Навчальне проектування не є принципово новою технологією. Метод проектів виник у 20-ті роки XX століття у США. Спершу його називали "методом проблем".
Номер слайду 6
Проектна робота – одна з найбільш цікавих методик, які може використовувати вчитель. Вона дозволяє: -ефективно реалізувати комунікативний підхід у навчальному процесі з іноземної мови -забезпечити активну практику для кожного учня групи з метою формування в учнів необхідних вмінь і навичок мовленнєвої діяльності -знайомити учнів із краєзнавчою тематикою і шукати способи їх включення в активний діалог культур, щоб вони сприймали мову як засіб між культурної взаємодії.
Номер слайду 7
Метод проектів – це комплексний навчальний метод, який дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, дає можливість учневі проявити самостійність у плануванні, організації та контролі своєї діяльності. Учень сам обирає об'єкт дослідження, сам для себе вирішує: чи обмежитися підручником з англійської мови , або почитати інші підручники, передбачені шкільною програмою. Проте, часто діти звертаються до додаткових джерел інформації, аналізують, порівнюють, залишаючи найважливіше й найцікавіше.
Номер слайду 8
Проектна робота – це навчання через дію. В основі кожного проекту лежить проблема, ціль виконання проекту-пошук шляхів вирішення цієї проблеми.
Номер слайду 9
Виконання проекту має такі етапи: 1. Занурення у тему. 2. Організація діяльності. 3. Виконання проекту. 4. Презентація результатів.
Номер слайду 10
тему ЗАНУРЕННЯ У ТЕМУ
Номер слайду 11
ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ
Номер слайду 12
ПРИЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
Номер слайду 13
Прикладами кінцевих продуктів можуть бути: альбом із творами та ілюстраціями; письмовий звіт; стіннівка; радіо або відеопрограма; класний куточок; WеЬ-сайт; відеофільм; виставка; журнал; костюм; мультимедійна презентація; публікація; серія ілюстрацій; словник англійського молодіжного сленгу.
Номер слайду 14
ЖУРНАЛ ,КОСТЮМ
Номер слайду 15
Існує кілька типів проектів. За видом діяльності розрізняють: 1. дослідницькі 2. творчі 3. рольові 4. інформаційні
Номер слайду 16
ІНФОРМАЦІЙНІ
Номер слайду 17
За характером контактів проекти поділяються на: 1. внутрішні 2. регіональні 3. міжнародні
Номер слайду 18
За кількістю учасників проекти поділяються на: 1. особисті 2. парні 3. групові
Номер слайду 19
За тривалістю проведення проекти розрізняють: 1. короткодіючі 2. середньої тривалості 3. довготривалі
Номер слайду 20
Метод проектів – по-перше допомагає інтегрувати Іноземну мову у власну мережу комунікативної компетенції того, хто вивчає мову. Це заохочує застосовувати широкий діапазон комунікативних навичок, дає змогу учням використовувати інші сфери знань та дає можливість описати те, що є важливим у їхньому житті. По-друге, проект робить мову більш пов’язаною з потребами того, хто навчається, бо вони вчаться спілкуватися про власний внутрішній світ, свою країну, свої думки. По-третє, проект налагоджує більш тісний зв’язок між мовою та культурою.
Номер слайду 21
Проектна робота дає можливість учням по-новому розкрити себе незалежно від рівня володіння мовою, учить їх прийомам співпраці і взаємодії в роботі, допомагає розвивати творчі здібності і навички дослідження.
Номер слайду 22
Таким чином, суть проектної технології — стимулювати інтерес учнів до певних проблем, що передбачають володіння визначеною сумою знань, та через проектну діяльність, яка передбачає розв'язання однієї або цілої низки проблем, показати практичне застосування надбаних знань. Від теорії до практики, гармонійно поєднуючи академічні знання з прагматичними, дотримуючи відповідний їх баланс на кожному етапі навчання.
Номер слайду 23
Методичні рекомендації З метою впровадження методу проектної роботи на уроках іноземної мови та підвищення інтересу до предмету рекомендуємо: сприяти розвитку творчого потенціалу учня; враховувати вікові та індивідуальні особистості учнів, їх рівень володіння англійською мовою; широко застосовувати різноманітні види та форми самостійної роботи; використовувати інтерактивні форми (групова та парна робота, рольова гра, тощо); спонукати учнів застосовувати спеціальні вміння самостійної роботи (індивідуальної, колективної парної, групової); створити атмосферу зацікавленості кожного учня; розвивати логічне мислення, довільну увагу, пам’ять; активізувати наявність у учнів знань, умінь та навичок з інших предметів шкільного циклу в процесі роботи над проектом.
Номер слайду 24
MA FAMILLE
Номер слайду 25
Paris c’est une ville magnifique
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Головний результат проектної або дослідницької діяльності з учнями - формування та виховання особистості, яка володіє проектною та дослідницькою технологією на рівні компетентностей. Проектне навчання не повинно витісняти класно-урочну систему і ставати деякої панацеєю, його слід використовувати як доповнення до інших "видів прямого або непрямого навчання".