ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ: Участь учнів у проекті продемонструє їхні вміння застосовувати набуті знання та навички на практиці. Участь у груповому проекті посилить їхнє відчуття відповідальності за особистий та колективний результат.Інтеграція різних видів мистецтва в цьому проекті спрямована розвивати емоційно-почуттєву сферу дітей в процесі художньо-творчої діяльності. Бачення зворотнього зв'язку від споживачів кінцевого продукту проекту збільшить в учнів прагнення до творчої самореалізації.
ПРОЕКТНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАВЦІВ: Розширити свої знання про ляльковий театр, користуючись доступними джерелами інформації. Вибрати казку для вистави. Підготувати сценарій казки, придумати назву. Виготовити ляльки і сцену. Підібрати звуковий(музичний) супровід до вистави. Розробити афішу вистави. Запросити глядачів.
ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№П\ПЕТАП Зміст роботиІІІІІІ.ІV. ПІДГОТОВЧИЙ НАШІ ДІЇ. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУПІДГОТОВКА ТА ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУОЦІНЮВАННЯ УСПІШНОСТІ ПРОЕКТУОрганізація роботи над проектом. Мотивація. Визначення цілей і завдань проекту. Пошук, збір та аналіз інформації про ляльковий театр. Вибір казки та матеріалів для виготовлення ляльок і сцени. Уроки. Позаурочна діяльність. Підготовка до вистави (репетиції). Розміщення афіші. Запрошення гостей (батьків). Показ міні-вистави. Які знання отримали учні? Чого і як навчились? Яких умінь і навиків набули? Які були недоліки? Що вдалось найкраще? Чи матиме продукт проекту подальше практичне застосування?