Деякі аспекти підвищення кваліфікації учителів Постанова КМУ № 800 від 21.08.2019 Управління освіти міської ради м. Костянтинівка. Міська методична спільнота вчителів 2 класів. Вчителька початкових класів, заступниця директорки з навчально – виховної роботи Навчально – виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Костянтинівської міської ради Донецької області Сафронова Н. М.
Номер слайду 2
Нормативна база. Основні документи: Закон України «Про освіту»Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників». Постанова КМУ № 1133 від 27.12.2019 «Про внесення змін до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково – педагогічних працівників»Закон України «Про повну загальну середню освіту»Роз'яснення: Лист МОН від 14 листопада 2019 року № 1/9-683 «Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників». Лист МОН від 4 березня 2020 № 1/9-141 «Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти».
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Не менше 10% загальної кількості годин обов’язково повинні бути спрямовані на вдосконалення знань, умінь і практичних навичок у частині роботи з учнями з особливими освітніми потребами150 годин – 15 годин(інклюзія)Закон України «Про повну загальну освіту» (стаття 51, п.2)Стаття 27. Атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників (доповнено частиною третьою згідно із Законом № 2145-VIII від 05.09.2017)
Номер слайду 5
ПОЛОЖЕННЯпро дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Наказ МОНУ № 1115 від 08.09.2020
Номер слайду 6
Планування підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти здійснюється у два етапи (пункт 17 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800)
Номер слайду 7
Процедура визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Номер слайду 8
Програма підвищення кваліфікації затверджується суб’єктом підвищення кваліфікації та повинна містити інформацію про її розробника (розробників), найменування, мету, напрям, зміст, обсяг (тривалість), що встановлюється в годинах та/або в кредитах ЄКТС, форму (форми) підвищення кваліфікації, перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться (загальні, фахові тощо). Програма також може містити інформацію про:розподіл годин за видами діяльності (консультація; аудиторна, практична, самостійна і контрольна робота тощо);особу (осіб), які виконують програму (рівень вищої освіти, категорія, науковий ступінь, педагогічне/вчене звання, місце та/або досвід роботи тощо);строки виконання програми;місце виконання програми (за місцезнаходженням суб’єкта підвищення кваліфікації та/або за місцезнаходженням замовника тощо);очікувані результати навчання;вартість (у разі встановлення) або про безоплатний характер надання освітньої послуги;графік освітнього процесу;мінімальну та максимальну кількість осіб в групі;академічні, професійні можливості за результатами опанування програми;можливість надання подальшої підтримки чи супроводу;додаткові послуги (організація трансферу, забезпечення проживання і харчування, перелік можливих послуг для осіб з інвалідністю тощо);документ, що видається за результатами підвищення кваліфікації тощо. Суб’єкти підвищення кваліфікації забезпечують відкритість і доступність інформації про кожну власну програму підвищення кваліфікації шляхом її оприлюднення на своїх веб-сайтах.
Номер слайду 9
За результатами проходження підвищення кваліфікації педагогічним та науково-педагогічним працівникам видається документ про підвищення кваліфікаціїтехнічний опис, дизайн, спосіб виготовлення, порядок видачі та обліку якого визначається відповідним суб’єктом підвищення кваліфікації. Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на веб-сайті суб’єкта підвищення кваліфікації протягом 15 календарних днів після їх видачі та містить таку інформацію:прізвище та ініціали (ініціал імені) педагогічного або науково-педагогічного працівника, який пройшов підвищення кваліфікації;форму, вид, тему (напрям, найменування) підвищення кваліфікації та його обсяг (тривалість) в годинах або кредитах ЄКТС;дату видачі та обліковий запис документа про підвищення кваліфікації.
Номер слайду 10
Документ про підвищення кваліфікації містить:
Номер слайду 11
протягом одного місяця після завершення підвищення кваліфікації учитель подає до педагогічної ради закладу освіти клопотання про визнання результатів підвищення кваліфікації та документ про проходження підвищення кваліфікації.педагогічна рада заслуховує учителя щодо якості виконання програми підвищення кваліфікації, результатів підвищення кваліфікації, дотримання суб’єктом підвищення кваліфікації умов договору та приймає рішення про визнання результатів підвищення кваліфікації або невизнання результатів підвищення кваліфікації.
Номер слайду 12
На що варто звернути увагу під час вибору суб’єкта підвищення кваліфікаціїНаявність інформації про суб'єкта у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), зокрема шляхом безкоштовного запиту на вебсайті Міністерства юстиції України або платформою You. Control https://youcontrol.com.ua/Наявність вебсайту суб’єкта підвищення кваліфікації, оприлюднення на ньому програм підвищення кваліфікації і їх відповідність вимогам законодавства, зокрема пункту 10 Порядку. Наявність зразка документа про підвищення кваліфікації, його оприлюднення суб’єктом підвищення кваліфікації на своєму вебсайті та наявність у ньому інформації, визначеної пунктом 13 Порядку. Реєстр сертифікатів про підвищення кваліфікації
Номер слайду 13
https://bit.ly/kpk2023 Дайджест підвищення кваліфікації методичних, керівних і педагогічних кадрів на 2023 рік