Контрольна робота з теми . "Квадратна нерівність. Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними. "

Про матеріал

Дана контрольна робота складається з чотирьох варіантів.Робота містить тестові завдання, завдання з короткою відповіддю і завдання, які потребують повного розв'язування. Розрахована для учнів 9 класу. Може бути використана для повторення вивченого матеріалу та підготовки до ДПА.

Перегляд файлу

Контрольна робота .  Квадратна нерівність. Розв’язування  систем рівнянь другого степеня з двома змінними. Розв’язування задач за допомогою  систем рівнянь

Варіант І

  1. Укажіть  число, що є розв'язком нерівності   .

А

Б

В

Г

0

1

  • 1

2

  1. Користуючись рисунком, укажіть розв’язок  квадратної нерівності

А

  Б

В

Г

(-

(-

 

 

 

  1. Укажіть пару чисел, що є розв'язком системи рівнянь 

А

Б

В

Г

( -1; -5)

( -1; 5)

(- 5; -1)

( 2,5; -2)

 

  1. Знайти при яких х вираз   -2х2+5х   набуває від’ємних значень
  2. Знайти найменший розв’язок нерівності  х2-5х-14
  3. Розвяжіть систему рівнянь) 

 

  1. Знайдіть область визначення функції  у = +
  2. Розв’яжіть систему рівнянь

 

 

  1. Розв’яжіть задачу складанням системи рівнянь.

Площа прямокутника дорівнює  108 см2, а  діагональ - 15см. Знайдіть більшу сторону  прямокутника.

 

 

 

Контрольна робота    Квадратна нерівність. Розв’язування  систем рівнянь другого степеня з двома змінними. Розв’язування задач за допомогою  систем рівнянь

Варіант ІІ

  1. Укажіть  число, що є розв'язком нерівності   .

А

Б

В

Г

-3

2

0

1

  1. Користуючись рисунком, укажіть розв’язок  квадратної нерівності

А

Б

В

Г

(-

(-

 

 

 

  1. Укажіть пару чисел, що є розв'язком системи рівнянь 

А

Б

В

Г

( 1; 10)

( 5; 2)

( 5; -2)

( -2; 5)

 

  1. Знайти при яких х вираз  2+1   набуває додатних значень.
  2. Знайти найбільший розв’язок нерівності   2+7х+10
  3. Розв’яжіть систему рівнянь  

 

  1. Знайдіть область визначення функції

 

у = +

  1. Розв’яжіть систему рівнянь           
  2. Розв’яжіть задачу складанням системи рівнянь.

Два робітники, працюючи разом, можуть виконати завдання за 4 години За скільки годин може виконати завдання кожен робітник, працюючи самостійно, якщо один з них може це завдання зробити  на 6 годин швидше ніж  інший?

Контрольна робота .  Квадратна нерівність. Розв’язування  систем рівнянь другого степеня з двома змінними. Розв’язування задач за допомогою  систем рівнянь

Варіант ІІІ

  1. Укажіть  число, що є розв'язком нерівності   .

А

Б

В

Г

0

1

  • 1

-3

  1. Користуючись рисунком, укажіть розв’язок  квадратної нерівності

А

  Б

В

Г

(-

(-

 

 

 

  1. Укажіть пару чисел, що є розв'язком системи рівнянь 

А

Б

В

Г

( -1; -5)

( -1; 5)

( 1; -5)

( 2,5; 2)

 

  1. Знайти при яких х вираз  - 2х2-7х   набуває від’ємних значень
  2. Знайти найменший розв’язок нерівності  х2-7х+12
  3. Розв’яжіть систему рівнянь     
  4. Знайдіть область визначення функції  у = +
  5. Розв’яжіть систему рівнянь

 

  1. Розв’яжіть задачу складанням системи рівнянь.

Площа прямокутника дорівнює 120 см 2, а периметр 46см. Знайти меншу сторону прямокутника.

 

 

 

 

Контрольна робота .  Квадратна нерівність. Розв’язування  систем рівнянь другого степеня з двома змінними. Розв’язування задач за допомогою  систем рівнянь

Варіант ІV

  1. Укажіть  число, що є розв'язком нерівності   .

А

Б

В

Г

0

1

2

-1

  1. Користуючись рисунком, укажіть розв’язок  квадратної нерівності

 

А

Б

В

Г

(-

(-

 

 

 

  1. Укажіть пару чисел, що є розв'язком системи рівнянь 

А

Б

В

Г

( -1; 10)

( 5; 2)

( 5; -2)

( -2; -5)

 

  1. Знайти при яких х вираз  2-2   набуває додатних значень.
  2. Знайти найменший розв’язок нерівності  2-5х-4
  3. Розв’яжіть систему рівнянь     

 

  1. Знайдіть область визначення функції 

у = +

  1.  Розв’яжіть систему рівнянь           

 

  1. Розв’яжіть задачу складанням системи рівнянь.

 Дві бригади, працюючи разом, зорали поле за 6 днів. За скільки днів може зорати поле кожна бригада, працюючи самостійно, якщо другій бригаді на це потрібно на 5 днів менше ніж першій?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант ІV

  1. Укажіть  число, що є розв'язком нерівності   .

А

Б

В

Г

0

1

2

-1

  1. Користуючись рисунком, укажіть розв’язок  квадратної нерівності

 

А

Б

В

Г

(-

(-

 

 

  1. Укажіть пару чисел, що є розв'язком системи рівнянь 

А

Б

В

Г

( -1; 10)

( 5; 2)

( 5; -2)

( -2; -5)

 

  1. Знайти при яких х вираз  2-3х-5   набуває додатних значень.
  2. Знайти найменший розв’язок нерівності  2-5х-4
  3. Розв’яжіть систему рівнянь     
  1. Знайдіть область визначення функції  у = +
  2.  Розв’яжіть систему рівнянь                 
  3. Розв’яжіть задачу складанням системи рівнянь.

Дві бригади,працюючи разом, зорали поле за 6 днів. За скільки днів може зорати поле кожна бригада, працюючи самостійно, якщо другій бригаді на це потрібно на 5 днів менше ніж першій?

Варіант ІV

  1. Укажіть  число, що є розв'язком нерівності   .

А

Б

В

Г

0

1

2

-1

  1. Користуючись рисунком, укажіть розв’язок  квадратної нерівності

 

А

Б

В

Г

(-

(-

 

 

  1. Укажіть пару чисел, що є розв'язком системи рівнянь 

А

Б

В

Г

( -1; 10)

( 5; 2)

( 5; -2)

( -2; -5)

  1.        Знайти при яких х вираз  2-3х-5   набуває додатних значень.
  2.        Знайти найменший розв’язок нерівності          2-5х-4
  3.        Розв’яжіть систему рівнянь     
  1.        Знайдіть область визначення функції  у = +
  2.        Розв’яжіть систему рівнянь                 
  3.        Розв’яжіть задачу складанням системи рівнянь.

Дві бригади,працюючи разом, зорали поле за 6 днів. За скільки днів може зорати поле кожна бригада, працюючи самостійно, якщо другій бригаді на це потрібно на 5 днів менше ніж першій?

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.4
Оригінальність викладу
3.4
Відповідність темі
3.4
Загальна:
3.4
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Новіцька Марина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шепелюк Артем
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ирина Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Winner Nika
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  5. Левитський Михайло Юрійович
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
Показати ще 2 відгука
docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
Завдання № 3 «Перевірте себе» в тестовій формі
Додано
17 лютого 2018
Переглядів
47210
Оцінка розробки
3.4 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку