Урок " Властивості степеня з цілим показником".

Про матеріал
Дотримуюсь всіх методичних вимог,не порушую принципи навчання, форм та засобів. Форма навчання : індивідуальна, групова. Прийоми : математичний диктант, робота ланцюжком .
Перегляд файлу

Тема : Властивості степеня з цілим показником.

Мета : пояснити  формули степеня з цілим показником, формувати вміння застосовувати набуті знання з даної теми ; розвивати увагу,практичні уміння , інтелект ,активність, самостійність, мислення.

Формувати групи компетентностей: соціально-трудову,загальнокультурну.

Методи: виконання вправ усних і письмових ,індивідуальні опитування, усний коментар,самостійна робота.

Форма навчання: індивідуальна,групова.

Прийоми: математичний диктант, робота ланцюжком.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Засоби: ТЗН,навчальний посібник.

                              Хід уроку.

  1. Організаційний етап.
  2. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання. Усна робота: а) перевести у стандартний вид числа: 1 024 000; 600 000; 85; 21,56; 0,000282; 356;                                                                                         

                б) спрости вираз  : 3а – а +10а -6;    10х – 0,09х ; х2  + 8х2 – 67х2;  107: 103;  а87: а75; (7р)3; ( 2в5)4.

       3. Вивчення нового матеріалу. Формули степеня з цілим показником:

а) аmап = аm+п;

б) ( аm)n= amn ;

в) (ав)п= апвп;

г) аmпm-n; (а0)

д)( )п = ап: вп ( в0)

Завдання.  Подайте у вигляді степеня вираз ( пояснюю учням):

а) а-14а12-2; б) а-5-94; в) ( а-4)-2а-76-5 ; г) (45а)0=1 ;д) ()-3 а5; е) ( у-3-3)(у-3+3); є) 34в-4:2в-7 ; ж) ( 5 к-6х-1)-3 .

4.  Робота за підручником. УСНО: №274; №276.

                                                     ПИСЬМОВО ( робота ланцюжком): №278; №280; №282(1-3); №282(4-6); №284.

  5. Математичний диктант.                                                                      Самоперевірка. Правильні відповіді будуть на великому екрані.

Знайти значення виразу:

а)    (-76р)0;                         є) : 2-2 ;

б) 8а: 3-2 при а=1;              ж) 9 при в=0;              

в)    ( )-3;                              з)3-2в при в=-2;

г) 2-3:2-5;                                и) ( 1-3)-6;

д) 7-7(75)2;                              і) с6с-4с-2 при с=10;

е) (0,25)-1;                              ї) а5-(-5)при а=3.

6.    Додатково:

№ 306; №307 .

7.  Підсумок уроку. Рефлексія.

8. Повідомлення домашнього завдання . Надаю стислий інструктаж з виконання домашнього завдання та критерії оцінювання.

Вивчити формули; №146;№ 147 ; №149.
         

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 1. Раціональні вирази
Додано
12 березня 2023
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку