Підсумковий урок дає змогу систематизувати і узагальнити знання учнів за темою;
розвивати практичні навички опрацювання графічної інформації під час роботи з текстовими документами, творчі здібності і естетичний смак, сприяти профорієнтації; виховувати сучасну творчу людину, яка здатна навчатися впродовж життя
5.На робоче місце можна приносити їжу та напої? 1.Безпечна відстань від очей до екрана монітора – 50 см. (Так) 2.Можна використовувати сторонні предмети під час роботи за комп’ютером. (Ні) 3.Можна торкатися проводів живлення, розеток, задньої панелі системного блока чи монітора? (Ні) 4.Руки повинні бути чистими і сухими? (Ні) (Так)
6.Час безперервної роботи за комп’ютером має перевищувати 20-25 хв? (Ні) 7.При виникненні незвичайної ситуації з комп’ютером негайно повідом учителя у школі, а вдома – дорослих. (Так) 8.Заходити до комп’ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання. (Так) 9.Можна вмикати та вимикати комп’ютери без дозволу вчителя. (Ні) 10.Після закінчення роботи закрити всі активні програми та коректно вимкнути комп’ютер. Прибрати робоче місце. (Так)
У їдальні, в ресторані Зразу це побачиш ти. І в програмі Word також це Легко можемо знайти. Букви різні друкувати вміє кожен, кожен з нас, А якщо намалювати? Не проблема це для вас? Тільки точно треба знати де знайти, куди зайти І не треба дивування швидко скажеш мені ти У панелі… Меню (малювання) можем все це ми знайти.
Кросворд по темі «Робота з текстом». Найпростіша програма для набору тексту Рядок вікна програми, на якому вказано назву програми та ім'я файлу Виділена частина тексту Пристрій, що керує роботою комп’ютера Назва файла Процес завдяки якому можна «розмножити» окремі частини тексту Пристрій введення даних Процес завдяки якому в комп’ютері відбувається процес запам’ятовування даних Стіл комп’ютера.