Завдання QR-квесту, що дозволяє використати для гри нові інформаційні технології. Участь у грі як індивідуальна, так і групова. Це завдання для першого пробного квесту. Їх можна зробити більш складними, або більш тематичними, предметними.
Завдання: прочитай ВИСЛІВ та знайди його АВТОРА. Покажи вчителю та отримай наступне завдання.
Завдання: прочитай ВИСЛІВ ТА ЙОГО АВТОРА, покажи вчителю та візьми адресу наступного завдання.
Завдання: визнач ІМ’Я, покажи вчителю та візьми адресу наступного завдання.
Завдання: визнач СЛОВО, покажи вчителю та візьми адресу наступного завдання.
Завдання: визнач ЧИСЛО, покажи вчителю та візьми адресу наступного завдання.
Завдання: визнач ІМ’Я, покажи вчителю та візьми адресу наступного завдання.
Завдання: визнач СЛОВО, покажи вчителю та візьми адресу наступного завдання.
Завдання: визнач ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я ТА ПО БАТЬКОВІ, покажи вчителю та візьми адресу наступного завдання.
Завдання: визнач ЧИСЛО та занеси відповідь у кабінет інформатики.