Презентація до уроку №7 з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" для учнів 6 класу Нової української школи (за модельною навчальною програмою та підручником Т. Коршевнюк).
Тема: Використання експерименту для отримання знань про природу. Пізнаємо природу 6 клас. Презентацію створила учитель біологіїКлекотинського ліцею. Урбанська Г. В.
Номер слайду 2
Дослідження – процес набуття нових знань. Експеримент – це спроба здійснити будь-що дослідним шляхом, на практиці. Спостереження – це спосіб дослідження, при якому аналізуються і описуються різні об’єкти і явища. (дозволяє вивчати явища природи). Текст. Пригадаємо
Номер слайду 3
Розпочинається дослідження з визначення мети (с.7): Текст. Покроковий план дослідження. Структура мети дослідження:
Номер слайду 4
Об’єктом дослідження або вивчення природничих наук є тіла та явища в живій та неживій природіТекст. Покроковий план дослідження
Номер слайду 5
Назва предмета дослідження відповідає на запитання: Які сторони об’єкта розглядаються?Текст. Покроковий план дослідження
Номер слайду 6
Гіпотеза – це припущення, яке висувають для пояснення спостережуваного явища яке згодом перевіряють. Текст. Покроковий план дослідження
Номер слайду 7
Гіпотеза – це припущення, яке висувають для пояснення спостережуваного явища яке згодом перевіряють. Текст. Покроковий план дослідження
Номер слайду 8
Формуємо висновок (підсумовуємо, про що дізналися, здійснюючи дослідження; які особливості природного явища чи організму виявили)Текст. Покроковий план дослідження
Номер слайду 9
Варіанти презентації результатів дослідження: Текст. Покроковий план дослідження. Усне повідомлення. Таблиця Презетація Лепбук. Колекція Буклет Плакат чи постер Відео
Номер слайду 10
По закінченні виконання роботи даємо відповідь на запитання: Чи все вдалося зробити? (оцінювання роботи, утруднень, що виникли, їх причини)Текст. Покроковий план дослідження