Поглибити знання учнів про категорію числа іменників,
розглянути групи іменників, що мають форму тільки однини або тільки множини; розвивати логічне мислення, творчі здібності школярів; виховувати любов до рідного слова.
Мета УРОКУ: Поглибити знання учнів про категорію числа іменників,розглянути групи іменників, що мають форму тільки однини або тільки множини; розвивати логічне мислення, творчі здібності школярів; виховувати любов до рідного слова.
Ч О Р Н И Л ОХ О Д Ь Б А Б ЕН З И Н К И С І Л ЬТ Е Н І С С А Т У Р Н
Номер слайду 18
ЧИСЛО ІМЕННИКІВОДНИНА1. НАЗВИ РЕЧОВИН: ЧАЙ, БЕНЗИН, ЗАЛІЗО, ЧОРНИЛО. АЛЕ ФОРМУ МНОЖИНИ ВЖИВАЮТЬ ДЛЯ ПОЗНАЧЕННЯ РІЗНОВИДІВ РЕЧОВИНИ: ЧАЇ, БЕНЗИНИ,СОЛІ.2. НАЗВИ АБСТРАКТНИХ ПОНЯТЬ: СОВІСТЬ, ДОБРО, МИР.3. ЗБІРНІ: ЛИСТЯ, МОЛОДЬ.4. ВЛАСНІ НАЗВИ: ДЕСНА, ДНІПРО, ЛЕСЯ,ТАРАС. МНОЖИНА1. НАЗВИ СУКУПНОСТЕЙ ЛЮДЕЙ, ПРЕДМЕТІВ: ДІТИ, ГРОШІ,НАДРА2. НАЗВИ ПРЕДМЕТІВ ПАРНОЇ БУДОВИ: ОКУЛЯРИ, НОЖИЦІ,САНИ 3. НАЗВИ РЕЧОВИН (ТОВАРІВ): ВЕРШКИ, ДРІЖДЖІ, ПАРФУМИ.4. НАЗВИ ЧАСОВИХ ПОНЯТЬ, ІГОР, ОБРЯДІВ: КАНІКУЛИ, ШАХИ, ЗАРУЧИНИ.5. ВЛАСНІ НАЗВИ: СУМИ, ЧЕРКАСИ.
Номер слайду 19
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
1. Рідке, а не вода, біле, а не сніг.(Молоко)2. У зимову веселу пору ми кращі друзі дітвори. Вивозять діти нас нагору, а ми веземо їх з гори. (Сани)3. Хто входить і виходить, той перший нам руки подає, а ми стоїмо завжди при вході, нас в хаті кілька є.(Двері)4. Хто голівку свою влітку накриває і по двадцять хусток має. (Капуста)