Матеріал для ознайомлення учнів з формулою обчислення дискримінанту, алгоритмом розв'язування квадратних рівнянь, визначення кількості коренів квадратного рівняння
Серед даних рівнянь назвати ті, які є квадратними. Назвати коефіцієнти квадратного рівняння. х3 + х2– 1= 0, 5х2–2 = 0, -х2- х + 0,2 = 0, 0,5х + 6 = 8, 2х - 3х2 = 0 а = , в = , с = а = , в = , с = а =, в = , с =
Номер слайду 3
Відновіть квадратне рівняння: Рівняння а b с 2 -1 3 4 7 0 -8 0 -1 -5 0 0 0,3 0 -1,4 -1 -2 0
Номер слайду 4
Правильні відповіді: Рівняння а b с 2х2- х + 3 = 0 2 -1 3 4х2+7 х = 0 4 7 0 -8х2 - 1 = 0 -8 0 -1 -5х2 = 0 -5 0 0 0,3х2 - 1,4 = 0, 0,3 0 -1,4 -х2-2х -1 -2 0
Номер слайду 5
Для рівняння записати значення а, b, с. Обчислити дискримінант квадратного рівняння за формулою Визначивши знак дискримінанту, знайти кількість коренів та записати відповідну формулу його коренів або 4. Обчислити значення коренів квадратного рівняння. 5. Записати відповідь. Алгоритм розв’язування квадратних рівнянь за формулами
Номер слайду 6
Визначення кількості коренів квадратного рівняння D < 0 D > 0 D = 0 Рівняння має два різні корені Рівняння має один корінь (два рівні корені) Рівняння не має коренів
Номер слайду 7
* * Вкажіть кількість коренів рівняння 3. 1. 2. 4. 1 0 2 безліч
Номер слайду 8
* * Вкажіть кількість коренів рівняння 1. 2. 3. 4. 0 1 2 безліч
Номер слайду 9
* * 4. безліч 2 0 1 Вкажіть кількість коренів рівняння 1. 2. 3.
Номер слайду 10
* * Вкажіть кількість коренів рівняння 1. 2. 3. 4. 2 0 1 безліч
Номер слайду 11
* * Вкажіть кількість коренів рівняння 1. 2. 3. 4. 2 безліч 1 0
Номер слайду 12
Зарядка для очей
Номер слайду 13
Приклад 1: a = 1 b = 4 c = 3 Відповідь: -1; -3
Номер слайду 14
a = b = c = Приклад 2:
Номер слайду 15
Приклад 3: a = b = c =
Номер слайду 16
Розв’язування квадратного рiвняння за формулою. а) б) в)
Номер слайду 17
В якому випадку правильно знайдено дiскримінант? б) в) г) а) Пiдсумки уроку