Мета. Вчити дітей правильно читати в особах; аналізувати вчинки дійових осіб, давати їм характеристики; виховувати бажання допомагати один одному, викликати негативне ставлення до ледарів.
Півник і двоє мишенят. Українська народна казка
Доброго дня, ліси і поля,Доброго дня, планета Земля!Щастя й здоров’я всім людям бажаєм. З радістю в школу до знань поспішаєм!
Робота над прислів’ями. Робота спільна – як пісня весела. Умілому всяка робота легка.
Робота над скоромовкою У печі, у печі Смачні та гарячі Пшеничні калачі. Хочеш їсти калачі – не сиди на печі.
Загадка Хоч годинника не має, Вранці він нас піднімає. Кожен прокидається – З сонечком вітається.
Загадка У норі хатинку має, хліб, сирочок полюбляє. По підлозі тишком-нишком бігає сіренька …
Довідкове Бюро. Ціп – знаряддя для обмолочування зерна
Млин – споруда для розмелювання зерна на борошно.
Словникова робота. Молотити. Намолоти. Замісити. Витопити. Посадити. Вийняти
Робота в парах Як ти вважаєш, чому в мишенят такі імена?
Робота в групахІ група – інсценування уривка казки.ІІ група – читання в особах уривка казки.ІІІ група – підібрати текст до малюнка.
Характеристика героїв. Півник голосистий смішні працелюбний грайливі справедливий ледачі хазяйновитий веселі Мишенята
Висновок Чого вчить нас казка? Знайдіть речення, яке є головною думкою казки.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект