10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Сценарій заходу присявяченого Дня учителя

Про матеріал

Цікавий сценарій для невеликої школи. Художні номери добавлені за власним бажанням і бажанням дітей.

Перегляд файлу

Свято дня вчителя

ВИПУСКНИКИ

1.Учити літати...

2.Учити мріяти...

3.Учити творити...

4.Це призначення педагога.

5.Ми, цьогорічні випускники, хочемо привітати сьогодні вас, наші дорогі наставники, із професійним святом – Днем учителя і найкращі слова привітання адресуємо вам:

6.суворим і ніжним,

7.мудрим і чуйним,

8. тим, хто кожен день відкриває нам шляхи таємниць,

9.тим, хто за будь – якої погоди приходить до нас у клас,

1- тим у кого сивина на чолі,

2- тим, хто є нашим другом та порадником у скрутну хвилину,

3.- тим, хто все ж таки нас любить, хоч інколи говорить протилежне,

4- всім тим, кому горде це імення „ Вчитель” - ми присвячуємо сьогоднішнє свято.

Ведуча

Осіннє листя падає поволі,

Вкриває землю дорогим шатром.

Це золото, дароване в знак долі,

Змальоване і пензлем, і пером.

 Ведучий

Цей світлий день належить вам по праву.

Він сотнями осяяний зірок.

Плекаєте ви України славу

І нескінченний, мабуть, ваш урок.

          (Звучить музика «Вчителько моя», але її заглушує грім чи вибух. На сцену вибігають ворожка та її помічниця. Ведучі розгублено відступають).

  Ворожка.

Чи не здається тобі, Азочко, що ми не туди потрапили? Невже я знову, під час ворожіння, забула кинути лапку жабки чи хвостик мишки? Так ні…Я все зробила за рецептом. (Дістає з кишені папірець і пильно розглядає)

 Ворожка.

А де ж друга половина рецепту? Куди ж вона поділася?

(Аза порпається в складках спідниці і знаходить другу половинку папірця)

 Ворожка.

Ой лишенько! А ти кидала сюди квашених черв’ячків? Ні? А де ж ти їх поділа? Що? Поїла? Ох ти ж горе-ученице! Куди ж оце нас занесло?

(Аза мовчки подає ворожці м’яч-глобус, який висів за плечима, і вказує на ньому місце).

Ворожка.

Моя ж ти розумнице! Це навіть краще ніж я сподівалася! День учителя в школі! Просто чудово! А ось і самі господарі…

(Ворожка с ходить зі сцени, підходить до класного керівника 7 класу)

  

Ворожка.

Голубка, позолоти ручку всю правду скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться.

Лежить на тобі чорне прокляття, вже третій рік лежить. Так…

(уважно розглядає долоню).

Але вже недовго висіти йому над твоєю головою. Як тільки оцією рукою випишеш 10 атестатів, станеш вільна, як птах. Ні виховних годин, ні генерального прибирання, та й походи замучили. Ось тобі амулет на щастя (чорна ручка), щоб атестати благополучно виписались, щоб прокляття впало…

 (Далі ворожка переходить до вчителя математики)

Ой красунечко, а що це в тебе на долоні написано? D=а (тре спідницею долоню вчителя). З першого вересня появилась у тебе сильна головна біль! Три роки вона буде мучити! Сама не розумію, де б їй взятись… Ну нічого, якось впораєшся. Ось тобі амулет (червона ручка). Як будеш контрольні перевіряти одиничку пиши, а нулик дописуй, одиничку пиши, а двійочку дописуй. І жодних проблем не матимеш.

(Ворожка наближається до директора школи).

О! Я чую надзвичайно сильну  ауру! Це напевно козирна дама. О, пардон, директор школи. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати. Азо, давай яйце. (Аза подає куряче яйце). Та ні, Азочко, це ж директор… ( Аза подає гусяче). Я тобі кажу, що це директор школи! (Аза знімає з плеча глобус і подає ворожці. Та качає глобус по плечах директора і приказує) Щоб руки не терпли, особливо права, коли ти, голубочка, будеш випускникам атестати підписувати. Та пильно слідкуй, щоб у них було поменше одноцифрових оцінок, а все двоцифрові та двоцифрові. Бачу я, що й тобі не обминути випробовування, але, повір мені, все скінчиться чудово.

(Заходить професор)

 Професор.

Ах ти темна чорнокнижнице! І як ти встигаєш скрізь всунути свого носа? Хто тебе сюди запрошував?

 Ворожка.

Явився, світило науки! І що ти за чоловік такий? У людей свято, а ти сваритися …

 Професор.

Свято відкладається на не визначений термін…

 Ворожка.  

Як це відкладається? Поглянь, вже всі учні школи зібралися, щоб привітати своїх вчителів зі святом.

 Професор.

Всі та не всі. Ось до мене надійшов сигнал, замінили вивіску, по дев’ять уроків щодня у розклад поставили і думають, що вже школа на училище перетворилась. Зараз ми влаштуємо тест-драйв нашим вчителям і перевіремо, чи достойні вони навчати та виховувати учнів.

 (Асистентка підходить до кожного вчителя, дає тягнути білет).

 Тягніть будь-ласка білет. Вам дістався щасливий … білет.

 ( Відповідь учителя)

        Професор.

         (Професор коментує і хвалить відповіді вчителів).

Завдання для екзамену

  1. Чи пам’ятаєте Ви своїх перших учнів? І чи траплялась якась неймовірна історія за час Вашої роботи?
  2. Чи згадуєте Ви своїх учителів і чи наслідуєте їх?
  3. Не називаючи імен продемонструйте поведінку когось із ваших учнів. А ви, учні групи № ?, впізнали хто це?
  4. Чи закохувались Ви у свого вчителя (вчительку)?
  5. Розповісти найкумеднішу історію зі свого студентського чи учнівського життя.
  6. Розкажіть про свій перший учительський досвід.
  7. Перефразуйте афоризм, який би відповідав сьогоднішньому святу: «Поганий той солдат, що не мріє стати генералом».

(Поганий той учитель, що не пам’ятає себе учнем).

Професор.

Чудово!!! Вітаємо вас з успішною здачею екзамену!

Я навіть  не сподівався на такі хороші результати. Цей іспит показав, що наші вчителі добре пам’ятають своїх учнів і добре пам’ятають себе учнями, вони здатні зрозуміти нас та допомогти у вирішенні певних проблем. Отже, іспит на професійність вони склали на «відмінно».

 Асистентка. Шановні наші, любі наставники! Щойно ви ще раз підтвердили, що гідні звання учителя!  Тож прийміть наші щирі вітання, які линуть до вас піснею!

 

                  Ведуча. В прекрасну пору року приходить до нас учительське свято. Це час, коли        шелестить падолистом осінь і снує в лузі мереживо бабиного літа, а червоні жоржини пломеніють над землею, немов дарують весь свій жар любові нашим учителям.

       Ведучий. Хай успіхи та перемоги окрилюють вас на нові звершення і здобутки, а досягнуте стверджує віру на добро та любов. Хай родинне тепло і затишок оберігають­ вас, а ваші палкі устремління та діяння несуть у світ лише мир і злагоду.

          Ведуча. В народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах учнів. Тому кожна людина з почуттям вдячності згадує своїх духовних батьків–учителів – все своє життя. Адже в кожному прожитому дні в школі  було щось неповторне, незабутнє, що лишає у душі свій відбиток.

 Ведучий. Шановні педагоги, щирі друзі та вірні наставники! Вас вітають ті, у чиїх серцях ви запалюєте багаття жаги пізнання, чистоту свого серця, своєї душі.

        

         Ведуча. Вам, людям нелегкої, але такої необхідної на Землі професії, ми складаємо сьогодні величальні слова подяки. Ми говоримо вам: “3 професійним святом! 3 Днем працівників освіти!”

 

         (На сцену виходять учні початкових класів)

         (Під звуки ніжної мелодії учні надсилають віршовані вітання)

 

  1.           Із безлічі професій на Землі,

Які вже є, яких ще будуть вчити, –

­Є головна, як віщий, сущий хліб,

І назва цій професії – Учитель.

 

  1. Сьогодні – День учителя. В цей день

Ми кажемо звичайними словами:

Людського щастя вам, нових ідей,

Хай добра доля завжди буде з вами.

 

  1. Шлях пошуку, науки і дерзань –

Таку обрали ви в житті дорогу.

Тож здійснення всіх ваших сподівань,

Щоб ви відчули радість перемоги.

 

  1. Високих злетів, творчих перемог

Ми щиро всі бажаємо вам нині,

І ще багато літ хай дасть вам Бог

Трудитися в училищній родині.

Ведуча Все, що пов’язане зі школою, справжній учень повинен поважати. От мені, наприклад, вчителька дала завдання знайти квадратний корінь. Я третій день весь город перекопую – та тільки круглі попадаються.

Ведучий А я обожнюю історію! От скажіть, що таке монархія?

Ведуча  Монархія – це коли країною править король.

Ведучий А якщо король помирає?

Ведуча Тоді править королева.

Ведучий  А якщо королева помирає?

Ведуча Тоді залишається Валет.

Ведучий А я непогано знаюсь на українській мові. От скажіть, слово «штани» - однина чи множина?

Ведуча  Зверху однина, знизу множина.

Ведучий Друзі, а як ви думаєте, який у мене улюблений предмет?

Ведуча Біологія? інформатика? фізика?

Ведучий  Та ні. Телевізор. Тому я запрошую ведучу моєї улюбленої передачі «Я сама» - _________________. Зустрічайте!

Інтерв’ю у директора

            Телеведуча.  Доброго дня, дорогі друзі! На вашому екрані  телепрограма  «Я сама» і я, її ведуча _____________. Сьогодні у нас цікава зустріч. Я хочу запросити до нас у студію директора школи. Отож, зустрічаймо його бурхливими оплесками!

     Телеведуча. Назвіться, будь ласка.                                                                                       (Директор відрекомендовується, оплески глядачів)

Телеведуча. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій. (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Чи вважаєте ви себе сміливцем, який зважився звалити на себе цей непростий вантаж, - посаду директора?                                                                      (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. А як ви заохочуєте старанних учнів?                                                (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. А як ви чините з учнями, які провинилися?                                                                   (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Чи є у вас улюблені учні (відповідь), а вчителі?                             (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча.  Як вам вдається залишатися в такій прекрасній фізичній формі? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Якби  зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати?                                                                    (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. І на закінчення, що б Ви побажали своїм колегам в цей святковий день?

Телеведуча. Ось такого директора виростили колектив та учні Демуринської загальноосвітньої школи!

        

 Гуморески

Шо-шо-шо

Як учитель Петруся

З місця щось спитає,

Впертий той, як порося,

«Шо-шо-шо?» – гукає.

Вчитель довго це терпів…

Аж терпець урвався.

Знов почувши, враз скипів,

За указку ввзявся:

«Ще шошокнеш, і влуплю!

Слід би совість мати!

Я такого не стерплю,

Пуцвірку лобатий!»

А Петрусь: «Та не кричіть!

Бо за це не варто.

От ідіть тут посидіть…

Це така тут парта…»

Тут учитель: «Підожди!

Зачекай-но трошки.

Я тут сяду, а ти йди

Й щось скажи від дошки…»

Клас аж подих затаїв,

Чути навіть муху.

А малий до столу сів

Й випалив щодуху:

«Петре Савичу, скажіть

Отут перед нами,

Коли кинете ходить

До моєї мами?!»

«Шо-шо-шо?!» – учитель враз

Злякано питає,

А Петрусь: «Ага-а-а, і в вас

Слух там пропадає!..»

 

Худ. Номер

 

        

 

 (Під звуки ніжної мелодії учні надсилають віршовані вітання)

  1. Нехай життя квітує буйним цвітом

І свято радісне приходить знов і знов.

А доля хай дарує з кожним роком

Вам щастя, радість, мудрість і любов.

 

  1. Вітаємо всіх вас з чудовим святом,

Воно і ніжністю, і радістю дзвенить.

Учителі! У слові цім багато

Добра, любові, щирості звучить.

 

  1. В цей день незабутній осінній святковий.

Нехай вчителям всім здоров’я прибуде,

А рідна держава про вас не забуде!

 

  1. Хай доля учительська красною буде,

Училище рідне про вас не забуде,

Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

 

  1. Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Хай ваша надія вам живить серця,

Натхнення і творчість дає без кінця.

Не зникне хай віра в казки й чудеса,

Хай будуть із вами любов і краса.

 

  1. Пустували не раз і не два

Пари теж ми зривати уміли.

У вас боліла від нас голова,

Але ви все одно любили.

 

  1. Тож сьогодні пробачте за все:

Жарти й витівки наші невдалі.

Нас життя вже на крилах несе

В невідомі, незвідані далі…

 

  1. Вам доземно вклоняємось ми

За любов, за турботу, горіння.

Ми дорослими стали людьми.

Тож спасибі за ваше терпіння.

 Випускники

Учениця 1: Дорогі вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!
Учениця 2: Недовченими і заученими!
Учениця 3: Веселими і засмученими!
Учень 4: Окриленими і замученими!
Учениця 1: Ледачкуватими і непередбачуваними!
Учениця 2: Непрощеними і пробаченими!
Учениця 3:Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!
Усі разом: Ми вас любимо!

 

 

Фінальна пісня школи

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
1 жовтня 2019
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку