ІІІ. Змістова частина
№ з\п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
|
|
||||
1.1 |
Проведення соціальної паспортизації класів |
До 10 вересня |
Класні керівники |
|
1.2 |
Складання соціального паспорту сімей «групи ризику» |
Вересень |
Класні керівники |
|
1.3 |
Оновлення списку, банку даних дітей пільгових та соціально-незахищених категорій |
Вересень |
Класні керівники, медична сестра |
|
1.4 |
Анкета для учнів «Ставлення до школи» |
Жовтень |
5 клас |
|
1.5 |
Вивчення рівня адаптації учнів 1-х класів до навчання (спостереження на уроках та перервах, ігри під час перерв) |
Вересень-жовтень |
1 клас |
|
1.6 |
Вивчення рівня адаптації учнів 5-х класів при переході з молодшої ланки до середньої («Соціометрія») |
Вересень-жовтень |
5 клас |
|
1.7 |
Групове діагностування: - опитувальник Басса-Дарки. - тест шкільної тривожності за Філліпсом |
Жовтень-листопад |
5 клас |
|
1.8 |
Анкетування щодо обізнаності старшокласників з питань протидії торгівлі людьми |
Листопад |
10-11 клас |
|
1.9 |
Вивчення можливої схильності учнів до шкідливих звичок (анкетування) |
Грудень |
9-11 клас |
|
1.10 |
Проведення діагностики професійних нахилів учнiв 9-10 класів (Тест «Ваші інтереси» |
Березень |
9,10 клас |
|
1.11 |
Профілактичні бесіди з учнями з метою виявлення ознак дезадаптації. |
2019/2020 н.р. За запитом адміністрації закладу |
Учні школи |
|
1.12 |
Робота з сім’ями СЖО (спостереження, бесіди, відвідування за місцем проживання). |
2019/2020 н.р. |
Учні школи |
|
1.13 |
Спостереження за учнями під час навчальних занять та в позаурочний час з метою виявлення учнів із проблемами у поведінці, дезадаптованих учнів |
2019-2020 н.р. |
Учні школи |
|
|
||||
2.1 |
Участь в роботі Ради профілактики школи. |
2019-2020 н.р.
|
|
|
2.2 |
Здійснення контролю за відвідуванням занять учнями 1-11 класів |
Вересень |
Учні школи |
|
2.3 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів 1-4 класів щодо попередження агресивності дітей молодшого шкільного віку |
Вересень |
1-4-клас |
|
2.4 |
Адаптація дитини в новому соціокультурному просторі. |
Вересень |
1 клас |
|
2.5 |
Адаптаційні класні години «Це мій перший клас» |
Жовтень |
1 клас |
|
2.6 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів 8-9-х класів на тему «Гендерні особливості взаєморозуміння» |
Жовтень
|
8-9 клас
|
|
2.7 |
Круглий стіл з класними керівниками на тему «Система роботи щодо профілактики негативних явищ в учнівському середовищі» |
Жовтень |
Класні керівники |
|
2.8 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів 4-х класів «Яким я бачу своє майбутнє»
|
Жовтень
|
4 клас
|
|
2.9 |
Перегляд та обговорення навчального фільму «Життя на повну силу» |
Листопад |
7-9 клас |
|
2.10 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів 7-8-х класів «Варто бути чесним громадянином»
|
Листопад |
7-8 клас |
|
2.11 |
Анкетування учнів 1-4 класів «Рівень адаптації в соціумі» |
Листопад |
1-4 клас |
|
2.12 |
Анкетування учнів 9-11-х класів «Вивчення рівня соціалізації старшокласників» |
Листопад |
9-11 клас |
|
2.13 |
В рамках місячника правового та превентивного виховання:
Заняття з елементами тренінгу для учнів 3-4-х класів «Я і мої однолітки»
Заняття з елементами тренінгу для учнів 5-8-х класів «Що таке жорстока поведінка»
Відеолекторій для учнів 9-11-х класів «Ти і поліція» Зустрічі з працівниками Головного управління національної поліції для учнів 9-10-х класів «Я вмію себе захистити»
|
Листопад |
Учні школи
|
|
2.14 |
Акція «16 днів проти насильства» |
25 листопада – 10 грудня |
Учні школи |
|
2.15 |
Проведення профілактичних заходів до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом |
Грудень |
Учні школи |
|
2.16 |
Заняття з підвищення обізнаності підлітків з проблеми торгівлі людьми Перегляд відеофільму «Станція призначення» Бесіда «Правила і закони в твоєму житті» |
Грудень |
9-10 клас |
|
2.17 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів 9-х класів «Як не помилитися у виборі професії » |
Грудень |
9 клас
|
|
2.18 |
Проведення для учнів 9-11 класу відео лекторію з елементами бесіди «Насильство та кримінальна відповідальність», «Булінг – мовчати не треба», Відеолекторій для учнів 11-го класу «Небезпечна гра» Індивідуальні бесіди з батьками на тему: «Виховання без насильства», «Повага до особистості дитини – основа відповідального батьківства |
Грудень |
9-11 клас |
|
2.19 |
Проведення бесіди із учнями 11-го класу «Як це бути студентом?» Бесіда з батьками учнів, які перебувають на внутрішкільному контролі на тему: «Виховання дитини: як вибрати оптимальний стиль?» |
Січень
|
11 клас |
|
2.20 |
Відеолекторій для учнів 2-х класів «Це не сон» |
Січень |
2 клас |
|
2.21 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів 5-6-х класів «Умій дружити»
|
Січень |
5-6 клас |
|
2.22 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів 5-8-х класів «Безпечний інтернет» |
Лютий |
5-8 клас |
|
2.23 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів 9-х класів «Критерії вибору професії» |
Лютий |
9 клас |
|
2.24 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів 2-3-х класів «Гендерні стереотипи»
|
Лютий |
2-3 клас |
|
2.25 |
Конкурс малюнків «Вгадай професію»
|
Лютий |
4 клас |
|
2.26 |
Заняття з елементами тренінгу для учнів початкової школи на тему «Права та обов’язки дитини» |
Березень |
1-4 клас |
|
2.27 |
Створення з учнями 1—4 класів проекту «Світ професій» |
Березень |
1-4 клас |
|
2.28 |
Круглий стіл для учнів 5-8-х класів на тему: «Фізичне і психічне здоров’я підлітка. Що йому загрожує?» |
Березень |
5-8 клас |
|
2.29 |
Заняття з елементом тренінгу для учнів 9,11-х класів на тему: «Хочу» = «Можу» = «Треба» |
Березень |
9,11 клас |
|
2.30 |
Бесіда з батьками, щодо відповідальності за недотримання своїх батьківських обов’язків «Батьківська роль. Становище зобов’язує» |
Березень |
батьки |
|
2.31 |
Інформаційна лекція для учнів 3-4-х класів «Правовий букварик» |
Квітень |
3-4 клас |
|
2.32 |
Бесіди з батьками з питань запобігання неуспішності, пропусків занять без поважних причин, запобігання шкідливим звичкам дітей |
Квітень |
батьки |
|
2.33 |
Проведення заходів в рамках тижня психологічної служби школи
|
Квітень |
Учні школи |
|
2.34 |
Виховна година для учнів 10-го класу «Профілактика саморуйнівної поведінки» |
Квітень |
10 клас |
|
2.35 |
Проведення бесід з учнями про кращі людські якості: порядність, людяність, повага до дорослих |
2019-2020 н.р. |
Учні школи |
|
2.36 |
Розповсюдження серед батьків та учнів пам’яток, буклетів, інформаційних листівок з різних соціально-психологічних питань |
2019-2020 н.р. |
Учні, батьки |
|
2.37 |
Профілактичні заняття з елементами тренінгу за запитом класних керівників |
Протягом року |
Учні школи |
|
|
||||
3.1 |
Індивідуальні консультації з учнями, батьками (опікунами), педагогічними працівниками з питань адаптації дітей, адиктивної та девіантної поведінки, з питань соціально-правового захисту дітей пільгових категорій та ін. |
Протягом навчального року, за запитом |
Учні, батьки |
|
3.2 |
Надання методичної допомоги вчителям з проблеми - учень «групи ризику»; «дитина, що перебуває в складних життєвих обставинах. |
Протягом року |
Учні «групи ризику» |
|
3.3 |
Допомога в організації та проведенні батьківських зборів. |
Протягом навчального року, за запитом |
Класні керівники |
|
3.4 |
Забезпечення дітей пільгових категорій інформацією з організації дозвілля та пільг. |
Протягом року |
Діти пільгових категорій |
|
3.5 |
Надання рекомендацій класним керівникам щодо планування діяльності у напрямку оптимізації психологічного клімату класу, його згуртування |
Протягом року |
Класні керівники |
|
3.6 |
Консультативна підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та їх опікунів |
Протягом року |
Учні школи |
|
3.7 |
Надання індивідуальних та групових консультацій учням з особистих проблем, щодо взаємин у сім’ї та з однолітками. |
Протягом року |
Учні школи |
|
3.8 |
Соціально-педагогічна допомога учням, що мають проблеми в навчанні та поведінці |
Протягом року |
Учні школи |
|
3.9 |
Консультації для батьків учнів 1 класу на тему «Адаптація до шкільного життя. Як допомогти дитині». |
Протягом року |
Батьки |
|
3.10 |
Консультування сімей, що опинилися в СЖО |
Протягом року |
Учні, батьки |
|
3.11 |
Індивідуальні консультації за запитом. |
Протягом року |
Учні школи |
|
|
||||
4.1 |
Співпраця зі службою у справах дітей, службою у справах сім’ї та молоді, дітей та молоді, відділом поліції у справах дітей. |
Протягом року |
|
|
4.2 |
Проводити контроль забезпеченостi умов проживання та навчання дiтей у сiм’ях, що потребують підвищеної уваги |
Протягом року |
|
|
4.3 |
Обстеження матерiально-побутових умов дітей - сирiт, дiтей з багатодiтних сiмей. Складання актів обстеження. |
2 рази на рік |
|
|
4.4 |
Співпраця з шкільним психологом |
Протягом року |
|
|
4.5 |
Благодійні акції «Від серця до серця» |
|
|
|
|
||||
5.1 |
Проведення просвітницьких заходів, спрямованих: - на профілактику торгівлі людьми (перегляд відеофільму, вхідне та вихідне анкетування) - з попередження насильства в сім’ї (лекція, відеофільм) - на профілактику ВІЛ/СНІДу в Україні (лекція, перегляд відеофільму) - пропаганду здорового способу життя |
Жовтень
Листопад
Грудень
Квітень |
|
|
5.2 |
Проведення тематичних бесід здоров’я з метою формування в учнів здорового способу життя |
Квітень |
Учні школи |
|
5.3 |
Психолого–педагогічний семінар: «Толерантність». |
Жовтень |
Класні керівники |
|
5.4 |
Проведення бесід та виховних годин щодо толерантного ставлення до учнів з особливими освітніми потребами. |
Згідно з графіком виховних годин по класам |
Учні школи |
|
5.5 |
Лекція на тему «Торгівля людьми» |
Листопад |
8-9 класи |
|
5.6 |
Година спілкування «Небезпечні квести для дітей» |
Травень |
5-9 класи |
|
5.7 |
Виступ на батьківських зборах з актуальних проблем захисту прав дитини. |
За запитом |
Класні керівники, батьки |
|
5.8 |
Організація виставки в бібліотеці, оформлення стендів з профілактики проявів булінгу та прав людини серед учнів |
ІІ семестр |
Учні школи |
|
|
||||
6.1 |
Планування діяльності соціального педагога та розробка соціально-педагогічного інструментарію |
вересень |
|
|
6.2 |
Оформлення документації поточної роботи, ведення картотеки |
постійно |
|
|
6.3 |
Оформлення облікової документації (журнал щоденного обліку роботи, протоколи консультацій, журнал спостереження на уроках, облікові картки) |
постійно |
|
|
6.4 |
Складання плану роботи: на рік на місяць |
вересень щомісяця |
|
|
6.5 |
Організація відвідування учнів удома, бесіди з батьками Обстеження житлово-побутових умов сімей, які перебувають в кризовій ситуації. Складання акту обстеження житлово-побутових умов |
протягом року |
|
|
6.6 |
Складання звіту про виконану роботу: за півріччя за рік |
І-а пол. Грудня І-а пол. Травня |
|
|
6.7 |
Складання та корекція банку даних про дітей з інвалідністю Ведення індивідуальних карток |
вересень жовтень |
|
|
6.8 |
Складання корекційно-розвивальної програми для дітей з особливими потребами |
вересень жовтень |
|
|
6.9 |
Участь у навчально-методичних семінарах, методоб’єднаннях практичних психологів, соціальних педагогів |
постійно |
|
|
6.10 |
Підготовка до проведення інтерактивних занять, ділових ігор тощо |
протягом року |
|
|
6.11 |
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах |
протягом року |
|
|
6.12 |
Підготовка до проведення виховних годин з учнями |
протягом року |
|
|
6.13 |
Робота в бібліотеці, самопідготовка Опрацювання фахової літератури |
протягом року |
|
|
6.14 |
Консультації в навчально-методичних центрах |
протягом року |
|
|
6.15 |
Складання та корекція банку даних (списки учнів, сімей різних соціальних категорій) |
вересень січень |
|
|
6.16 |
Складання та корекція банку даних про учнів схильних до правопорушень |
протягом року |
|
|
6.17 |
Робота з документами, опрацювання нормативно-правових актів |
протягом року |
|
|