Конспект уроку "Сторінками Євробачення" 7 клас

Про матеріал

Тема. Сторінками Євробачення.

Мета: Навчальнаознайомити учнів з історією конкурсу Євробачення та історією участі в конкурсі українських виконавців.

Розвивальнарозвивати вміння учнів уважно слухати естрадні композиції-переможці конкурсу та аналізувати їх, виконувати пісні під фонограму, спонукати школярів до творчості.

Виховна виховувати ціннісне ставлення до сучасної естрадної пісні, інтерес до вокальної культури естрадних виконавців.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: музичний інструмент, мультимедійна система, мультимедійна презентація, матеріали для творчого завдання.

Основні поняття для засвоєння: історія конкурсу Євробачення; видатні імена переможців конкурсу, історія участі в конкурсі українських виконавців.

Перегляд файлу

Тема. Сторінками Євробачення.

Мета: Навчальнаознайомити учнів з історією конкурсу Євробачення та історією участі в конкурсі українських виконавців.

Розвивальнарозвивати вміння учнів уважно слухати естрадні композиції-переможці конкурсу та аналізувати їх, виконувати пісні під фонограму, спонукати школярів до творчості.

Виховна виховувати ціннісне ставлення до сучасної естрадної пісні, інтерес до вокальної культури естрадних виконавців.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: музичний інструмент, мультимедійна система, мультимедійна презентація, матеріали для творчого завдання.

Основні поняття для засвоєння: історія конкурсу Євробачення; видатні імена переможців конкурсу, історія участі в конкурсі українських виконавців.

Твори, що вивчаються на уроці:

  • Джамала «1944».
  • О.Рибак. «Fairytale».
  •  «Джингл бенс» («Шпилясті кобзарі»).

Хід уроку

  1. Вхід під пісню «Дикі танці». Організаційний момент.

Музичне вітання.

  1. Актуалізація опорних знань. Мотивація до навчання.
  • Чи знайома вам ця емблема?
  • Що вам відомо про цей конкурс?
  • Чи пам’ятаєте переможця Євробачення-2016?
  • Вам цікаво дізнатися більше про конкурс Євробачення?
  1. Проголошення теми та завдань уроку
  • Сьогодні на вас чекає зустріч із хітами Євробачення.
  • Ми познайомимося з історією, основними принципами проведення цього пісенного конкурсу, прослідкуємо участь України у Євробаченні, будемо слухати та аналізувати пісні переможців, будемо творити, отримувати задоволення від спілкування з мистецтвом.
  •  
  1. Новий матеріал для засвоєння. Розповідь про пісенний конкурс Євробачення.

Євробачення (англ. Eurovision Song Contest) — щорічний пісенний конкурс, який проводиться з 1956 року між країнами-членами Європейської Мовної Спілки. Ідея створити міжнародний пісенний конкурс, у якому б усі країни брали участь в єдиній телевізійній програмі, що транслюється для широкого загалу, народилася у 1955 році.

Перший конкурс пройшов 24 травня 1956 року в місті Лугано, що у Швейцарії, який виграла країна-господар. У ньому взяло участь сім країн, кожна з яких представила по дві пісні. Але вже з 1957 року ввели обмеження – одна пісня від кожної країни-учасниці.

Україна почала брати участь у пісенному конкурсі Євробачення з?  2003 року. Першим представником від нашої країни став О. Пономарьов із піснею «Hastala Vista». Він зайняв 14 місце. Та вже наступного року українська співачка Руслана виграла Євробачення-2004 із піснею «Дикі танці».

З 2005 року Україну представляли наступні виконавці:

Відео «Всі учасник Євробачення від України» (02.44 хв.)

 гурт «Ґринджоли» з піснею «Разом нас багато» (19-е місце), Тіна Кароль із композицією «Show me your love» (7-е місце), Вєрка Сердючка з піснею «Dancing Lasha Tumbai» (2-е місце), Ані Лорак із піснею «Shady Lady» (2-е місце), Світлана Лобода з композицією «Ве Му Valentine!» (12-е місце), Alyosha із піснею «Sweet People» (10-е місце), Міка Ньютон з композицією «Angel» (4-е місце), Гайтана з піснею «Be My Guest» (15-е місце), Злата Огневич із композицією «Gravity» (3-є місце) та Марія Яремчук із піснею «Tick-Tock» (6-е місце).

  1. Музичне сприймання. Джамала «1944», О. Рибак. «Fairytale» (Норвегія);

У 2015 році у зв’язку з подіями в нашій країні Україна не брала участі у  Євробаченні. А у 2016-му її очікував тріумф. Джамала з піснею «1944» виграла конкурс.

Відео Джамала (03.15 хв.)

Аналіз музичного твору.

  • Як ви вважаєте, чому ця пісня була гідно оцінена глядачами пісенного конкурсу? (відповідають),
  • Чи знаєте про що у ній йдеться? (про велику трагедію татарського народу у 1944 році, коли вони примусово були вивезені з рідної землі)

Олександр Рибак – норвезький співак і скрипаль білоруського походження, переможець конкурсу 2009 року в Москві (Росія). До пісні «Fairytale» («Казка»), з якою О. Рибак здобув перемогу, входить старовинна ірландська мелодія.

Відео О.Рибак «Казка» (03.15 хв.)

Аналіз:

  • Які враження від прослуханої музики?
  • Що ви можете сказати про стиль виконання пісні? (поп-музика)
  1. Танцювальна хвилинка (1.20 хв.)
  2. Творче завдання (7 хв.)
  • Поки ви танцювали, нам принесли лист, який адресовано учням 7-Б класу Володимирецького колегіуму. Відкриємо його?

 

 

Лист

Дорогі семикласники! Комітет конкурсу Євробачення-2017, який буде проходити наступного року  в Києві, просить вас допомогти у його підготовці.

  • Допоможемо?
  • Об’єднайтеся в групи за кольорами ваших бейджиків:
  • Жовтий – група «Графічні дизайнери» прикрасить логотип Євробачення українськими мотивами,
  • Рожевий – група «Музиканти» створить позивні для конкурсу,
  • Зелений – група «Копірайтери»  створить слоган Євробачення-2017,
  • Оранжевий – група «Фахіці з PR» запропонує сувенірну продукцію для туристів,
  • Блакитний – група «Черлідери» придумає кричали для українських вболівальників.
  • Завдання для груп та матеріали для його виконання ви знайдете на столах. Час для їх виконання –5 хвилин. По закінченню представити свій продукт. (1 хвилині для представлення свого продукту.)

Учитель підводить коротенький підсумок.

  • Ви молодці, справилися із завданнями. Я думаю комітет Євробачення-2017 у Києві буде задоволений вашими роботами.
  1.  Вокально-хорова робота.
  • А ми з вами теж проведемо пісенний конкурс. Скоро новорічне свято. Пропоную виконати пісню, яку ви почали вивчати на попередньому уроці. Але спочатку підготуємо голосовий апарат до роботи. Виконаємо дихальні та вокальні вправи, які використовують у своїй роботі зіркові естрадні співаки.

Дихальні та вокальні вправи:

  • дихальна вправа «Сніжинка» для очищення дихальних шляхів. Вдихаємо носом повітря і «здуваємо» уявну сніжинку, яка падає на праву щоку, ліву щоку, бороду, ніс.
  • вокальна вправа для закріплення позиції для правильного звукоутворення «Гаряча картоплинка». Уявімо, що у вас у роті маленька гаряча картоплинка, картоплина пече;
  • вокальна вправа для активізації головних резонаторів «Машинка»
  1. Виконання пісні. «Новий рік» (варіант «Шпилястих кобзарів»).
  • Виконаємо пісню таким чином 1 куплет – 1 ряд, приспів разом, 2 – куплет – 2 ряд, приспів разом і 3 куплет – 3 ряд, приспів – разом. Це буде своєрідний конкурс. Дотримуйтеся ансамблевого звучання, передайте співом святковий характер твору. Виконання пісні під фонограмний супровід.
  • Я задоволена виконанням. Ви – справжні зірки.
  1.  Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія.
  • Яка інформація про Євробачення стала для вас новою?
  • Чи є серед музичних композицій, які ви слухаєте вдома, по­пулярні хіти Євробачення?

Вправа «Ялинка»

  • Наша ялинка має ще не зовсім святковий вигляд. Прикрасимо її іграшками. Оберіть ялинкову прикрасу того кольору, який відповідає висловлюванню під цим кольором:

Зелений – я довідався багато нового,

Жовтий – мені було цікаво працювати на уроці,

Рожевий – мені було не дуже цікаво, але я взяв щось нове для себе.

  • Ви сьогодні всі молодці, гарно працювали.

Оцінювання.

  • Керівники груп проведуть оцінювання на спеціальних бланках і передадуть учителю музичного мистецтва.
  1.  Домашнє завдання.

Послухайте музику, яка лунає на хвилях радіо та в телеефірі. Чи будуть серед творів конкурсні пісні з Євробачення?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмак Марина Миколаївна
    Дякую за гарний конспект.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 жовтня 2018
Переглядів
3550
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку