Презентація для використання на уроках літературного читання у 2 класі до відповідної навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи та підручника «Літературне читання» (автор Віра Науменко). У презентації містяться матеріали про життєвий та творчий шлях Григорія Фальковича.
Життя і творчість Григорія Фальковича. «Примостився міст до мосту» Підготувала: Хорошковська Наталія Миколаївна, вчитель початкових класів Степівського навчально – виховного комплексу « Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» Чорнобаївської районної ради Черкаської області
Організаційний момент Зміст Отже, щоб урок нам розпочати, треба настрій гарний взяти. Усміхніться всім довкола: Небу, сонцю, квітам, людям – І тоді обов’язково День для вас привітним буде. Тож, посміхніться мені, подаруйте посмішку своєму сусідові по парті. А також для успіху візьмемо в нашу «учнівську скарбничку» старанність, творчість... (Учні продовжують: увагу, мислення, активність, товаристкість, працелюбність, уяву, знання).
Біографія Український єврейський поет, член Українського комітету міжнародного ПЕН-клубу, член Національної спілки письменників України. Як запевняють члени сім’ї: гарний дідусь, батько, чоловік. Народився в місті Києві, вранці 25 червня ХХ-го сторіччя. Тоді ще не було комп’ютерів, мобілок, айфонів, айпадів, ґаджетів та інших класних речей, а також: кольорових телевізорів, Болонської системи освіти, ноутбуків, Європейського союзу, СНД, СНІДу, фільмів у 3D форматі тощо. Зміст
З дитинства був: дитиною, школярем, піонером, комсомольцем. Трохи пізніше: радіомайстром, солдатом-ракетником, сержантом, позаштатним кореспондентом газети «Во славу Родины» Білоруського військового округу, студентом (Київський державний університет імені Т.Г.Шевченка, філфак, російська та болгарська філологія), лаборантом у київській середній школі №83. Друкуватися почав у шкільній стінній газеті: з 12 років, часто з примусу - за наказом класної керівнички. Перші твори писав, друкував у періодиці та видавав російською мовою. Предметом наукових зацікавлень і публікацій у всесоюзних виданнях були питання теорії та практики поетичного перекладу. Перекладав з болгарської, їдиш та мов народів тодішнього Радянського Союзу. Зміст
Мотивація навчальної діяльності Ось у мене виникла така проблема, щоб прочитати вам сьогоднішній вірш мені потрібно перейти через річку. Як мені це зробити? А якщо річка глибока? А якщо мосту немає? Давайте з вами побудуємо міст через річку. Для цього нам з вами потрібно пригадати слова про друга. Зміст