Презентація до педагогічної ради за темою "Нова українська школа як перехідна ланка від школи знань до школи компетентностей"

Про матеріал
Презентація до педагогічної ради за темою "Нова українська школа як перехідна ланка від школи знань до школи компетентностей"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Вітаємо учасників засідання педагогічної ради!

Номер слайду 3

Нова українська школа як перехідна ланка від школи знань до школи компетентностей

Номер слайду 4

ПЛАНпроведення тематичної педагогічної ради (протокол від 07.11.2018 ) «Нова українська школа як перехідна ланка від школи знань до школи компетентностей» 1. Доповідь на тему: «Нова українська школа як перехідна ланка від школи знань до школи компетентностей» Карпутова Н. А., заступник директора з навчально-виховної роботи2. Обговорення основної доповіді.  2.1. Впровадження НУШ в початковій школі: тематичні тижніКарнаухова Л. О., вчитель початкових класів2.2.. Впровадження НУШ в початковій школі: організація та проведення уроків «Я досліджую світ»»Ярославцева Л. А., вчитель початкових класів2.3. Впровадження НУШ в початковій школі: сьогоденна школа та НУШРудакова О. В., вчитель початкових класів2.4. Впровадження НУШ в початковій школі: нові методи роботи. Старкова І. В., вчитель початкових класів2.5. Підвищення кваліфікації вчителів початкової школи: хто? що? коли? як?Дмитренко О. В., вчитель початкових класів

Номер слайду 5

«Починаємо реформу, яка на десятиріччя визначить освітній ландшафт України. Ми прагнемо побудувати суспільство освіченого загалу»«Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта» 

Номер слайду 6

Мета нової школи: ПЕРЕТВОРИТИ УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ НА ВАЖІЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РІВНОСТІ ТА ЗГУРТОВАНОСТІ, ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНИ

Номер слайду 7

Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві;1 Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно;2 Наскрізний процес виховання, який формує цінності;3 Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію;4 ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ СКЛАДАЄТЬСЯ З 8 КЛЮЧОВИХ КОМПОНЕНТІВ:

Номер слайду 8

Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм;Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками;5 Нова структура школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя;7 Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.8 ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ СКЛАДАЄТЬСЯ З 8 КЛЮЧОВИХ КОМПОНЕНТІВ:6

Номер слайду 9

Концепція Нової української школи Перша – це перевантаженість предметами

Номер слайду 10

ТРОХИ ФРАНКА НА ПОЧАТОК:«Наші пани в раді шкільній захотіли, щоб школа народна була якимось маленьким університетом, щоби давала дітям усього потрошки... дитині в пізнішім житті все се ні на що не придасться, в голові її воно не в’яжеться в ніяку цілість, а багато дечого в її літах є для неї зовсім недоступне».

Номер слайду 11

Концепція Нової української школи Друга проблема – те, що ми даємо суто навчальний матеріал

Номер слайду 12

«Сучасний випускник як фарширована риба. Нібито і риба, а не плаває»

Номер слайду 13

Ключові компетентності й наскрізні вміння створюють «канву»,  яка є основою для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина і фахівця                                           Концепція Нової української школи

Номер слайду 14

Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці                                       Концепція Нової української школи

Номер слайду 15

Компетентність – динамічна комбінація знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність.                                      Концепція Нової української школи

Номер слайду 16

Ключові компетентності – ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя.                                                  Концепція Нової української школи

Номер слайду 17

Спостереження, навчання та практика є основними складовими компетентностей. Доказом справжньої компетентності є кінцевий результат                                      Л. Рон Хаббард «Дорога до щастя»

Номер слайду 18

10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИСпілкування державною мовою. Спілкування іноземними мовами. Математична грамотність. Компетентності в природничих науках і технологіяхІнформаційно-цифрова компетентність Уміння навчатися впродовж життя Соціальні і громадянські компетентностіЗагальнокультурна грамотність. Підприємливість та ініціативність. Екологічна грамотність і здорове життя

Номер слайду 19

Уміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів)Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

Номер слайду 20

Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати. Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Номер слайду 21

Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеціІнформаційно-цифрова компетентність

Номер слайду 22

Вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітньо-професійну траєкторію, оцінювати власні результати навчання. Уміння вчитися впродовж життя

Номер слайду 23

Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування. Спілкування іноземними мовами 

Номер слайду 24

Культура логічного і алгоритмічного мислення Математична компетентність 

Номер слайду 25

Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави Ініціативність і підприємливість 

Номер слайду 26

Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва Загальнокультурна компетентність 

Номер слайду 27

Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку Екологічна грамотність і здорове життя 

Номер слайду 28

Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. Соціальна та громадянська компетентності 

Номер слайду 29

Спільними для всіх компетентностей є такі:• уміння читати і розуміти прочитане; • уміння висловлювати думку усно і письмово; • критичне мислення; • здатність логічно обґрунтовувати позицію; • ініціативність; • творчість;

Номер слайду 30

Спільними для всіх компетентностей є такі:• уміння вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення; • уміння конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект;• здатність до співпраці в команді.

Номер слайду 31

Основне у реформі – відійти від школи знань до компетентісної школи

Номер слайду 32

Для успіху сьогодні потрібні не тільки професійні навички, але й більш широкі можливості

Номер слайду 33

ЧОМУ?Застаріла дидактика навчання. Низький соціальний статус вчителя. Цифровий розрив між учнем та вчителем Учень не має мотивації до навчання

Номер слайду 34

«Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності». Закон України «Про освіту»

Номер слайду 35

Цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення. Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішенняІнноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя. ВИПУСКНИК НОВОЇ ШКОЛИ

Номер слайду 36

Безграмотными в 21 веке будут не те, кто не умеет писать и читать, а те, кто не умеет учиться, разучиваться и переучиваться. Элвин Тоффлер

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
14 березня 2019
Переглядів
4326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку