Тема : Властивості степеня з цілим показником.
Мета : пояснити формули степеня з цілим показником, формувати вміння застосовувати набуті знання з даної теми ; розвивати увагу,практичні уміння , інтелект ,активність, самостійність, мислення.
Формувати групи компетентностей: соціально-трудову,загальнокультурну.
Методи: виконання вправ усних і письмових ,індивідуальні опитування, усний коментар,самостійна робота.
Форма навчання: індивідуальна,групова.
Прийоми: математичний диктант, робота ланцюжком.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Засоби: ТЗН,навчальний посібник.
Хід уроку.
б) спрости вираз : 3а – а +10а -6; 10х – 0,09х ; х2 + 8х2 – 67х2; 107: 103; а87: а75; (7р)3; ( 2в5)4.
3. Вивчення нового матеріалу. Формули степеня з цілим показником:
а) аmап = аm+п;
б) ( аm)n= amn ;
в) (ав)п= апвп;
г) аm:ап=аm-n; (а0)
д)( )п = ап: вп ( в0)
Завдання. Подайте у вигляді степеня вираз ( пояснюю учням):
а) а-14а12=а-2; б) а-5:а-9=а4; в) ( а-4)-2а-7:а6=а-5 ; г) (45а)0=1 ;д) ()-3 а5; е) ( у-3-3)(у-3+3); є) 34в-4:2в-7 ; ж) ( 5 к-6х-1)-3 .
4. Робота за підручником. УСНО: №274; №276.
ПИСЬМОВО ( робота ланцюжком): №278; №280; №282(1-3); №282(4-6); №284.
5. Математичний диктант. Самоперевірка. Правильні відповіді будуть на великому екрані.
Знайти значення виразу:
а) (-76р)0; є) : 2-2 ;
б) 8а: 3-2 при а=1; ж) 94в при в=0;
в) ( )-3; з)3-2в при в=-2;
г) 2-3:2-5; и) ( 1-3)-6;
д) 7-7(75)2; і) с6с-4с-2 при с=10;
е) (0,25)-1; ї) а5:а-(-5)при а=3.
6. Додатково:
№ 306; №307 .
7. Підсумок уроку. Рефлексія.
8. Повідомлення домашнього завдання . Надаю стислий інструктаж з виконання домашнього завдання та критерії оцінювання.
Вивчити формули; №146;№ 147 ; №149.