Презентація до теми "Моделювання у вивченні природи"

Про матеріал
Презентація до уроку №6 з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" для учнів 6 класу Нової української школи (за модельною навчальною програмою та підручником Т. Коршевнюк).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Моделювання у вивченні природи. Пізнаємо природу 6 клас. Презентацію створила учитель біологіїКлекотинського ліцею. Урбанська Г. В.

Номер слайду 2

Текст. Testetarial (land)Демонстрація досліду. Як можна створити відмінний вир усередині пляшки? Все, що нам потрібно - це дві звичайні пластикові пляшки, вода, а також спеціальне кріплення (якщо його немає, можна скористатися скотчемабо корковою пробкою з отвором всередині). Потрібно наповнити одну пляшку на дві третини водою, прикріпити до неї зверху другу пляшку, перевернути і добре закрутити.

Номер слайду 3

Текст. Testetarial (land)Поміркуй. Як ти вважаєш, що було продемонстровано за допомогою досліду?Чи можна використовуючи цей дослід, з’ясувати природу такого явища як торнадо чи вир?Які ще моделі можна створити власноруч?Моделі яких явищ чи предметів уже створені людиною?Навіщо людина їх створює?

Номер слайду 4

Текст. Упізнай моделі, що зображені на фото

Номер слайду 5

Текст. Testetarial (land)Поміркуй: що було створено?Це сталося із братами Жозефом і Етьєном Монгольф’є. Одного разу, сидячи біля каміна, вони помітили, що сорочка, яка висіла над ними, надулася. Тоді їм спала на думку геніальна ідея. Що ж винайшли брати Монгольф’є?

Номер слайду 6

Текст. Testetarial (land)Поміркуй: що було створено?Коли Захарій Янсен був дитиною, він любив таємно пробиратися до майстерні свого батька (який був майстром із виготовлення окулярів) та гратися там. Одного разу він прикріпив дві опуклі лінзи по краях скляної трубки, та, заглянувши крізь неї, побачив предмети оточуючого світу в збільшеному вигляді. Тоді він й замислився над створенням цього пристрою. Про який пристрій іде мова?

Номер слайду 7

Текст. Testetarial (land)Поміркуй: що було створено?15-річний канадієць Жозеф-Арман Бомбардьє захоплювався автомобільною технікою, яка в 1920-х роках була на піку інженерного прогресу. У 1922 році Жозеф-Арман отримує у своє розпорядження старий автомобіль Форд, який він вирішує модернізувати для їзди по сніжних просторах Канади. За тиждень йому вдалося створити перший прототип такого транспорту. Як думаєш, що створив підліток? 

Номер слайду 8

Текст. Testetarial (land)Поміркуй: що було створено?Повернувшись додому після прогулянки з собакою, швейцарець Джорж де Местраль виявив, що його пальто і шерсть домашнього вихованця покриті реп'яхами. Швейцарець був винахідником, тому жваво зацікавився ситуацією, що склалася і став розглядати реп'ях під мікроскопом. Джорж де Местраль побачив, що рослина чіпляється завдяки своїм малесеньким гачкам. Підгледівши ідею у матінки природи, винахідник зробив дві стрічки, які при дотику чіплялися одна за одну. Що ж він винайшов?

Номер слайду 9

Текст. Testetarial (land)Поміркуй: що було створено?Залізничний магнат Корнеліус Вандербільт постійно відмовлявся від принесеної йому картоплі фрі, кажучи, що картопля в блюді надто волога і товсто нарізана. Коли чергова порція була відкинута, кухар Джордж Крам розгнівався, і вирішив помститися клієнту. Крам навмисно тонко нарізав скибочки картоплі та обсмажив їх в олії. Дивно, але магнат захопився цією стравою, яка тут же стала головною в меню, а потім завоювала світову популярність. Серед вас теж немає жодного, який хоча би раз у житті не куштував її, або хоча б бачив. Як називалась страва?

Номер слайду 10

Текст. Testetarial (land)Поміркуй. Які цікаві моделі чи винаходи ти спробував виконати самотужки?Чи є моделі, які б ти хотів спробувати сконструювати?

Номер слайду 11

Текст. Testetarial (land)Нумо досліджуватиhttps://www.facebook.com/pustunchik.ua/videos/1828794460561956/Магічна лава-лампа своїми руками       . Неймовірне видовище!Вам знадобляться:        соняшникова олія,        вода,        гуаш,        шприц із голкою,        шипучий аспірин у таблетках,        висока склянка.1. Налийте 2/3 склянки олії в склянку.2. Додайте 1/3 склянки води. Вода важча за олію, тому опуститься вниз.3. Зробіть насичений розчин води з гуашшю. За допомогою шприца з голкою підфарбуйте воду в склянці.4. Останній штрих — додаємо аспірин. Шоу починається 

Номер слайду 12

Текст. Testetarial (land)Нумо досліджувати. Що вам потрібно: скляна баночка з кришкою, що закручується; рослинна олія; куркума; глечик або прозора ємність. Інструкція Що відбувається? Змішайте масло з куркумою – масло повинно пофарбуватися в жовтий колір. Тепер залийте масло в баночку догори, щоб у баночці не залишилося повітря. Проколіть у кришці дірочку та опустіть баночку у воду. Олія легша за воду і відразу ж почне підніматися зі баночки нагору, а вода заповнюватиме баночку. У вас запрацює справжній вулкан! Якщо ви додасте кілька камінчиків на дно судини, то з'явиться підводний вулкан.

Номер слайду 13

Домашнє завдання: с.25 Опрацюй текст на с.20-25 Письмово виконай завдання на с.25.

Номер слайду 14

Домашнє завдання: Сконструюй будь-яку модель

Номер слайду 15

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Костіна Неля Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
2348
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку