Вивчення теми "Не з дієприслівниками" з елементами дослідження.
На уроці використано прийом «Ромашка Блума», прийом Fishbone, Створення історії за допомогою кубиків Рорі, прийом «Спостережливе око – допитливий розум – влучне слово.
Мета: Мета: - повторити, що таке дієприслівник; - навчатися правильно писати – не- з дієприслівниками; - пояснювати(обґрунтовувати) написання дієприслівників з не;
Номер слайду 3
«Вивчай усе не заради марнославства,а зарадипрактичної користі». Г. Ліхтенберг
Номер слайду 4
Не з дієприслівниками
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Робота з підручником ВПРАВА 187 с. 104
Номер слайду 7
Одного разу …..
Номер слайду 8
«Скарбничка мудрих думок».«Спостережливе око – допитливий розум – влучне слово».
Номер слайду 9
Мікрофон-Мети ми досягли, а чи були труднощі, які саме?-Чого ви навчилися на цьому уроці?-Яка форма роботи на уроці сподобалася, а яка викликала труднощі? Чому?
Номер слайду 10
Домашнє завдання.1) Теоретичний матеріал вивчити за підручником (§ , сторінка). I група. Скласти твір-мініатюру на тему : «Мої улюблені прислів’я та приказки», використовуючи дієприслівники з –не. II група. Виписати 8-10 прислів’їв та приказок з орфограмою «Не дієприслівниками». III група Вправа № с.