Вода та її властивості Брошкова Д.Т. Вчитель вищої категорії, «Старший учитель» Кубейський ліцей з початковою школою та гімназією імені О. Теодорова –Балана Кубейської сільської ради Болградського району Одеської області
Номер слайду 2
Цілі та мета Формування предметних компетентностей: закріпити отриманні на попередніх уроках теоретичні знання та застосувати їх на практиці; формувати уявлення про воду; дати учням уявлення про зміни станів води (твердий, рідкий, газоподібний), про властивості води (розчиняє деякі речовини); розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води, сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодшого школяра; виховувати вміння працювати в групах та бережливе ставлення до природоводних ресурсів. Формування ключових компетентностей: вільне володіння державною мовою; компетентності в галузі природничих наук, техніки та технологій; Інноваційність; екологічна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності; культурна компетентність.
Номер слайду 3
Очікуванні результати Здобувач освіти відкриє для себе світ природи, набуде досвіду шляхом дослідження, навчиться шукати відповіді на поставлені запитання, продемонструє вміння бути спостережливим, допитли- вим; навчиться поєднувати новий досвід з набутим раніше; опрацьовуватиме та систематизуватиме інформацію природничого змісту, усвідомлюватиме розмаїття природи та її цінність для людини.
Номер слайду 4
Вигляд Землі з космосу
Номер слайду 5
А О В Д Е С Е Л К А Д Щ І Л П Р А 1. 2. 3. 4. Червоне коромисло через річку повисло. З малої хмари великий… Річку взимку вкриває.. Під час кипіння з чайника йде…
Номер слайду 6
Гра “ Який стан води ?” Група “Краплинка” Тече, тече – не витече. Біжить, біжить – не вибіжить. Група “Крижинка” Розсипався горох, на сімдесят доріг, ніхто його не збере.
Номер слайду 7
. Твердий стан
Номер слайду 8
. Рідкий стан
Номер слайду 9
. Газоподібний стан
Номер слайду 10
Вода має властивість переходити з одного стану в інший Рідкий Твердий Газоподібний град крига сніг іній бурулька дощ роса вода річок, морів та океанів водяна пара
Номер слайду 11
Практична робота Доведіть, що вода : Прозора. Рідка. Безбарвна та не має запаху та смаку.
Номер слайду 12
Висновок Вода: текуча, не має форми, прозора, без запаху, безбарвна, без смаку.
Номер слайду 13
Не має форми Прозора Безбарвна Без запаху Повторення Без смаку
Номер слайду 14
Доведіть,що вода-розчинник У склянку з водою покладіть: сіль цукор лимонну кислоту Практична робота
Номер слайду 15
Перевірте, чи всі речовини розчиняє вода? У склянку з водою покладіть: пісок крейду олію Практична робота (продовження)
Номер слайду 16
Висновок Ми дізнались, що є речовини розчинні у воді та нерозчинні.
Номер слайду 17
Людині треба вживати щодня близько 2 літрів води
Номер слайду 18
Вода міститься в рослинах
Номер слайду 19
Вода – домівка для тварин
Номер слайду 20
Колодязь (криниця)
Номер слайду 21
«ВОДА»
Номер слайду 22
Самооцінювання
Номер слайду 23
Список використаних джерел 1. Большакова І., М. Пристінська «Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи» НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА» https://www.youtube.com/ watch?v=f2kvqQdQp54 2. Мартинюк Н.А. Досліди і спостереження – невід’ємна складова навчально-виховного процесу / Н.А. Мартинюк // Рідна школа. – 2008. – №7-8. – С. 75. 3. НУШ. Концептуальні засади реформування середньої школи. МОН 27.10 2016 р. 4. Омелян В. Організація дослідно-експериментальної роботи в гуртках еколог-натуралістичного спрямування / В. Омелян // Рідна школа. – 2008. – №7-8. – С. 40. 5. Шуховцова С. Дослідництво – невід’ємна складова навчально-виховної роботи з учнями / С. Шуховцова // Рідна школа. – 2008. – №7-8. – С. 41. 6. https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska -shkolacompressed.pdf