Презентація до уроку математики на тему: ". Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Обчислення довжини шляху. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур".
Мультимедійна презентація до інтегрованого уроку з математики та основ здоров'я на тему: "Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Обчислення довжини шляху. Розпізнавання об'ємних геометричних фігур".
1. Щоб знайти довжину ламаної, потрібно виконати дію додавання.2. Щоб знайти невідомий доданок, треба до суми додати відомий доданок.3. Щоб порівняти, треба завжди віднімати. Гра “Так чи Ні.”
Номер слайду 3
92 61 54 89 58 Р Н Т П О АЗапишіть числа в порядку зростання.
Номер слайду 4
54 58 61 77 89 92 П А Т Р О Н
Номер слайду 5
dog
Номер слайду 6
Тема уроку. Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об'ємних геометричних фігур
Номер слайду 7
Вибухонебезпечні предмети- На які природні об’єкти схожі?
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
М.д..1. Запишіть, яке складається 1 дес. 5 од. 2. Запишіть скільки одиниць у числі 45 3. Запишіть число, наступне за числом 49.4. Скільки см становить 1 дм 2 см?
- Наш Михась і Миколка схематично зобразили свій безпечний шлях до школи. Чий шлях довший?- Яку фігуру нагадує їх шлях ?- Як же дізнатися чий шлях довший? - А щоб обчислити довжину ламаної, яке приладдя потрібно взяти? Завдання 2 с. 112
Номер слайду 18
Михасик 4 + 1 = 5 (см)Миколка 4 + 2 = 6 (см)
Номер слайду 19
Суперздібність №2 НЕ ПІДХОДЬ!
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Задача. За день пес Патрон знайшов 15 мін. Скільки мін він знайшов до обіду, якщо після обіду він знайшов 5 мін.
Номер слайду 22
До обіду – ? Після обіду – 5м. 15 + 5 = 1510 Визначіть тип задачі.
Номер слайду 23
Суперздібність №3 НЕ ЧІПАЙ!
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Зі скількох фігур складено піраміду?-1-7- 5-1- 6- 8-1- 8- 6 А. Б. В.- На скільки менше циліндрів, ніж кубів? - На скільки більше циліндрів, ніж конусів?
Заміновану територію позначають червоно-білою стрічкою або спеціальними знаками: червоними трикутниками чи квадратами. Якщо натрапиш на такий знак або напис “Обережно, міни!”, знай — там дуже небезпечно. Негайно повертайся назад тією ж дорогою.
Номер слайду 30
Яка фігура зайва?1 2 3 4 5
Номер слайду 31
Робота в групі. Допоможіть Патрону розмінувати територію, щобніхто не постраждав.
Номер слайду 32
Розмінування території
Номер слайду 33
- Які знання і вміння сьогоднішнього уроку ви використаєте на інших уроках.
Номер слайду 34
Був неактивним, було нецікаво. Працював неповну міру своїх сил. Працював старанно.