Матеріал сприяє кращому засвоєнню алгоритму проведення досліджень, допомагає учням візуалізувати уявлення про рефракцію світлового променя, стимулює пізнавальну активність школярів.
Ми - дослідники. Урок-дослідження за підручником ЯДС, частина ІІЕтапи дослідження (досліджуємо тінь)Підготувала вчитель початкових класів Тарасенко Інна Володимирівна
Номер слайду 2
Завдання уроку4 Визначити порядок проведення досліджень1235 Навчитися працювати за планом. Вдосконалити навички роботи у командіЗ'ясувати залежність довжини тіні від розташування джерела світла. Покращувати комунікативні навички
Номер слайду 3
Відкритий мікрофон. Про що ми говорили на минулому уроці?На минулому уроці ми говорили про природні явища та проводили експерименти. Який дослід вам запам'ятався найбільше? Чому?Який дослід ви б хотіли повторити самостійно?
Проблемне питання. Чому змінюється довжина тіні протягом дня? Що на неї впливає?
Номер слайду 6
Висловлюємо гіпотезу
Номер слайду 7
Що потрібно для експерименту?
Номер слайду 8
Працюємо разом{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Малюнок 1 Малюнок 2 Малюнок 3 Висота Довжина тіні
Номер слайду 9
Працюємо разом. Виміряйте висоту, на якій знаходиться джерело світла. Виміряйте довжину тіні. Запишіть показники у таблицю. В 1 Д 1
Номер слайду 10
Працюємо разом. В 2 Д 2 Повторіть порядок дій.
Номер слайду 11
Працюємо разом. Д 3 В 3 Ще раз повторіть порядок дій. Усі дані внесіть у таблицю.
Номер слайду 12
Порівнюємо записи
Номер слайду 13
Робимо висновки Що ми вимірювали? Які дії виконували під час досліду?Яку залежність ви помітили?Який висновок можна зробити?
Номер слайду 14
Підсумок уроку
Номер слайду 15
Домашнє завдання. Як ви можете пояснити це явище?Які є гіпотези?
Номер слайду 16
Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation.ru/powerpoint-templates.html У презентації використано матеріали з просторів Internet