Презентація до уроку №21 з ОМЗ для 11 класу на тему: «Порядок дій в умовах особливого періоду, під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявлення підозрілого предмету. С

Про матеріал
Сформувати у здобувачів освіти навички поведінки за сигналами оповіщення, у разі виникнення чи загрози виникнення надзвичайної ситуації; ознайомити з основами психологічної допомоги та самодопомоги в екстрених ситуаціях; надати рекомендації щодо складання та вмісту тривожної валізи; виховувати гуманне ставлення до осіб, що зазнали лиха, обережність; розвивати життє- та здоров’язбережувальні компетентності учнів, швидкість реакції, зібраність, уміння запобігати паніці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Порядок дій в умовах особливого періоду, під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявлення підозрілого предмету. Надання екстреної психологічної допомоги при перебуванні в екстрених ситуаціях. Складання та вміст тривожної валізки на випадок термінової евакуації або переходу до захисних споруд Матеріали підготувала Скляренко Ольга Анатоліївна – учитель зарубіжної літератури та основ медичних знань ОЗО «Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі» Балаклеївської сільської ради Черкаської області

Номер слайду 2

Мета уроку Навчальна: сформувати у здобувачів освіти навички поведінки за сигналами оповіщення, у разі виникнення чи загрози виникнення надзвичайної ситуації; ознайомити з основами психологічної допомоги та самодопомоги в екстрених ситуаціях; надати рекомендації щодо складання та вмісту тривожної валізи; виховна: виховувати гуманне ставлення до осіб, що зазнали лиха, обережність; розвивальна: розвивати життє- та здоров’язбережувальні компетентності учнів, швидкість реакції, зібраність, уміння запобігати паніці.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань У чому переваги використання пакету перев’язувального індивідуального? Який порядок використання пакету перев’язувального індивідуального? Покажіть порядок обробки шкіри, частин одягу індивідуальним протихімічним пакетом.

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань Чому радять бути обережними під час відвідування багатолюдних заходів? У разі коли є небезпека обстрілу або бомбардування, якими мають бути дії населення? Що слід зробити вдома, перш ніж вирушити до сховища? Що, на вашу думку, можна вважати підозрілим предметом?

Номер слайду 5

Мотивація навчальної діяльності На жаль, вигляд зруйнованих артобстрілами будівель — це реалії сучасних українських населених пунктів. Люди, які ховаються у погребах, обладнаних необхідним, щоб перечекати вибухи снарядів, — це також уже частина нашого сьогодення. Найстрашніше — фізично та психологічно скалічені війною діти, ваші однолітки чи геть малі — і це жахіття українського життя, «подарованого» нам «братами».

Номер слайду 6

Вивчення нового матеріалу 1. Порядок дій в умовах особливого періоду, під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявленні підозрілого предмету Насамперед — жодної паніки, зберігайте спокій і здатність тверезо оцінювати ситуацію. Рятуйте себе, а не речі.

Номер слайду 7

Вивчення нового матеріалу Під час артилерійського обстрілу: на вулиці — впасти на землю (в момент вибуху уламки снарядів розлітаються на висоті не менше 30-70 см над поверхнею), закрити голову руками, відкрити рот, обдивитися, за можливості побачити варіант укриття; у приміщенні — лягти у кутах опорних стін, накрити голову речами. Після закінчення обстрілу у жодному разі не піднімати незнайомих предметів.

Номер слайду 8

Вивчення нового матеріалу Якщо ви потрапили до натовпу, дозвольте йому нести вас у напрямі від центру до краю, намагаючись поступово вибратися з нього. Глибоко вдихніть і розведіть зігнуті в ліктях руки в боки, щоб грудна клітка не була здавлена. Намагайтеся перебувати подалі від людей, які мають громіздкі предмети. Втримуйте рівновагу, щоб не впасти. Не тримайте руки в кишенях. У разі падіння намагайтеся якнайшвидше піднятися на ноги. При цьому не спирайтеся на руки (їх віддавлять або зламають). Намагайтеся хоч на мить встати на підошви чи на носки. Знайшовши опору, «виринайте», різко відштовхнувшись від землі ногами. Якщо встати не вдається, згорніться клубком, захистіть голову передпліччями, а долонями прикрийте потилицю.

Номер слайду 9

Вивчення нового матеріалу У разі виявлення підозрілого предмету необхідно повідомити чергові служби поліції, МНС (не можна користуватися засобами мобільного чи радіо­зв’язку), не торкатися предмета, припинити будь-які роботи в районі знахідки, дочекатися прибуття фахівців, чітко виконувати їхні вимоги.

Номер слайду 10

Перегляд відео Навчальний фільм «Небезпечні знахідки» https://www.youtube.com/watch?v=ntXCY684Jlo&ab_channel=MnsVol

Номер слайду 11

Вивчення нового матеріалу 2. Надання екстреної психологічної допомоги (самодопомоги) при перебуванні в екстрених ситуаціях Організація та здійснення таких заходів покладаються на відповідний орган виконавчої влади. Якщо ви перебуваєте поруч із людиною, що одержала психічну травму, не втрачайте самовладання. Робіть усе, щоб постраждалий не нашкодив собі та іншим.

Номер слайду 12

Вивчення нового матеріалу Екстремальна ситуація – це ситуація, що загрожує здоров’ю, життю, майну або навколишньому природному середовищу, громадському порядку та інші небезпечні події.

Номер слайду 13

Перегляд відео Пам’ятка для учнів «Небезпечні знахідки» https://www.youtube.com/watch?v=9cik__5RcT4&ab_channel=Narog80

Номер слайду 14

Вивчення нового матеріалу 3. Складання та вміст тривожної валізи на випадок термінової евакуації або переходу до захисних споруд Зручніше використовувати наплічник (об’єм близько ЗО л). Бажані речі: документи у водонепроникній упаковці, кредитні картки, гроші, списки близьких людей з їхніми контактними даними, телефон, ліхтарик з комплектами батарейок, компас, годинник,

Номер слайду 15

Вивчення нового матеріалу карта місцевості, складний ніж, свисток, великі міцні пакети для сміття, широкий скотч, аптечка першої допомоги та особисті ліки, нитки, голки, блокнот, олівець, комплект спідньої білизни (2 пари), шкарпетки (2 пари), запасні штани, сорочка або кофта, плащ-дощовик, шапочка, рукавички, шарф, зручне надійне взуття, засоби гігієни,

Номер слайду 16

Вивчення нового матеріалу легкий металевий посуд, туристичні сірники, запальничка, продукти харчування та питна вода на 1-2 доби, каремат, синтетичний шнур (4-5 мм завтовшки, 20 м), за можливості намет. Дітям необхідно пришити до одягу ярлички із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові дитини, року народження, місця постійного проживання.

Номер слайду 17

Перегляд відео Що покласти у «Тривожну валізку» https://www.youtube.com/watch?v=S0p6iX3XGnI&ab_channel=intREview

Номер слайду 18

Закріплення вивченого матеріалу Робота в групах 1 група – складіть перелік необхідних речей на випадок пішого виходу з міста із зазначенням їхньої приблизної маси. 2 група – складіть алгоритм поведінки під час виявлення підозрілого предмета в міському транспорті, навчальному закладі, на вулиці.

Номер слайду 19

Закріплення знань Знайдіть відповідність

Номер слайду 20

Закріплення вивчення матеріалу Робота з підручником. Опрацювання теоретичного матеріалу.

Номер слайду 21

Закріплення вивченого матеріалу Розгадайте ребуси.

Номер слайду 22

Підсумок уроку 1. Що таке особливий період? 2. Як ви будете діяти під час артилерійського обстрілу? 3. Як ви будете діяти з початком бойових дій у вашій місцевості? 4. Як потрібно поводитися в натовпі? 5. Якими будуть ваші дії в разі виявлення підозрілого предмета?

Номер слайду 23

Домашнє завдання 1. Вивчити 29. Відповісти на запитання параграфа.

Номер слайду 24

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Література Захист Вітчизни. Основи медичних знань. Рівень стандарту : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / А.А. Гудима, А.О. Пашко, І.М. Герасимів, М.М. Фука. – Тернопіль : Астон, 2019. – 240 с. : іл. Інтернет-ресурси https://jak-zrobiti-samomu.com.ua/yak-zrobiti-vatno-marlevu-povyazku/ http://osvita.ua/vnz/reports/dpju/24965/ file:///C:/Users/%D0%9E%D0%BB%D1%8F/Desktop/osnovy-medych-znan-11-klas-sayt.pdf Відео: https://www.youtube.com/watch?v=ntXCY684Jlo&ab_channel=MnsVol https://www.youtube.com/watch?v=9cik__5RcT4&ab_channel=Narog80 https://www.youtube.com/watch?v=S0p6iX3XGnI&ab_channel=intREview

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пономаренко Лина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Захист Вітчизни (рівень стандарту, академічний, профільний, для дівчат – Основи медичних знань) 11 клас (Гудима А.А., Пашко К.О., Герасимів І.М., Фука М..М.)
Додано
10 серпня 2022
Переглядів
12728
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку