Презентація до підсумкового уроку інформатики

Про матеріал

Підсумковий урок дає змогу систематизувати і узагальнити знання учнів за темою;
розвивати практичні навички опрацювання графічної інформації під час роботи з текстовими документами, творчі здібності і естетичний смак, сприяти профорієнтації; виховувати сучасну творчу людину, яка здатна навчатися впродовж життя

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підсумковий урок з теми: «Текстовий редактор»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

- успіх, увага - радість, робота - обдарованість, організованість - кмітливість, колективізм

Номер слайду 5

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я, бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Щоб усіх перемагати треба розум розвивати, Гостре око, слух, терпіння - і тоді прийде уміння.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Редагування - це ……. Перш ніж форматувати текст його потрібно …… Щоб створити новий документ потрібно вибрати пункт меню ….. Щоб зберегти документ, потрібно вибрати пункт меню…. Щоб вставити картинку у документ потрібно вибрати пункт меню …..

Номер слайду 10

Дії з графічними об'єктами - це……. Щоб вставити таблицю в документ потрібно вибрати пункт меню ….. Форматування – це…. Форматування шрифту – це… Щоб скопіювати текст користуються пунктом меню….

Номер слайду 11

Номер слайду 12

5.На робоче місце можна приносити їжу та напої? 1.Безпечна відстань від очей до екрана монітора – 50 см. (Так) 2.Можна використовувати сторонні предмети під час роботи за комп’ютером. (Ні) 3.Можна торкатися проводів живлення, розеток, задньої панелі системного блока чи монітора? (Ні) 4.Руки повинні бути чистими і сухими? (Ні) (Так)

Номер слайду 13

6.Час безперервної роботи за комп’ютером має перевищувати 20-25 хв? (Ні) 7.При виникненні незвичайної ситуації з комп’ютером негайно повідом учителя у школі, а вдома – дорослих. (Так) 8.Заходити до комп’ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання. (Так) 9.Можна вмикати та вимикати комп’ютери без дозволу вчителя. (Ні) 10.Після закінчення роботи закрити всі активні програми та коректно вимкнути комп’ютер. Прибрати робоче місце. (Так)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Релаксаційні вправи

Номер слайду 16

Номер слайду 17

У їдальні, в ресторані Зразу це побачиш ти. І в програмі Word також це Легко можемо знайти. Букви різні друкувати вміє кожен, кожен з нас, А якщо намалювати? Не проблема це для вас? Тільки точно треба знати де знайти, куди зайти І не треба дивування швидко скажеш мені ти У панелі… Меню (малювання) можем все це ми знайти.

Номер слайду 18

Для роботи в WORD-програмі В допомогу нам всяк час Щоб змінити вигляд тексту Та окремих елементів Є у нас ... Всі по-різному ми можемо написати алфавіт А для цього в WORD-програмі треба вибрати нам….. (панель інструментів) (Шрифт).

Номер слайду 19

Кросворд по темі «Робота з текстом». Найпростіша програма для набору тексту Рядок вікна програми, на якому вказано назву програми та ім'я файлу Виділена частина тексту Пристрій, що керує роботою комп’ютера Назва файла Процес завдяки якому можна «розмножити» окремі частини тексту Пристрій введення даних Процес завдяки якому в комп’ютері відбувається процес запам’ятовування даних Стіл комп’ютера.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Думаємо колективно, Працюємо оперативно, Сперечаємося доказово – Це для всіх обов’язково.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Віднайти в мережі, коли виник Інтернет, хто і коли його винайшов?

Номер слайду 28

ppt
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
1218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку