Урок повинен бути тренінгом розвитку особистості учня як суб’єкта діяльності й соціальних стосунків у педагогічній взаємодії двох рівноцінних особистостей – учня та вчителя
„Кожна дитина повинна вчитися по-своєму” Заповідь прогресивних американських педагогів
Номер слайду 2
«Не хочу хвалитися, але я…» Вправа «Стілець хвастощів»
Номер слайду 3
«Історія про рай і пекло»
Номер слайду 4
Вправа «Послання із пляшки» Ви отримали послання від відомих людей з різних епох і різних сторіч…Чи знайомі вам ці люди, чим вони вам запам’ятались? Що об’єднує цих людей, яку спільну справу вони виконували?
Номер слайду 5
Вправа «Відмітки освітніх подій» Розташуйте свої повідомлення із пляшки в хронологічній послідовності. Які події відбулися в освітянському житті впродовж останніх десятиліть? Як вони вплинули на хід освітнього процесу?
Номер слайду 6
« Мозковий штурм» записати по 3 слова, з якими у вас асоціюється особистісно зорієнтований урок; об’єднайтеся в групи за кольорами сердечок і виберіть слова, які у вас збіглися; керівник групи презентує знання групи щодо особистісно орієнтованого уроку.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Урок повинен бути тренінгом розвитку особистості учня як суб’єкта діяльності й соціальних стосунків у педагогічній взаємодії двох рівноцінних особистостей – учня та вчителя
Номер слайду 9
Рольова гра «На прийомі у лікаря»
Номер слайду 10
Візьміть чашку терпіння, влийте в неї повне серце любові, дві пригорщі щедрості, посипте добротою, плесніть трішки гумору і додайте якомога більше віри. Усе це добре перемішайте. Намастіть на шматок відпущеного вам життя і запропонуйте кожному, кого зустрінете на своєму шляху. Успіху!!!