---- «Чому необхідно бути духовно багатою та розвиненою людиною»(за вивченою поезією Ліни Костенко) З якими казковими істотами, пов’язаними із силами природи, ви познайомилися в попередніх класах? («Хуха-Моховинка» з казки Короліва-Старого, дідок кропивяний з вірша Ліни костенко «Дощ полив»)
Картка № 1 1. Що мала на увазі Олена Булига, коли сказала: «Небо нам усе дарує...» Свої міркування обґрунтуйте, посилаючись на власний досвід і спостереження. 2. Чому автор твору вважає, що бабуся була невід’ємною частиною всього краєвиду? Відповідь обґрунтуйте. 3. Планетник — це... а) старий дідусь-чарівник; б) дослідник-агроном; в) сільський хлопець.
Картка № 2 1. Чим пояснити байдуже ставлення Олени Булиги до грошей? Чому вона їх вважала «просто за ніщо»? Як це характеризує героїню? 2. Як зрозуміти прислів’я: «За гріш не купиш маку, а за гривню правди»? Чи згодні ви з цим? Відповідь вмотивуйте. 3. Сидячи у хаті, через вікно якої хлопець спостерігав, як: а) мати розпушувала землю і садила насіння; б) на вечірньому небі сяяли зірки; в) кури на дворі розгрібали сміття.
Картка № 3 1. Дослідіть, як письменник ставиться до бабусі. Свої спостереження вмотивуйте, посилаючись на факти з твору. 2. З якою метою, на ваш погляд, автор у творі так докладно описує місцевість, красу природи навколо помешкання Олени Булиги? Відповідаючи, застосовуйте приклади з повісті-притчі. 3. «Інкубаторами» бабуся називала: а) індиків; б) курей; в) качок.
Домашнє завдання Всі учні: Уміти розповідати про письменника, виразно читати, переказувати та коментувати ключові епізоди твору, висловлювати власну думку щодо прочитаного; Високий та достатній рівень: Підготувати малюнок до повісті та скласти усний міні-твір на тему «Чи хотів би я бути Планетником». Один з учнів():підготувати переказ ключових епізодів повісті Б.Харчука «Планетник»