Порядок денний:
1. Обрання секретаря педагогічної ради на 2022-2023 н.р..
2. Підсумки роботи закладу освіти в 2021-2022 н.р. в умовах правового режиму воєнного стану: виклики та реагування. Стан готовності закладу до організованого початку навчального 2022-2023 н.р. та завдання педагогічного колективу щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти 2022-2023 н.р.
(Директор) 3. Вибір форми освітнього процесу 2022-2023 н.р.
(Директор) 4. Затвердження режиму та структури 2022-2023 н.р.
(Директор) 5.Затвердження річного плану роботи на 2022-2023 н.р.
(Директор) 6. Про схвалення освітньої програми школи на 2022-2023н.р.
(Заступник директора)
7. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти початкових класів.
( Заступник директора)
8. Про оцінювання факультативних курсів у 2022-2023н.р.
( Заступник директора)
Порядок денний:
9. Оцінювання у 5 класі НУШ: особливості та проблеми наступності у відповідності до методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-х класів, які здобувають освіту відповідно до Нового Державного Стандарту базової середньої освіти
(наказ МОН №289 від 01.04.2022 )
10. Затвердження індивідуальних освітніх траєкторій для учнів закладу відповідно до рішення комісії ЛКК за медичними показниками (педагогічний патронаж).
( Заступник директора)
11. Про організацію інклюзивного навчання.
( Заступник директора)
12. Погодження плану роботи методичної ради.
( заступник директора )
13. Про схвалення плану роботи шкільної бібліотеки
(Завідуюча бібліотекою закладу) 14. Різне
Підсумки роботи закладу освіти в
2021-2022 н.р. в умовах правового режиму воєнного стану: виклики та
реагування. Стан готовності закладу до організованого початку
навчального 2022-2023 н.р. та
завдання педагогічного колективу
щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти 2022-2023 н.р.
Основними напрямами роботи педагогічного колективу в 2021- 2022 навчальному році були:
• упровадження нових підходів до організації системної роботи над науково-методичною проблемою: «Сучасний урок. Компетентнісний підхід до навчання і виховання» (ІІ етап);
• організація та координація методичної роботи закладу освіти;
• забезпечення професійного зростання учителів та підвищення їх наукового рівня, розкриття їхніх творчих індивідуальних можливостей(створення творчих груп, динамічних груп педагогів);
• організація і проведення показових уроків, позакласних заходів;
• організація і проведення взаємовідвідування уроків;
• дослідження рівня ефективності індивідуальної та колективної науково-методичної роботи з педагогічними працівниками;
• організація та координація самоосвітньої діяльності вчителів;
• надання консультаційної допомоги з питань впровадження особистісно-зорієнтованих та інтерактивних технологій навчання та виховання;
• обговорення новинок науково-методичної, психолого-педагогічної літератури, актуальних питань методичної та навчально-виховної роботи;
• обговорення та затвердження тематики науково-дослідницької роботи, проблемного питання кожного педагога;
• підготовка методичних розробок, рекомендацій, статей, звітів, обмін цінними методичними знахідками;
• вивчення, практичне осмислення й узагальнення інноваційного досвіду роботи вчителів освітнього закладу;
• заслуховування самоаналізу коллег щодо розв’язання проблемного питання, творчих звітів учителів, що атестуються;
• розробка та затвердження плану проведення позакласних заходів з навчальних предметів (предметні декади).
• організація науково-дослідницької роботи здобувачів освіти;
• розробка та затвердження положень про проведення конкурсів, участь здобувачів освіти у Всеукраїнських онлайн конкурсах;
• координація роботи щодо участі педпрацівників у конкурсах «Учитель року»;
• внесення пропозицій про присвоєння кваліфікації педагогу та його моральне заохочення;
• підвищення іміджу освітнього закладу;
• забезпечення ефективної роботи методичного кабінету – підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів.
Нормативно-правове забезпечення:
Організація освітнього процесу в закладі освіти в 2022/2023 навчальному році здійснюватиметься відповідно до:
- Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану» (№7325 від 28.04.2022), «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та інших;
- Указу Президента України від 16 березня 2022 року № 143 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»;
- постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 року №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні»;
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»;
- Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за №1111/35394; - Державних стандартів повної загальної середньої освіти: на рівні початкової освіти (в 1 – 4 класах) – Державного стандарту початкової освіти
(затвердженого Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року № 87); Постанова Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 року №288 «Про внесення змін до Державного стандарту початкової освіти»;
• на рівні базової середньої освіти: в 5 класах – Державного стандарту базової середньої освіти
(затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898); в 6 – 9 класах –
Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти (затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392); на рівні профільної середньої освіти (в 10 – 11/12 класах) – Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти (затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392);
Нормативно-правове забезпечення:
• Типових освітніх програм для закладів загальної середньої освіти – на рівні початкової освіти: - Типової освітньої програми для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743),
- Типової освітньої програми для учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від
12.08.2022 № 743), на рівні базової середньої освіти:
- у 5 класах – Типової освітньої програми для 5 – 9 класів закладів загальної середньої освіти
(затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.02. 2021 № 235),
- у 6 – 9 класах – Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня
(затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04. 2018 № 405); на рівні профільної середньої освіти – Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04. 2018 № 408 у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 № 1493 зі змінами); Наказів Міністерства освіти і науки України:
- від 28.03.2022 № 274 «Про деякі питання здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану»,
- від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-
інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 6 березня 2002 р. за № 229/6517 (зі змінами);
Нормативно-правове забезпечення:
•
- Положення про інституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 23 квітня 2019 року № 536 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 лютого 2021 року № 160), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 травня 2019 р. за № 547/33518; - Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти,
затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу
Міністерства освіти і науки України від 10 лютого 2021 року № 160), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2016 р. за № 184/28314;
• Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115, зареєстрованим в
Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 р. за № 941/35224);
- Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 16.04.2018 № 367, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р за № 564/32016;
- Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 (у редакції наказів Міністерства освіти і науки України № 621 від 08.05.2019, № 268 від 01.03.2021), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.07.2015 за № 924/27369; Листів Міністерства освіти і науки України:
від 30.06.2022 № 1/7322-22 «Про організацію 2022/2023 навчального року»; від 16.03.2022 №1/3472-22 «Про виконання Указу Президента України Володимира ЗЕЛЕНСЬКОГО від 16.03.2022 №143/2022».
У 2022/2-23 навчальному році пріоритетними напрямами освітньої діяльності є:
• продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа», впровадження у 5 класах нового Державного стандарту базової середньої освіти;
• організація освітнього процесу після вимушеного переривання його звичного перебігу, викликаного спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією російської федерації на території нашої держави;
• організація навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах поєднання різних форм організації освітнього процесу;
• посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, просвіти з питань особистої безпеки;
• психологічна допомога учасникам освітнього процесу.
І-ІІІ ступенів.
Для учнів 1-х класів тривалість уроків 35 хв.
Для учнів 2-4-х класів тривалість уроків 40 хв.
Для учнів 5-11 класів тривалість уроків 45 хв.
Новий Державний Стандарт базової середньої освіти – матриця академічної
свободи. Стан готовності
закладу освіти до навчання 5-класників НУШ.
МЕТОЮ БАЗОВОЇ
всебічний розвиток, виховання та соціалізація особистості, здатної до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової, діяльності та громадянської активності. Забезпечується досягнення цієї мети через формування ключових компетентностей.
ДОКУМЕНТАЦІЯ, НЕОБХІДНА
ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ
НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ:
§ Інстуктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 5-х класах НУШ (лист МОН № 1/9530-22 від 19.08.2022)
§ Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (затверджена наказом МОН України 19.02.2021 р. № 235).
§ Освітня програма школи (базовий рівень, 5, 6- 9 класи).
§ Модельні навчальні програми.
§ Річний навчальний план.
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
Річний навчальний план складений на основі типового навчального плану Типової освітньої програми.
Навчальний план – це цілісне уявлення про зміст і структуру базового рівня освіти, визначає гранично допустиме тижневе навантаження здобувачів освіти, передбачає реалізацію освітніх галузей навчального плану Державного стандарту через окремі предмети. Навчальний план містить інваріантну складову, сформовану на державному рівні та варіативну складову.
В інваріантній складовій навчального плану природнича та соціальна і здоров’язбережувальна освітні галузі реалізовані через інтегровані курси.
Реалізація природничої освітньої галузі здійснюється через інтегрований курс, розрахований на два роки адаптаційного періоду «Пізнаємо природу».
Соціальна та здоров’язбережувальна освітні галузі реалізується через інтегровані курси «Здоров’я, безпека та добробут» та «Етика».
Модельна навчальна програма – документ, що визначає орієнтовну послідовність досягнення очікуваних результатів навчання учнів, зміст навчального предмета, інтегрованого курсу та види навчальної діяльності учнів, рекомендований для використання в освітньому процесі в порядку, визначеному законодавством.
КУРСОВА
ЗАТВЕРДЖЕННЯ
РІЧНОГО ПЛАНУ РОБОТИ НА
2022-2023 Н.Р.
Øоб’єднання комплексних завдань для реалізації стратегії розвитку закладу освіти. Розробляється відповідно до абетки директора.
Комплексний функціональний документ, який
-спрямований на якість освітньої діяльності;
-реалізує стратегію розвитку ЗО;
-містить перелік освітніх заходів;
-до розробки долучаються всі учасники освітнього процесу;
-зміни схвалюються педагогічною радою;
-дієвий; практичний; ефективний; цілісний.
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
q Опрацювання нормативних документів, рекомендаційних листів щодо організації освітньої діяльності, викладання предметів – до 01.09.22 р. (вчителі).
q Організація моніторингу рівня методичної підготовки педагогічних працівників.
(діагностика) – до 30.09.2022 р. (заступники з НВР, вчителі).
2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників.
q Самоосвітня діяльності вчителів, вихователів ГПД, асистентів вчителя (поновлення матеріалів) – серпень - вересень 2022 р. (вчителі)
ІІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
3. Співпраця зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.
q
4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.
q Обговорення питання академічної
доброчесності із здобувачами освіти – вересень
2022 р. (класні керівники)
q Моніторинг стану дотримання академічної
доброчесності - 27-31.12.2022 р. (адміністрація)
ІV. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань
q Інструктивно-методична оперативка –
щопонеділка (директор , заступник з НВР)
q
vУкраїнська мова і література ,зарубіжна література (5-11 класи) - І семестр; vАнглійська мова (5-11 класи) – ІІ семестр;
vТрудове навчання, технології — ІІ семестр.
АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1. Дорож Ольга Миколаївна - вчитель української мови та літератури;
2. Скробала тетяна Григорівна. - вчитель української мови та літератури;
3. Скробала Віктор Любомирович — вчитель фізкультури, Захисту України
4. Данилюк Галина Василівна- асистент вчителя;
5. Литвинюк Оксана Василівна-асистент вчителя ;
6. Тимчишин Ольга Василівна- вихователь ЗДО;
7. Подільчик Тетяна Михайлівна- Вихователь ЗДО;
8.Стрільчук Тетяна Степанівна- вч. музичного мистецтва в ЗДО.
Схвалення освітньої програми
Сновидівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів на 2022-2023 н.р.
1 РОЗДІЛ
1. Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.
2. Очікувані результати навчання та компетентностей учнів.
3. Корекційно-розвитковий складник для осіб з особливими освітніми потребами.
4. Форми організації освітнього процесу.
5. Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за освітньою програмою
Організація освітнього процесу в початковій школі в 2022/2023 навчальному році здійснюватиметься відповідно до
Державного стандарту початкової освіти
(Постанова КМУ від 21 лютого 2018 року № 87); Постанова Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 року №288 «Про внесення змін до Державного стандарту початкової освіти».
Здобувачі освіти початкової школи працюють за типовою освітньою програмою для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 № 1272).
За типовою освітньою програмою для учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 № 1273)
І РОЗДІЛ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Визначено загальний обсяг навчального
навантаження:
для учнів 1 класу НУШ - 785,5 годин/навчальний
рік;
для 2 класу – 857,5 годин/навчальний рік; для учнів 3-4-х класів НУШ визначено по 892,5
годин/навчальний рік;
БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 898. В 6-9 класах - Державного стандарту базової та повної загальної середньої
освіти( затвердженого Постановою КМУ від 23.11
2011 року № 1392)
У 5 класах – Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти ( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від
19.02.2021 № 235
У 6-9 класах – Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти 2 ступеня ( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від
20.04.2018 № 405)
Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.
Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 5-9-х класів закладів загальної середньої освіти складає 5495 годин/навчальний рік:
-для 5-х класів – 1015 годин/навчальний рік;
-для 6-х класів – 1050 годин/навчальний рік;
-для 7-х класів – 1102,5 годин/навчальний рік;
-для 8-х класів – 1137,5 годин/навчальний рік;
-для 9-х класів – 1190 годин/навчальний рік.
ОЦІНЮВАННЯ
НАВЧАЛЬНИХ
ДОСЯГНЕНЬ
ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
3 – 4 КЛАСІВ
Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 3-4 класів
Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»
Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах вчителі можуть виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – вербальною оцінкою чи рівневою оцінкою за рішенням педагогічної ради
Оцінювання у 5 класі НУШ:
особливості та проблеми
наступності. Впровадження
методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних
досягнень учнів 5-х класів, які
здобувають освіту відповідно до Нового Державного Стандарту базової середньої освіти (наказ
МОН №289 від 01.04.2022 )
ОСНОВНІ ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ:
Øформувальне (поточне), з використанням окремих інструментів; Øпідсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання ; Øдержавна підсумкова атестація. Річне оцінювання здійснюються за системою оцінювання, визначеною законодавством, а результати такого оцінювання відображаються у свідоцтві досягнень, що видається учневі щороку. |
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ 5-Х КЛАСІВ |
||
|
01.09 – 30.10. 2022 - оцінювання за вербальною характеристикою (адаптаційний період); З 01.11– оцінювання за бальною шкалою |
|
ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 6-11 КЛАСІВ
ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА КРИТЕРІЯМИ
ОЦІНЮВАННЯ ТА ОРІЄНТОВНИМИ
ВИМОГАМИ ОЦІНЮВАННЯ
НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ІЗ БАЗОВИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ.
“ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ
ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ ОСВІТУ ВІДПОВІДНО ДО НОВОГО ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»
Індивідуальна форма навчання (педагогічний патронаж):
10 клас – 1 учень (16 год);
(семестрове та річне оцінювання)
Здобувачі освіти 10-11 класів
(профільна середня освіта) в 20222023н.р. працюють за Типовою освітньою програмою закладів
загальної середньої освіти ІІІ ступеня затвердженою наказом МОН України від 20.04.2018 № 408 .