Презентація до теми "Образ фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації"

Про матеріал
Презентація до уроку в 11 класі на тему "Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації" є допоміжним матеріалом для роботи на уроці за твором "Фауст" Й. Гете. Створена відповідно до основних компонентів уроку та розв'язання поставлених проблем.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«ХТО Ж Я ТАКИЙ, ЩО ДОСЯГТИ Я ЛЮДСЬКОСТІ НЕ МОЖУ?..» Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації (Й. В. Гете «Фауст» ) Лиш той життя і волі гідний, Хто б'ється день у день за них. Й. В. Гете

Номер слайду 2

ВІДПОВІДІ ДО ВПРАВИ “ ТАК ЧИ НІ ” І ВАРІАНТ “ТАК”- 1, 6, 7, 8, 9, 11,12. “НІ” – 2, 3, 4, 5, 10. ІІ ВАРІАНТ “ТАК” – 1, 3, 5, 6, 9. “НІ” – 2, 4, 7, 8, 10, 11,12.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

АНКЕТА ГЕРОЯ ІМ'Я ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ. ЩО ОЗНАЧАЄ СЛОВО “ФАУСТ”? ВІК ГЕРОЯ. МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ. РІД ЗАЙНЯТОСТІ. СІМ'Я. ДРУЗІ. КОЛО ІНТЕРЕСІВ (ЗАХОПЛЕННЯ).

Номер слайду 5

РОЗЧАРОВА - НИЙ У СВОЇЙ ДІЯЛЬНОСТІ МИСЛИТЕЛЬ ПОХИЛОГО ВІКУ ПРАГНЕ ЗБАГНУТИ ТАЄМНИЦЮ ЖИТТЯ ФАУСТ ВЧЕНИЙ ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ ФАУСТА

Номер слайду 6

У філософію я вник, До краю всіх наук дійшов – Уже я лікар і правник, І, на нещастя, богослов… ФАУСТ – УЧЕНИЙ, МИСЛИТЕЛЬ ВЧЕНИЙ

Номер слайду 7

КАБІНЕТ УЧЕНОГО Я ще тут, в тюрмі-норі? О мури прокляті сирі! У цих мальованих шибках Небесний світ - і той зачах! Стримлять до неба стоси книг, Ненатла точить їх черва, Їх пилюга густа вкрива, І кіпоть осіда на них; Уздовж полиць з давнезних літ – Реторти, слоїки, склянки, Начиння, приладів рядки – І це зветься світ!.. Навколо тебе – тлінь і цвіль, І жах потворних кістяків.

Номер слайду 8

ПОШУКИ СЕНСУ БУТТЯ Коли б дались мені могутні крила, Летів би я за сонцем повсякчас, Глядів би я на світ просторий У променистім сповитті…

Номер слайду 9

ОМОЛОДЖЕННЯ ВЕСЕЛОЩІ В КОМПАНІЇ ГУЛЬВІС КОХАННЯ ЗАБУТТЯ, РОЗВАГИ ДЕРЖАВНИЙ ПОСАДОВЕЦЬ АНТИЧНИЙ ІДЕАЛ КРАСИ ВІЙСЬКОВИЙ СЛУЖІННЯ ЛЮДЯМ, ПРАЦЯ “ЩОБ ВСІМ ЄСТВОМ СВОЇМ З ЄСТВОМ ВСЕЛЮДСЬКИМ ЗЛИТИСЬ І РАЗОМ З НИМ У БЕЗВІСТЬ ПРОВАЛИТИСЬ”. КІНЦЕВА ЖИТТЄВА МЕТА ФАУСТА: ШЛЯХ ФАУСТА ДО МЕТИ

Номер слайду 10

МОНОЛОГ ФАУСТА Служить цій справі заповідній – Це верх премудрощів земних: Лиш той життя і волі гідний, Хто б'ється день у день за них. Коли б побачив, що стою З народом вільнім в вільному краю, Я міг би в захваті гукнути: “Спинись, хвилино, гарна ти! ” Чи ж може вічність поглинути Мої діла, мої труди? Провидячи те щасне майбуття, Вкушаю я найвищу мить життя

Номер слайду 11

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФАУСТА Й ВАГНЕРА Завданння.Створити порівняльну характеристику Фауста та Вагнера. “ Копається в гноїську, скарб шука, а знайде часом черв'яка, то дурень і тому радіє…” Фауст про Вагнера

Номер слайду 12

ФАУСТ – ЛЮДИНА ДОБИ ПРОСВІТНИЦТВА * Нестримна жага навчання. * Самовдосконалення і розвиток. * Пошук свого місця в світі. * Пошуки істини. * Пошуки сенсу буття. * Рух вперед. * Творча праця. * Єдність з народом. * Прагнення змінити світ на краще. * Вічний образ.

Номер слайду 13

ФАУСТ – ВІЧНИЙ ОБРАЗ Чи можна Фауста назвати вічним образом? ВІЧНИЙ ОБРАЗ – літературний образ, що має загальнолюдське значення і за глибиною художнього узагальнення виходить за межі конкретного літературного твору та доби, набуває символічного значення й кожною епохою сприймається по-своєму, зберігаючи водночас провідні риси першообразу.

Номер слайду 14

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Група А – скласти анкету до характеристики образу Мефістофеля (за алгоритмом). Група Б – дібрати цитати та створити таблицю “ Опозиція Фауст - Мефістофель”. Індивідуальне завдання: намалювати сцени із твору і створити коментар до малюнка.

ppt
Додано
28 вересня 2022
Переглядів
3854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку