Формування обчислювальних навичок— Жодний ярмарок не обходиться без розваг і забав. Найулюбленішою забавою є ярмаркова жердина — це високий стовп, на вершині якого є приз.— Нумо дістанемося вершини, обчисливши значення виразів. 6 • 5 – 10 = (42 - 30):3 =(37 - 1) : 9 = 2 • 2 + 15 = 2 • 8 – 9 = 56 : 7 + 21 =204941929123
- Ярмарку не буває без жартів, усмішок. Веселять тут скоморохи. Один з них продає «кота в мішку». Що це таке? Так говорять, коли купують щось незвичне, небачене. Ось ми спробуємо купити «кота в мішку», тобто розв'язати задачі у віршах. Віршовані задачі Дятел шість годин літав,Короїдів поїдав. Щогодини шість він їв. Скільки знищив шкідників?(6 • 6 = 36.) На дереві сім гнізд було,По вісім птахів в них жило. Не полохайте ви їх,А порахуйте, скільки всіх?(8 • 7 = 56.)Нуль кругленький кожен знає,Але хто з вас відповість,Скільки буде, якщо нуль цей. Ми помножимо на шість?(0 • 6 = 0.) Двадцять вісім яблук у корзиніПринесла мати дитиніІ сказала: «На, мій сину,Четверту з'їж із них частину». Хто тепер з вас відповість,Скільки всього яблук хлопчик з'їсть?(28 : 4 = 7.)
- А що то за ярмарок без галушок і вареників з картоплею, капустою, квасолею, грибами, зі шкварками — і все це у гарних макітрах. Ось цю зі смачними варениками ми купимо, якщо розв'яжемо задачу. Формування вмінь розв'язувати задачі Задача. У чотирьох макітрах міститься 36 вареників. Скільки вареників у восьми таких макітрах?36 вар
Удосконалення вмінь розв'язувати рівняння. Ярмарок у нас багатий,Можете всього придбати: Буряки, картоплю, моркву,Дині, гарбузи, капусту —Тут всього багато й густо!Отож поспішайте без крику і свар,Поки не підвищили ціни на товар. Складіть рівняння за поданими умовами. Розв'язавши їх, ви дізнаєтеся вартість товару.
— Запрошую вас до лавки математичних прислів'їв.— Спробуйте вставити пропущені слова — і прочитаєте вислови з народної мудрості... голова добре, а ... краще.... раз відмір, ... раз відріж.... літо краще, як ... зим. ... одного не ждуть.... в полі не воїн. Вправа «Лавка математичних прислів'їв»Одна, дві. Сім, один. Одне, сто. Семеро. Один
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНАРефлексія. Вправа «Незакінчене речення»На доброму ярмарку ми побували,Одні продавали, інші — купували,Співали, сміялись та й жартували,А тепер вже й додому час.— Продовжте речення. На уроці мені було цікаво та легко виконувати завдання. Мені було нелегко виконувати деякі завдання. Я вагався(лася) виконувати завдання, але в мене нічого не получилось