Презентація до теми: "Героїзм у мистецтві"

Про матеріал
Презентація до теми "Героїзм у мистецтві" для учнів 3-х класів. Мета: вчити учнів уважно слухати й споглядати твори мистецтва, виявляти власні враження, шукати зміст, розуміти, яким чином він розкривається, описувати емоційний стан, викликаний почутим і побаченим; розвивати творчі здібності учнів, допомогти їм у музиці відчути неповторність казкових образів; формувати культуру емоційного сприймання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ГЕРОЇЗМ У МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ

Номер слайду 2

Читаючи розповіді про старовину, ніби поринаєш у світ минулого нашої землі. Часто в нашому житті ми чуємо слова «герой», «героїзм».

Номер слайду 3

М/ф «Микита Кожум’яка» (фрагмент)

Номер слайду 4

Петро Чайковський. Марш дерев’яних солдатиків з «Дитячого альбому»

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Вольфганг Амадей Моцарт. Рондо в турецькому стилі

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

який характер музики? який характер епізодів? що відчувається в музиці: пісенність, танцювальність чи маршовість? яка частина рондо повторюється?

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Наталія Май "Ми любим нашу рідну Україну"

Номер слайду 13

Now Let’s Try Following Some Music Your teacher will count and you clap or tap your instrument. 1 2 3 4

Номер слайду 14

Now Let’s Try Using Some Words to Help Do the same as before, but now every time you clap a crotchet say ‘FLY’. 1 2 3 4 Fly Fly Fly Fly

Номер слайду 15

Quaver This is Quaver (It’s not a cheesy crisp!) She has a little tail so we can tell the difference between a quaver and a crotchet. So we sometimes see two quavers together so they add up to ONE beat… She is worth half a beat.

Номер слайду 16

Quavers These Are the Quaver Twins (They still aren’t cheesy crisps!) Their tails are joined together like they are holding hands to stick together. but they are twice as fast because they need to fit into the same one beat as a crotchet. They are worth one beat together…

Номер слайду 17

Now Let’s Try Clapping Some Quavers Your teacher will count and you clap or tap your instrument. 1 2 3 4

Номер слайду 18

Now Let’s Try Clapping Some Quavers Do the same as before, but now every time you clap the quavers say ‘SPIDER’. 1 2 3 4 Spider Spider Spider Spider

Номер слайду 19

Now Try Mixing up Crotchets and Quavers and Spiders and Flies… Try repeating it 4 times. 1 2 3 4 Fly Fly Fly Spider

Номер слайду 20

Now Try Mixing up Crotchets and Quavers and Spiders and Flies… Try repeating it 4 times. 1 2 3 4 Fly Spider Fly Spider

Номер слайду 21

And More Music Mix Ups… Try repeating it 4 times. 1 2 3 4 Spider Fly Spider Fly

Номер слайду 22

Try Writing Your Own… Try repeating it 4 times. 1 2 3 4

Номер слайду 23

What Have We Learned? What is this note called? 2. How long does it last? 3. What word can we say to help us with the beat? Questions

Номер слайду 24

What Have We Learned? What are these notes called? 2. How long do they last? 3. What word can we say to help us with the beat of two quavers together? Questions

Номер слайду 25

ppt
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
1087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку