Робота на уроці представлена у вигляді телепередач. Передбачена мовна розминка, робота над загадками, знайомство з письменником, вікторина, фізкультхвилинка.
Читання казки. Тестування "Що з двох правильне?"1. Цей твір — це ... а) казка; б) оповідання.2. У саду співав ... а) Жук; б) Соловейко.3. Соловейко хотів, щоб ... а) Жука краще зовсім не було; б) Жук допоміг йому співати.4. Жук і Соловей спитали думку ... а) хлопчика; б) дівчинки.5. Кого дівчинка хотіла залишити? а) Солов'я і Жука; б) Солов'я.6. Автор хотів сказати цією казкою, що у світі мають залишитися... а) живі істоти; б) ті, які гарно співають.
Гра “Дочитай речення до кінця”Його пісня… … була дуже гарна. А коло… …Соловейка літав великий рогатий Жук. Ти не … … даєш мені співати. Полетіли … … Соловей і Жук до дівчинки та й питають:— Скажи, дівчинко, кого треба залишити в світі — Солов'я чи Жука? Хай собі … … будуть і Соловей, і Жук,— відповіла дівчинка.
Що? Де? Коли?... Я ан валсні ічо балачи сінг. Він кийта лийбі-білий і напухстий, шийм'як аз мох. А озмор ... від гоньо нідику єн тевчеш, скрізь дошкуляє, вітьна пила мерзнуть. І огоніч поїстипо. Жах! Я на власні очі бачила сніг. Він такий білий-білий і пухнастий, м'якший за мох. А мороз… від нього нікуди не втечеш, скрізь дошкуляє, навіть лапи мерзнуть. І нічого попоїсти. Жах!
Що? Де? Коли?... о. П муто мосаму зеруо вавпла векийли білий дьбіле з довгюо єшию і ничорм дзьомоб. огно. Од зура зустрів лебьді сріблятус куриб і тівхо її стиз'ї. та. Сла кибра проситияс. По тому самому озеру плавав великий білий лебідь з довгою шиєю і чорним дзьобом. Одного разу зустрів лебідь сріблясту рибку і хотів її з'їсти. Стала рибка проситися.