Презентація-додаток до уроку №14 з музики в 7 класі на тему "Сучасне аранжування класичних творів". Вправи, ігри, слухання яскраві картинки супроводжують презентацію.
Тема: Сучасне аранжування класичних творів. Мета: - проаналізувати класичні твори та їх аранжування, і зрозуміти чи можуть існувати класичні твори в сучасності
Номер слайду 2
Аранжуванняце створення інструментального супроводу до мелодії твору.
Номер слайду 3
СИМФОНІЧНИЙДЖАЗОВИЙНАРОДНИЙ
Номер слайду 4
Річард Клайдерман
Номер слайду 5
Завдання «Прочитай –це легко»Відкрийте сторінку 53 уважно прочитайте інформацію про Річарда Клайдермана. Питання
Номер слайду 6
Завдання. Група 1 Група 2 Група 3схематично зобразити те що ви почули з початку і до кінця, можна використовувати різні кольори, малювати природні явища, навіть писати слова-асоціаціїсхематично зобразити те що ви почули з початку і до кінця, використовуючи музичні засоби виразностінамалювати враження від прослуханого твору
Номер слайду 7
Завдання. Група 1 Група 2 Група 3 Які зміни відбулися в процесі аранжування? (намалюйте)Що отримала нового та що втратила музика у процесі аранжування? (зобразити схематично)Оберіть з даних картин тільки ту яка більше підходить до цього твору. Поясніть чому.
Номер слайду 8
Оплески!Ви МОЛОДЦІ!
Номер слайду 9
Домашнє завдання. Створити відео кліп чи презентацію класичного твору аранжувальником якого є Річард Клайдерман:знайдіть в інтернеті твір,до твору доберіть малюнки,презентуйте на наступному уроці.