Цілі та мета Формування предметних компетентностей: закріпити отриманні на попередніх уроках теоретичні знання та застосувати їх на практиці; формувати уявлення про воду; дати учням уявлення про зміни станів води (твердий, рідкий, газоподібний), про властивості води (розчиняє деякі речовини); розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води, сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодшого школяра; виховувати вміння працювати в групах та бережливе ставлення до природоводних ресурсів. Формування ключових компетентностей: вільне володіння державною мовою; компетентності в галузі природничих наук, техніки та технологій; Інноваційність; екологічна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності; культурна компетентність.
Очікуванні результати Здобувач освіти відкриє для себе світ природи, набуде досвіду шляхом дослідження, навчиться шукати відповіді на поставлені запитання, продемонструє вміння бути спостережливим, допитли- вим; навчиться поєднувати новий досвід з набутим раніше; опрацьовуватиме та систематизуватиме інформацію природничого змісту, усвідомлюватиме розмаїття природи та її цінність для людини.
Список використаних джерел 1. Большакова І., М. Пристінська «Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи» НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА» https://www.youtube.com/ watch?v=f2kvqQdQp54 2. Мартинюк Н.А. Досліди і спостереження – невід’ємна складова навчально-виховного процесу / Н.А. Мартинюк // Рідна школа. – 2008. – №7-8. – С. 75. 3. НУШ. Концептуальні засади реформування середньої школи. МОН 27.10 2016 р. 4. Омелян В. Організація дослідно-експериментальної роботи в гуртках еколог-натуралістичного спрямування / В. Омелян // Рідна школа. – 2008. – №7-8. – С. 40. 5. Шуховцова С. Дослідництво – невід’ємна складова навчально-виховної роботи з учнями / С. Шуховцова // Рідна школа. – 2008. – №7-8. – С. 41. 6. https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska -shkolacompressed.pdf