Відповіді1. (Від першої особи)2. (Вони повернулися знову)3. (Бо Михайлик злякався, що сонце, як мама, може загубити ключі)4. (Він був майстром, який умів робити все)5. (Читання кижок)6. (Маленькому голодному хлопчикові)7. (Залазив на піч з каганцем, коли всі поснуть)8. (Мати)9. ?(Його носив батько на руках)10. (Мати)11. (Лебеді)
Тема: зображення життєвої долі українського села першої половини XX століття, епізодів з власного дитинства М. Стельмаха, коли він був дев'яти-десятирічним хлопчиком.Ідея: автор закликає бачити красу, любити рідну землю, що «така свіжа, така м'яка, мов колиска», «щоб люди мали людяність у серці, хліб на столі і не журились».
По вертикалі1. Закінчить дідові слова: "Сто друзів - це мало, один ворог - це...".2. Що дав хлопцеві дядько Себастіян?4. Як звали друга головного героя?5. З яким музичним інструментом порівнює автор хмари?6. Які у сонця ключі? (відповідь була у творі)7. Ким хотів бути хлопчик, щоб повернути лебедів?8. Кому присвячено твір "Гуси-лебеді летять"?
І група: схарактеризуйте образ головного героя повісті за допомогою методу «Сторітелінг»: приготуйте невеличкий виступ-розповідь на тему «Який я персонаж?». ІІ група: знайдіть у тексті образи-символи повісті, прокоментуйте їх, підтверджуючи власні думки цитатами з тексту (гуси-лебеді, зоря тощо)ІІІ група: За допомогою метода «Прес» доведіть або спростуйте думку: «Шанобливе ставлення до старших, любов до батьків, природи і світу – важливі моральні цінності людини». IV група: дослідіть основні художні засоби і проілюструйте відповідь цитатами з тексту.