Перспективний план роботи соціального педагога

Про матеріал
Планування роботи соціального педагога - основа у роботі. До Вашої уваги запропоновано перспективний план роботи соціального педагога закладу (з розрахунку на 1,0 ставку). План включає в себе основні напрямки роботи спеціаліста психологічної служби, а саме: організаційний, діагностичний, профілактичний, консультативний, звязки з громадськістю та просвіта.
Перегляд файлу

ІІІ. Змістова частина

 

№ з\п

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти

Термін проведення

Де і з ким проводиться

  1. Діагностика

1.1

Проведення соціальної паспортизації класів

До 10 вересня

Класні керівники

1.2

Складання соціального паспорту сімей «групи ризику»

Вересень

Класні керівники

1.3

Оновлення списку, банку даних дітей пільгових та соціально-незахищених категорій

Вересень

Класні керівники, медична сестра

1.4

Анкета для учнів «Ставлення до школи»

Жовтень

5 клас

1.5

Вивчення рівня адаптації учнів 1-х класів до навчання (спостереження на уроках та перервах, ігри під час перерв)

Вересень-жовтень

1 клас

1.6

Вивчення рівня адаптації учнів 5-х класів при переході з молодшої ланки до середньої («Соціометрія»)

Вересень-жовтень

5 клас

1.7

Групове діагностування:

- опитувальник Басса-Дарки.

- тест шкільної тривожності за Філліпсом

Жовтень-листопад

5 клас

1.8

Анкетування щодо обізнаності старшокласників з питань протидії торгівлі людьми

Листопад

10-11 клас

1.9

Вивчення можливої схильності учнів до шкідливих звичок (анкетування)

Грудень

9-11 клас

1.10

Проведення діагностики професійних нахилів учнiв 9-10 класів (Тест «Ваші інтереси»

Березень

9,10 клас

1.11

Профілактичні бесіди з учнями з метою виявлення ознак дезадаптації.

2019/2020 н.р.

За запитом адміністрації закладу

Учні школи

1.12

Робота з сім’ями СЖО (спостереження, бесіди, відвідування за місцем проживання).

2019/2020 н.р.

Учні школи

1.13

Спостереження за учнями під час навчальних занять та в позаурочний час з метою виявлення учнів із проблемами у поведінці, дезадаптованих учнів

2019-2020 н.р.

Учні школи

  1. Профілактика 

2.1

Участь в роботі Ради профілактики школи.

2019-2020 н.р.

 

 

 

2.2

Здійснення контролю за відвідуванням занять учнями 1-11 класів

Вересень

Учні школи

2.3

Заняття з елементами тренінгу для учнів 1-4 класів щодо попередження агресивності дітей молодшого шкільного віку

Вересень

1-4-клас

2.4

Адаптація дитини в новому соціокультурному просторі.

Вересень

1 клас

2.5

Адаптаційні класні години «Це мій перший клас»

Жовтень

1 клас

2.6

Заняття з елементами тренінгу для учнів 8-9-х класів на тему «Гендерні особливості взаєморозуміння»

Жовтень

 

 

 

 

8-9 клас

 

 

 

 

2.7

Круглий стіл з класними керівниками на тему «Система роботи щодо профілактики негативних явищ в учнівському середовищі»

Жовтень

Класні керівники

2.8

Заняття з елементами тренінгу для учнів 4-х класів «Яким я бачу своє майбутнє»

 

Жовтень

 

 

 

4 клас

 

 

 

2.9

Перегляд та обговорення навчального фільму «Життя на повну силу»

Листопад

7-9 клас

2.10

Заняття з елементами тренінгу для учнів 7-8-х класів «Варто бути чесним громадянином»

 

Листопад

7-8 клас

2.11

Анкетування учнів 1-4 класів «Рівень адаптації в соціумі»

Листопад

1-4 клас

2.12

Анкетування учнів 9-11-х класів «Вивчення рівня соціалізації старшокласників»

Листопад

9-11 клас

2.13

В рамках місячника правового та превентивного виховання:  

 

Заняття з елементами тренінгу для учнів 3-4-х класів «Я і мої однолітки»

 

Заняття з елементами тренінгу для учнів 5-8-х класів «Що таке жорстока поведінка»

 

Відеолекторій для учнів 9-11-х класів «Ти і поліція»

Зустрічі з працівниками Головного управління національної поліції для учнів 9-10-х класів «Я вмію себе захистити»

 

Листопад

Учні школи

 

2.14

Акція «16 днів проти насильства»

25 листопада – 10 грудня

Учні школи

2.15

Проведення профілактичних заходів до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом

Грудень

Учні школи

2.16

Заняття з підвищення обізнаності підлітків з проблеми торгівлі людьми

Перегляд відеофільму «Станція призначення»

Бесіда «Правила і закони в твоєму житті»

Грудень

9-10 клас

2.17

Заняття з елементами тренінгу для учнів 9-х класів «Як не помилитися у виборі професії »

Грудень

9 клас

 

 

 

 

2.18

Проведення для учнів 9-11 класу  відео лекторію  з елементами бесіди «Насильство та кримінальна відповідальність»,

«Булінг – мовчати не треба», Відеолекторій для учнів 11-го класу «Небезпечна гра»

Індивідуальні бесіди з батьками на тему: «Виховання без насильства», «Повага до особистості дитини – основа відповідального батьківства

Грудень

9-11 клас

2.19

Проведення бесіди із учнями 11-го класу «Як це бути студентом?»

Бесіда з батьками учнів, які перебувають на внутрішкільному контролі на тему: «Виховання дитини: як вибрати оптимальний стиль?»

Січень

 

11 клас

2.20

Відеолекторій для учнів 2-х класів «Це не сон»

Січень

2 клас

2.21

Заняття з елементами тренінгу для учнів 5-6-х класів «Умій дружити»

 

Січень

5-6 клас

2.22

Заняття з елементами тренінгу для учнів 5-8-х класів «Безпечний інтернет»

Лютий

5-8 клас

2.23

Заняття з елементами тренінгу для учнів 9-х класів «Критерії вибору професії»

Лютий

9 клас

2.24

Заняття з елементами тренінгу для учнів 2-3-х класів «Гендерні стереотипи»

 

Лютий

2-3 клас

2.25

Конкурс малюнків «Вгадай професію»

 

Лютий

4 клас

2.26

Заняття з елементами тренінгу для учнів початкової школи на тему «Права та обов’язки дитини»

Березень

1-4 клас

2.27

Створення з учнями 1—4 класів проекту «Світ професій»

Березень

1-4 клас

2.28

Круглий стіл для учнів 5-8-х класів на тему: «Фізичне і психічне здоров’я підлітка. Що йому загрожує?»

Березень

5-8 клас

2.29

Заняття з елементом тренінгу для учнів 9,11-х класів на тему: «Хочу» =  «Можу» = «Треба»

Березень

9,11 клас

2.30

Бесіда з батьками, щодо відповідальності за недотримання своїх батьківських обов’язків «Батьківська роль. Становище зобов’язує»

Березень

батьки

2.31

Інформаційна лекція для учнів 3-4-х класів «Правовий букварик»

Квітень

3-4 клас

2.32

Бесіди з батьками з питань запобігання неуспішності, пропусків занять без поважних причин, запобігання шкідливим звичкам дітей

Квітень

батьки

2.33

Проведення заходів в рамках тижня психологічної служби школи

 

Квітень

Учні школи

2.34

Виховна година для учнів 10-го класу «Профілактика

саморуйнівної поведінки»

Квітень

10 клас

2.35

Проведення бесід з учнями про кращі людські якості: порядність, людяність, повага до дорослих

2019-2020 н.р.

Учні школи

2.36

Розповсюдження серед батьків та учнів пам’яток, буклетів, інформаційних листівок з різних соціально-психологічних питань

2019-2020 н.р.

Учні, батьки

2.37

Профілактичні заняття  з елементами тренінгу за запитом класних керівників

Протягом року

Учні школи

  1. Консультування

3.1

Індивідуальні консультації з учнями, батьками (опікунами), педагогічними працівниками з питань адаптації дітей, адиктивної та девіантної поведінки, з питань соціально-правового захисту дітей пільгових категорій та ін.

Протягом навчального року,

за запитом

Учні, батьки

3.2

Надання методичної допомоги вчителям з проблеми - учень «групи ризику»; «дитина, що перебуває в складних життєвих обставинах.

Протягом року

Учні «групи ризику»

3.3

Допомога в організації та проведенні батьківських зборів.

Протягом навчального року,

за запитом

Класні керівники

3.4

Забезпечення дітей пільгових категорій інформацією з організації дозвілля та пільг.

Протягом року

Діти пільгових категорій

3.5

Надання рекомендацій класним керівникам щодо планування діяльності у напрямку оптимізації психологічного клімату класу, його згуртування

Протягом року

Класні керівники

3.6

Консультативна підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та їх опікунів

Протягом року

Учні школи

3.7

Надання індивідуальних та групових консультацій учням з особистих проблем, щодо взаємин у сімї та з однолітками.

Протягом року

Учні школи

3.8

Соціально-педагогічна допомога учням, що мають проблеми в навчанні та поведінці

Протягом року

Учні школи

3.9

Консультації для батьків учнів 1 класу на тему «Адаптація до шкільного життя. Як допомогти дитині».

Протягом року

Батьки

3.10

Консультування сімей, що опинилися в СЖО

Протягом року

Учні, батьки

3.11

Індивідуальні консультації за запитом.

Протягом року

Учні школи

  1. Зв'язки з громадськістю

4.1

Співпраця зі службою у справах дітей, службою у справах сім’ї та молоді, дітей та молоді, відділом поліції у справах дітей.

Протягом року

 

4.2

Проводити контроль забезпеченостi умов проживання та навчання дiтей у сiм’ях, що потребують підвищеної уваги

Протягом року

 

4.3

Обстеження матерiально-побутових умов дітей - сирiт, дiтей з багатодiтних сiмей. Складання актів обстеження.

2 рази на рік

 

4.4

Співпраця з шкільним психологом

Протягом року

 

4.5

Благодійні акції «Від серця до серця»

 

 

  1. Просвіта

5.1

Проведення просвітницьких заходів, спрямованих:

- на профілактику торгівлі людьми (перегляд відеофільму, вхідне та вихідне анкетування)

- з попередження насильства в сім’ї (лекція, відеофільм)

- на профілактику ВІЛ/СНІДу в Україні (лекція, перегляд відеофільму)

- пропаганду здорового способу життя

 

 

Жовтень

 

 

 

Листопад

 

Грудень

 

 

Квітень

 

5.2

Проведення тематичних бесід здоров’я з метою формування в учнів здорового способу життя

Квітень

Учні школи

5.3

Психолого–педагогічний семінар: «Толерантність».

Жовтень

Класні керівники

5.4

Проведення бесід та виховних годин щодо толерантного ставлення до учнів з особливими освітніми потребами.

Згідно з графіком виховних годин по класам

Учні школи

5.5

Лекція на тему «Торгівля людьми»

Листопад

8-9 класи

5.6

Година спілкування «Небезпечні квести для дітей»

Травень

5-9 класи

5.7

Виступ на батьківських зборах з актуальних проблем захисту прав дитини.

За запитом

Класні керівники, батьки

5.8

Організація виставки в бібліотеці, оформлення стендів з профілактики проявів булінгу та прав людини серед учнів

ІІ семестр

Учні школи

  1. Організаційні

6.1

Планування діяльності соціального педагога та розробка соціально-педагогічного інструментарію

вересень

 

6.2

Оформлення документації поточної роботи, ведення картотеки

постійно

 

6.3

Оформлення облікової документації (журнал щоденного обліку роботи, протоколи консультацій, журнал спостереження на уроках, облікові картки)

постійно

 

6.4

Складання плану роботи:

на рік

на місяць

 

вересень

щомісяця

 

6.5

Організація відвідування учнів удома, бесіди з батьками

Обстеження житлово-побутових умов сімей, які перебувають в кризовій ситуації. Складання акту обстеження житлово-побутових умов

протягом року

 

6.6

Складання звіту про виконану роботу:

за півріччя

за рік

 

 

І-а пол. Грудня      І-а пол. Травня

 

6.7

Складання та корекція банку даних про дітей з  інвалідністю

Ведення індивідуальних карток

 

вересень

жовтень

 

6.8

Складання корекційно-розвивальної програми для дітей з особливими потребами

вересень

жовтень

 

6.9

Участь у навчально-методичних семінарах, методоб’єднаннях практичних психологів, соціальних педагогів

постійно

 

6.10

Підготовка до проведення інтерактивних занять, ділових ігор тощо

протягом року

 

6.11

Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах

протягом року

 

6.12

Підготовка до проведення виховних годин з учнями

протягом року

 

6.13

Робота в бібліотеці, самопідготовка

Опрацювання фахової літератури

протягом року

 

6.14

Консультації в навчально-методичних центрах

протягом року

 

6.15

Складання та корекція банку даних (списки учнів, сімей різних соціальних категорій)

вересень

січень

 

6.16

Складання та корекція банку даних про учнів схильних до правопорушень

протягом року

 

6.17

Робота з документами, опрацювання нормативно-правових актів

протягом року

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
1 жовтня 2019
Переглядів
1460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку