Презентація до уроку алгебри в 9 класі "Побудова графіка квадратичної функції"

Про матеріал

Презентація містять завдання актуалізації опорних знань, побудову графіка квадратичної функції, графічне розв'язування рівнянь.. Побудова графіка є поетапною та наглядною.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фрагмент уроку закріплення знань,умінь і навичок за темою: Савенко Л. О. ЗОШ№6

Номер слайду 2

Квадратична функція. Побудова її графіка.

Номер слайду 3

Яка з заданих функцій є квадратичною?1) у=5х+12) у=3х2-13) у=-2х2+х+34) у=x3+7x-15) у=4х26) у=-3х2+2х

Номер слайду 4

Визначити напрямок віток параболи

Номер слайду 5

Координати вершини параболи Знайдіть координати вершини параболи:1) у = 3х2 +6 х -5 2) у = х 2 -4х-5 3) у=-5х 2+3 Відповідь:(2;-9) Відповідь:(0;3) Назвіть вісь симетрії для даних функцій.2)Відповідь: х=2. 3) Відповідь: х=0

Номер слайду 6

Алгоритм побудови графіка функції у = ах2 + bх +с.1. Визначити напрямок віток параболи (а>0,вітки вгору; а<0,вітки вниз)2. Знайти координати вершини параболи (хв; ув). 3. Провести через вершину параболи пряму,паралельну осі у, - вісь симетрії4. Визначити точки перетину графіка функції з віссю х, тобто знайти нулі функції ,для цього треба розв'язати рівняння ах2 + bх +с=0.5. Визначити точку перетину графіка функції з віссю у, для цього треба у формулу у=ах2 + bх +с підставити х=06. Скласти таблицю значень функції з урахуванням осі симетрії параболи7. Побудувати параболу

Номер слайду 7

1. Побудуйте графік функціїу= x² + 4x +31) Вітки 2)Координати вершини: O (-2;-1)3) Вісь симетрії: х=-2.4) Нулі функції : х² + 4x +3=0 ⤇х1 = -3, х2 = -1 Парабола перетинає вісь абсцис в точках (-3;0) і (-1;0)5)Парабола перетинає вісь ординат в точці (0;3) 6)Будуємо точку (-4;3) симетричну точці (0;3) відносно осі симетрії х=-2 7) Будуємо параболу. ху3-1-3-210-4-11

Номер слайду 8

Розв'яжіть графічно рівнянняxy-1-2-3-4121-1 Відповідь:0

Номер слайду 9

Побудова графіка квадратичної функції, яка містить модуль. Алгоритм побудуви графіка функції y= |f( x) |:1. Будуємо графік функції y= f(x),2. Частину графіка, розташовану в верхній півплощині зберігаємо.3. Частину графіка, розташовану в нижній півплощині відображаємо симетрично відносно осі абсцис в верхню півплощину.0 xy

Номер слайду 10

0 1 x. Y621-1-2-3-4-5-6y =| - 2 x 2+8 x -6 | І. Спочатку побудуємо графік функції y = - 2 x 2+8 x -6 1. Вітки 2. Координати вершини : О(2;2)3. Вісь симетрії х=24. Точки перетину з осями координат:а)з віссю абсцис (у=0), - 2 x 2+8 x -6 =0 (1;0) і (3;0).б)з віссю ординат (х=0) (0;-6)ІІ. Відобразимо частини параболи, розташовані в нижній півплощині симетрично відносно осі абсцис. Побудуйте графік функції

Номер слайду 11

Підведення підсумків уроку

Номер слайду 12

у= x² + 4x +3ху-1-2-3-10123 Закінчить речення: 1. Графіком функції у= x² + 4x +3 є 2. Точка (-2;-1) є …3. Точки (-1;0) і (-3;0) є4. Щоб знайти нулі функції треба5. Точка(0;3) є параболавершина параболинулі функції розв'язати рівняння x² + 4x +3=0 точкою перетину параболи з віссю ординат

Номер слайду 13

Отже ми вміємо:розпізнавати квадратичну функцію ; знаходити координати вершини та нулі функції ; визначати напрям віток графіка функції ; виконувати побудову графіка квадратичної функції ;розв'язувати графічно рівняння;виконувати побудову графіка квадратичної функції,яка містить знак модуля

Номер слайду 14

Молодці!Ви добре працювали!УСПІХІВ ВАМ!r

Номер слайду 15

Використання мультимедіа на уроці призводить до: підвищення якісного рівня використання наочності на уроці;підвищення продуктивності уроку;установлення міжпредметних зв’язків;змінюються на краще взаємини з учнями, « далекими» від математики, особливо тих, хто захоплюється інформатикою; змінюється відношення до комп’ютера. Діти починають сприймати його, як універсальний інструмент для роботи в будь – якій галузі людської діяльності

Номер слайду 16

Використання сучасних інформаційних технологій на уроках математики робить навчання яскравим (текст + звук + колір + анімація), таким, що запам'ятовується, цікавим для учня будь-якого віку, формує емоційно позитивне ставлення до предмета. Застосування комп'ютерної техніки робить традиційні уроки математики яскравими, насиченими. Зростає обсяг виконаних за урок завдань;інтенсивність самостійної роботи учнів.

Номер слайду 17

Використання ІКТ сприяє тому, що за короткий час особистість спроможна засвоїти та переробити великий обсяг інформації. Запам’ятовування інформації відбувається таким чином: якщо сприймається лише слухова інформація, то засвоюється 20% матеріалу; якщо інформація отримується лише за допомогою зору, то запам’ятовується до 30% матеріалу. За умови комбінованого поєднання слухового та зорового каналів інформації людина спроможна швидко засвоїти до 60% отриманої інформації. Таким чином, використання мультимедіа сприяє кращому вивченню навчальної інформації на уроках.

Номер слайду 18

Дякую за увагу

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Приходько Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олішкевич Валентина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Посохова Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Туінов Іван Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Туінова Світлана Григоріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Туінова Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
Розділ 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
9313
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку