаємо писати вище середини клітинки, ведемо заокруглення до верхньої сторони квадрата, заокруглюючи праворуч до правого кута клітинки, а потім описуємо малий правий півовал, що переходить у довгу пряму похилу лінію, яку ведемо вниз, невідриваючи руки, до середини нижньої сторони квадрата. Від неї ведемо горизонтальну хвилясту лінію праворуч до нижнього кута квадрата.

 Написання цифри 2 в повітрі і за опорними крапками в зошиті.

  • Покажіть Лаксикам як треба писати цифру 2 ( письмо на планшеті в клітинку)

 Написання цифри 2 учнями самостійно в журналі.

13.Робота за журналом

-Розгорніть журнал на сторінці 18

 

 

 

 

 

 

Завдання №1

-Кого зображено на малюнку?

-Як називаються пташки в кожній групі?

 -Наведіть зображення з двома об’єктами та зробіть так, щоб інших пташок  було по дві (там, де треба домалювати, а там, де треба, закреслити).

-Назвіть перелітних птахів.

2. Робота з формування уміння розрізняти число і цифру 2.

 

 

 

 

 

 

-Скільки у пташки крилець?

-Позначте на числовій прямій відповідне число.

 -Наведіть на середньому малюнку цифру 2, та розфарбуйте пташку, зображення якої має два крила.

-Чому в іншої пташки двох крил не видно?

( вона не летить, повернута одним боком)

 

3.

 

 

 

 

 

-Покажіть   шлях білочки по клітинках із зображенням двох грибочків-лисичок. Знизу зафарбуйте картку з числом, яке показує, скільки таких клітинок.

   -Знайдіть пари шкарпеток: спочатку відшукати і з’єднати шкарпетки кожної білочки, потім інші 4 шкарпетки з’єднати в пари. 

- Чого ще у нас пара? (перчаток, рук, очей тощо)4

4.Робота з журналом с.19

№1

 

 

 

 

 

-Що зображено на малюнку?

-Яке це насіння? (гарбузове)

 -Що змінилося на перших двох кадрах ?

(насінини переклали по одній), а потім доповнити другий кадр наступної пари кадрів та завершити побудову моделі складу числа.

-Отже,2 насінинки – це група об’єктів, 1 насінинка і 1 насінинка – частини цієї групи.)

№2

 

 

 

 

 

 

 

-З’єднайте частини одного об’єкта та поряд зобразити результат з’єднання.

-У якому завданні з’єднували половини об’єктів, а в якому половини групи об’єктів?.

-Розгляньте малюнки, та визначте ситуацію об’єднання, оберіть умовне позначення операції об’єднання об’єктів.

№3

 

 

 

 

 

 

 

-Як за допомогою чисел можна описати цю ситуацію математичного змісту? (1 та ще 1).

-Арифметичну дію додавання і її позначення знаком +.

 -Зафарбуйте цю дію  та прочитайте запис: один плюс один, до одного додати 1.

№4

 

 

 

 

 

 

 

 

- З’єднайте лініями малюнки з умовним позначенням операцій об’єднання  чи вилучення, з числовою прямою і з рівністю

Це значення виразу як результату  дії обчислення

VІІ. Підсумок уроку.

 Рефлексія

1. Інтерактивна вправа «Мікрофон»

-Що було для вас найважчим?

Для мене було найважчим…

-Що вдалося зробити без проблем?..

-Чи зможете ви пояснити цей матеріал Лаксикам? 

-Чи справдилися ваші очікування?..

-Яке завдання було найцікавіше? А що найбільше запам’яталося?

3. Прощання

- Дякую за урок, до побачення.

 

 

 


 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 січня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку