ПЛАНпроведення тематичної педагогічної ради (протокол від 07.11.2018 ) «Нова українська школа як перехідна ланка від школи знань до школи компетентностей» 1. Доповідь на тему: «Нова українська школа як перехідна ланка від школи знань до школи компетентностей» Карпутова Н. А., заступник директора з навчально-виховної роботи2. Обговорення основної доповіді. 2.1. Впровадження НУШ в початковій школі: тематичні тижніКарнаухова Л. О., вчитель початкових класів2.2.. Впровадження НУШ в початковій школі: організація та проведення уроків «Я досліджую світ»»Ярославцева Л. А., вчитель початкових класів2.3. Впровадження НУШ в початковій школі: сьогоденна школа та НУШРудакова О. В., вчитель початкових класів2.4. Впровадження НУШ в початковій школі: нові методи роботи. Старкова І. В., вчитель початкових класів2.5. Підвищення кваліфікації вчителів початкової школи: хто? що? коли? як?Дмитренко О. В., вчитель початкових класів
«Починаємо реформу, яка на десятиріччя визначить освітній ландшафт України. Ми прагнемо побудувати суспільство освіченого загалу»«Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта»
Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві;1 Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно;2 Наскрізний процес виховання, який формує цінності;3 Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію;4 ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ СКЛАДАЄТЬСЯ З 8 КЛЮЧОВИХ КОМПОНЕНТІВ:
Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм;Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками;5 Нова структура школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя;7 Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.8 ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ СКЛАДАЄТЬСЯ З 8 КЛЮЧОВИХ КОМПОНЕНТІВ:6
ТРОХИ ФРАНКА НА ПОЧАТОК:«Наші пани в раді шкільній захотіли, щоб школа народна була якимось маленьким університетом, щоби давала дітям усього потрошки... дитині в пізнішім житті все се ні на що не придасться, в голові її воно не в’яжеться в ніяку цілість, а багато дечого в її літах є для неї зовсім недоступне».
Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці Концепція Нової української школи
10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИСпілкування державною мовою. Спілкування іноземними мовами. Математична грамотність. Компетентності в природничих науках і технологіяхІнформаційно-цифрова компетентність Уміння навчатися впродовж життя Соціальні і громадянські компетентностіЗагальнокультурна грамотність. Підприємливість та ініціативність. Екологічна грамотність і здорове життя
«Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності». Закон України «Про освіту»
Цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення. Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішенняІнноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя. ВИПУСКНИК НОВОЇ ШКОЛИ