Очікувані результати Сьогодні на уроці ми навчимося: Визначати суфікси у прикметниках, пояснювати їх написання; утворювати з іменників прикметники і навпаки, визначаючи при цьому суфікси; складати речення з поданих слів.
Номер слайду 4
Прочитати вірш, записати його по пам'яті у зошит, підкреслити прикметники. І досі сниться: під горою, Меж вербами та над водою, Біленька хаточка. Сидить Неначе й досі сивий дід Коло хатиночки і бавить Хорошеє та кучеряве Своє маленькеє внуча…
Номер слайду 5
Т.Г.Шевченко 1814-1861
Номер слайду 6
Гра “Хто більше” Пригадати і назвати якомога більше прикметників із суфіксами пестливості –есеньк, -еньк, -ісіньк, -юсіньк
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Записати, якими б ви словами описали тих, кого любите Братик Сестричка Домашній улюбленець
Номер слайду 9
Суфікси - ськ, - зьк, - цьк.
Номер слайду 10
Самостійна робота З поданих прикметників, перетворивши їх в іменники, ( на вибір ) складіть і запишіть речення. Український, Київська, Львівська, Сумська, Запорізька, козацька.
Номер слайду 11
Перевір себе Україна, Київ, Львів, Суми, Запоріжжя, козак.
Номер слайду 12
Нічого кращого немає, як тая мати молодая з своїм дитяточком малим. Т.Г.Шевченко
Номер слайду 13
Очікувані результати Сьогодні на уроці ми навчимося: Визначати суфікси у прикметниках, пояснювати їх написання; утворювати з іменників прикметники і навпаки, визначаючи при цьому суфікси; складати речення з поданих слів.
Номер слайду 14
Домашнє завдання 1. Опрацювати п.49, вправа 419 2. Написати міні-твір на тему “ Мамина колискова пісня “ або “Мати- берегиня роду”, використовуючи прикметники із суфіксами пестливості -еньк, - есеньк, - ісіньк, - юсіньк.