Тема : Типи коренів . Видозміни кореня. Мета : сформувати знання учнів про корінь, види коренів, типи кореневихсистем, видозміни коренів, їх будову та значення для рослин;розвивати вміння встановлювати зв’язки між будовою та значенням видозмінкоренів, їх значення для рослин;виховувати бережливе ставлення до рослин, розкрити користь видозмін коренівдля людини та застосування їх у харчовій промисловості.
Хід урокуІ. Організаційний момент. Хто з вас любить працювати?З друзями байдикувати?А хто любить малювати?Чи задачу розв’язати?На дивані довго спати, про уроки забувати?Загадки, байки складати,Вдома мамі помагати?Бачу гарна ви, команда,Спритна, дружня та азартна. Речі хутко всі збираймо. Та в мандрівку вирушаймо!
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності Інтерактивна вправа «Дружнє коло» - завдання на встановлення відповідності. Групова робота. ( Учні об’єднуються в 2 групи та отримують однакові набори з різними рослинами. Дані рослини потрібно об’єднати в групи за спільними ознаками підземної частини рослини )Проблемне питання – Які види коренів вам знайомі? Чому деякі рослини виокремлено в окрему групу (морква, буряк, редиска, жоржина)?