Узагальнити знання учнів про різноманітність представників Царства Гриби;
розвивати вміння вести частково – пошукову діяльність, осмислювати проблемну ситуацію, робити висновки;
формувати екологічні переконання учнів, вміння застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях.
Мета уроку: узагальнити знання учнів про різноманітність представників Царства Гриби; розвивати вміння вести частково – пошукову діяльність, осмислювати проблемну ситуацію, робити висновки; формувати екологічні переконання учнів, вміння застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях.
ДЕВІЗ УРОКУ: “ ПІЗНАЮ – ЗНАЧИТЬ ІСНУЮ” Щойно – хто і як зумів – Царство вивчили ГРИБІВ То ж тепер ви не баріться І знаннями поділіться. І до кошиків своїх Цих трофеїв лісових Щонайбільше покладіть, Бал високий заробіть. Зрозуміли в чому суть ? Що ж, тоді в щасливу путь. Часу всі ми не марнуєм, - По підручнику мандруєм. Він секретів не тримає, - Таємниці розкриває. Для допитливих умів, Що сторінка – море див ! Вчили царства ви і види, Відділи, роди, підвиди. Не казкове тридесяте, Не заморське тридев’яте, -
Вправа “Грибні ситуації” Поясни! Ви знайшли “сімейку” опеньків,але чомусь вони без “фартушків”. . . Ви знайшли чудового великого білого гриба. Він старий, м’який, червивий… На узбіччі лісу біля поля ви знайшли групу чудових білих грибів, які ростуть біля купи мінеральних добрив… Ви опинились поруч з людиною, яка отруїлась грибами . . . Ви принесли з лісу умовно їстівні гриби і вирішили їх засмажити…