11 травня о 19:00Вебінар: Трудові відносини в закладі освіти: права, обов’язки та соціальні гарантії

Презентація " Життя і творчість Григорія Фальковича. " Примостився міст до мосту""

Про матеріал

Презентація для використання на уроках літературного читання у 2 класі до відповідної навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи та підручника «Літературне читання» (автор Віра Науменко). У презентації містяться матеріали про життєвий та творчий шлях Григорія Фальковича.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Життя і творчість Григорія Фальковича. «Примостився міст до мосту» Підготувала: Хорошковська Наталія Миколаївна, вчитель початкових класів Степівського навчально – виховного комплексу « Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» Чорнобаївської районної ради Черкаської області

Номер слайду 2

Зміст Біографія Григорія Фальковича Організаційний момент Таблиця розчитування Чистомовка Мотивація навчальної діяльності Робота над текстом Творчі завдання за змістом твору Підсумок уроку

Номер слайду 3

Організаційний момент Зміст Отже, щоб урок нам розпочати, треба настрій гарний взяти. Усміхніться всім довкола: Небу, сонцю, квітам, людям – І тоді обов’язково День для вас привітним буде. Тож, посміхніться мені, подаруйте посмішку своєму сусідові по парті. А також для успіху візьмемо в нашу «учнівську скарбничку» старанність, творчість... (Учні продовжують: увагу, мислення, активність, товаристкість, працелюбність, уяву, знання).

Номер слайду 4

Чистомовка Зміст Ду-ду-ду – через річку мостом йду Йа-йа-йа – бачу інший берег я. Ня-ня-ня – там живе моя рідня. Ний-ний-ний – міст широкий та зручний Ім-ім-ім – і не страшно йти по нім. Ця-ця-ця – ось доходжу до кінця Скінчилась подорож моя.

Номер слайду 5

Біографія Український єврейський поет, член Українського комітету міжнародного ПЕН-клубу, член Національної спілки письменників України. Як запевняють члени сім’ї: гарний дідусь, батько, чоловік. Народився в місті Києві, вранці 25 червня ХХ-го сторіччя. Тоді ще не було комп’ютерів, мобілок, айфонів, айпадів, ґаджетів та інших класних речей, а також: кольорових телевізорів, Болонської системи освіти, ноутбуків, Європейського союзу, СНД, СНІДу, фільмів у 3D форматі тощо. Зміст

Номер слайду 6

З дитинства був: дитиною, школярем, піонером, комсомольцем. Трохи пізніше: радіомайстром, солдатом-ракетником, сержантом, позаштатним кореспондентом газети «Во славу Родины» Білоруського військового округу, студентом (Київський державний університет імені Т.Г.Шевченка, філфак, російська та болгарська філологія), лаборантом у київській середній школі №83. Друкуватися почав у шкільній стінній газеті: з 12 років, часто з примусу - за наказом класної керівнички. Перші твори писав, друкував у періодиці та видавав російською мовою. Предметом наукових зацікавлень і публікацій у всесоюзних виданнях були питання теорії та практики поетичного перекладу. Перекладав з болгарської, їдиш та мов народів тодішнього Радянського Союзу. Зміст

Номер слайду 7

Поетичні збірки виходили в Україні та Росії. Вірші публікувалися російською, англійською, мовами їдиш та іврит, зокрема, у зарубіжних антологіях сучасної поезії. Періодично публікується у єврейських та загальноукраїнських ЗМІ. Зміст

Номер слайду 8

Книги Григорія Фальковича Зміст

Номер слайду 9

Розчитування Зміст Примостився Хлю поче Торка тись Шепо че Прислухаються Розмовля Копитом Впав

Номер слайду 10

Мотивація навчальної діяльності Ось у мене виникла така проблема, щоб прочитати вам сьогоднішній вірш мені потрібно перейти через річку. Як мені це зробити? А якщо річка глибока? А якщо мосту немає? Давайте з вами побудуємо міст через річку. Для цього нам з вами потрібно пригадати слова про друга. Зміст

Номер слайду 11

Молодці! Ви гарно справилися, а тепер давайте ми прочитаємо вірш про те, що робить міст протягом дня. Зміст

Номер слайду 12

Робота з твором Виразне читання вчителем Діти читають самостійно Гра “Машинка” Читає той учень, на яку парту «приїде» машинка. Можна ставити руки або лінійки, щоб машинка переїжджала з парти на парту як по мосту. Зміст

Номер слайду 13

Обговорення прочитаного Про що розповідається у вірші? Що робить міст протягом дня? Що робить міст, коли наступає вечір? Про що шепочуться мости? Зміст

Номер слайду 14

Словникова робота Многото́нний – багатото́нний, дуже важкий. Зміст

Номер слайду 15

Метод “Гронування” Зміст Оберіть ті малюнки, про які розповідав міст

Номер слайду 16

Робота з ілюстраціями. Відомі мости світу Зміст Міст Хеликс (Helix Bridge), Сінгапур

Номер слайду 17

Хвилі Хендерсона (Henderson Waves Bridge), Сінгапур

Номер слайду 18

Мойсеєв міст (Moses Bridge), Нідерланди

Номер слайду 19

Тауерський міст (Tower Bridge), Англія

Номер слайду 20

Понте Веккьо (Ponte Vecchio), Італія

Номер слайду 21

Творчі завдання З картону виготовте дошку та напишіть на ній одну зі стрічок вірша. Потім складіть з дошок-стрічок міст-вірш Зміст

Номер слайду 22

Підсумок уроку Чи сподобався вам вірш? Чим саме сподобався? Чи сподобався сьогоднішній урок? Що найбільше вам сподобалося? Зміст

Номер слайду 23

Список використаних джерел https://mala.storinka.org/григорій-фалькович-добірка-дитячих-поезій-зі-збірки-корова-спекла-коровай.html http://ings.com.ua/svit-navkolo-nas/25-unikalnix-mostiv-svitu-2.html Зміст

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Охорзіна Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
17 вересня 2018
Переглядів
1747
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку