Презентація до педради "Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу"

Про матеріал
Одним з найголовніших завдань сучасної шкільної освіти є розвиток особистості учнів, створення умов, що забезпечують формування їх творчих здібностей.Спеціалісти стверджують, що більшість людей якнайкраще сприймає саме візуальну інформацію – вона швидше систематизується, а кольорові образи завдяки включенню емоційної складової ліпше сприймаються. Візуалізація навчального матеріалу розглядається як фактор полегшення сприйняття та підвищення запам’ятовування навчального матеріалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу”Науково – практичний семінар

Номер слайду 2

Вміє вчити той, хто вчить цікаво, хто викладає свій предмет так, щоб у душі учня звучали струни у відповідь і ні на хвилину не засинала його допитливість. А. Ейнштейн

Номер слайду 3

Я мислю – отже, я існую. Декарт. Критично мисляча людина – це людина, яка мислить самостійно

Номер слайду 4

Етапи формування КМ:- виклик: актуалізація знань, пробудження мотивації;- осмислення: роздуми, формування власної думки стосовно навчального матеріалу;- рефлексія: узагальнення, визначення способів розв’язання проблеми

Номер слайду 5

Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу. Електронні підручникиІнтернет - ресурси. Відео – уроки. ПрезентаціїМентальні карти. Кластери. Метаплани. Скрайбінги. Фішбоуни

Номер слайду 6

Ментальна карта Ментальні карти — це зручна і ефективна техніка візуалізації мислення і альтернативного запису. Це зручний інструмент для відображення процесу мислення і структуризації інформації у візуальній формі

Номер слайду 7

Кластер (з англійської мови ( cluster – пучок, рій, скупчення)– це графічна форма візуалізації інформації, коли виділяються основні смислові одиниці, які фіксуються у вигляді схеми (пучка) з позначенням звязків між ними Допомагає учневі нелінійно представити власні думки, ідеї. Дозволяє розвивати мислення, робити його більш гнучким, позбавлятися стереотипів. Форма кластера : - «гроно» (найбільший розвиток отримує одна з ідей), - «кластер-пучок» «кластер-питання» (рівномірне «розкидання» ідей навколо теми).

Номер слайду 8

Технологія складання кластера. Кластер. Посередині чистого листка (класної дошки), записуємо ключове слово чи речення теми. Навколо нього - слова чи речення, що доповнюють тему.3. Довкола записаних слів з’являються «супутники» і встановлюються нові логічні зв’язки.4. Записуємо стільки ідей, скільки їх називають учні.

Номер слайду 9

Метаплан. Це методика структурування групових обговорень, аналізу ситуації, обміну думками, збирання інформації з певного питання і вироблення колективних рішень. Метод є універсальним для використання у будь-якій сфері, де потрібне структуроване обговорення проблеми і пошук рішення

Номер слайду 10

Технологія складання метаплану: Обираємо проблему і записуємо її в центрі аркуша, розділеного на чотири сектори. У кожному секторі (зліва направо) записуємо питання для обговорення: 1- Як є? 2 - Як має бути?3 –Чому є такі проблеми? 4 – Як змінити становище?

Номер слайду 11

Технологія складання метаплану: Обираємо проблему і записуємо її в центрі аркуша, розділеного на чотири сектори. У кожному секторі (зліва направо) записуємо питання для обговорення: 1- Як є? 2 - Як має бути?3 – Чому є такі проблеми? 4 – Як змінити становище?

Номер слайду 12

Метаплан. Як є ? Як повинно бути?Чому не так? Висновки і пропозиціїПроблема(тема дискусії)

Номер слайду 13

Фішбоун. Суть прийому «Фішбоун» (риб'ячий скелет) полягає в постановці проблеми, яка вивчається на уроці, у визначенні її аспектів і знаходженні аргументів, фактів на підтвердження тієї або іншої точки зору на цю проблему.

Номер слайду 14

Фішбоун. Проблема причина причина висновок факт факт. Голова – питання теми. Верхні кісточки – причини проблеми. Нижні кісточки – факти на кожну причину. Хвіст – висновок. Записи мають бути короткими, бути ключовими словами або фразами, що відображають суть.

Номер слайду 15

Приклади

Номер слайду 16

Той, хто припиняє вчитися є старим, незалежно чи в 20 чи в 80 років. Той, хто постійно вчиться, залишається молодим. Найчудовішою річчю в житті є вічна молодість думки Генрі Форд

Номер слайду 17

Дякую за увагу

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 березня 2019
Переглядів
2305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку