Презентація до уроку "Дж. Родарі. "Листівки з видами міст"

Про матеріал
Презентація до уроку містить цікавий матеріал про життя і творчість письменника, і для аналізу поезії
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Джанні Родарі(1920-1970)«Листівки із видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття. Андрусик Світлана Іванівна, вчитель зарубіжної літератури ЗЗСО «Бихівський ліцей»

Номер слайду 2

У – УСПІШНИМИ С – САМОСТІЙНИМИ П- ПОЗИТИВНИМИ І – ІНІЦІАТИВНИМИ Х - ХИТРОМУДРИМИ

Номер слайду 3

Віртуальна екскурсія

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Джанні Родарі(1920-1970)«Листівки із видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття

Номер слайду 6

Ніщо не відкриває очі на світ і не розширює кругозір, як подорожі. Шарліз Терон. Картинки веселі, життя – суворе. Дж. Родарі

Номер слайду 7

Інструкція подорожі1. Не просто слухати, а чути.2. Не просто дивитися, а бачити.3. Дивуватися і захоплюватися.4. Не просто відповідати, а міркувати.5. Дружно і плідно працювати.

Номер слайду 8

Маршрут подорожіСтежина «Біографічна». Стежина «Пізнавальна». Стежина «Поетично-музейна». Стежина «Дослідницька». Стежина «Навчальна». Стежина «Творча». Стежина «Підсумкова». Стежина «Нагороди».

Номер слайду 9

Джованні Франческо Родарі народився в містечку Оменья (Північна Італія) у родині пекаря.

Номер слайду 10

Батько помер, коли Родарі було лише десять років. Родарі і його два брати, Чезаре і Маріо, виховувалися їхньою матір'ю в її рідному селі в провінції Варезе.

Номер слайду 11

Брати Маріо та Чезаре

Номер слайду 12

Після закінчення школи Джанні поступив до семінарії, провчився там три роки і отримав диплом вчителя. У віці сімнадцяти років він вже почав викладати у початкових класах в селах його провінції. У 1939 році Родарі вступив на навчання до Міланського університету, якого не закінчив.

Номер слайду 13

У 1948 році Родарі почав працювати журналістом у виданні італійської компартії «Уніта» і водночас почав писати оповідання для дітей. У 1950 році він був призначений редактором нового італійського щотижневого дитячого журналу «Піонер». У 1951 р. Родарі опублікував свої перші твори: «Книжка веселих віршів» і «Пригоди Цибуліно».

Номер слайду 14

Номер слайду 15

У дитячу літературу Дж. Родарі прийшов через газету «Книга». Веселі вірші поет друкував під псевдонімом Ліно Пікко.

Номер слайду 16

У 1952 році він вперше відвідав СРСР, де згодом бував доволі часто. У 1957 р. після офіційного іспиту Родарі був визнаний професійним журналістом.

Номер слайду 17

Виходять збірки його казок та віршів, його перекладають на різні мови. Повільно, але неухильно утверджується слава Джанні Родарі як дитячого письменника.

Номер слайду 18

  В 1970 році до немалого подиву всієї Італії Джанні Родарі був нагороджений найпочеснішою премією в галузі дитячої літератури – Міжнародною премією імені Г. К. Андерсена.

Номер слайду 19

  Українською мовою твори Джанні Родарі перекладали Г. Кочур, І. Дзюба, І. Корунець, А. Собуцький, М. Лукаш, І. Труш.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

1961 рік

Номер слайду 22

БУКТРЕЙЛЕР

Номер слайду 23

Ліричний герой твору – образ, що виникає в уяві читача під враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів. Ліричний герой не обов'язково тотожний з автором.

Номер слайду 24

Сприйняття світу ліричним героєм«Ось Рим; Не вірю;А вірю…»«Чудово! Прекрасно! Розкішні види!»«Дозвольте, сеньйори, самому розглянуться. На всі ті міста…»«Хай сам подивлюся,Хай сам я побачу…»

Номер слайду 25

Композиція вірша. Висновок: «Картинки веселі, життя – суворе!»Краса Італії, її історія та архітектурні дива. Справжня Італія без прикрас(«без глянцю»)Питання:«А глянь за картинки – чи так воно вийде?»(Чи так все насправді?)Відповідь:«Хто скаче, хто плаче…»(Автор показує справжнє, буденне життя)І частинаІІ частина

Номер слайду 26

Кола Вена «Два художні світи твору»Другий світ. Перший світ Чудово! Прекрасно! Розкішні види! КРАСАМіста «без глянцю»БУДЕННІСТЬКАРТИНКИ ВЕСЕЛІ, ЖИТТЯ – СУВОРЕ

Номер слайду 27

Ліричний герой Вміє цінувати красу; байдужий; висловлює власну думку; невпевнений; прагне сам все дізнатися; прагне до відкриття світу; гуманіст; не вміє цінувати красу; співчуває знедоленим; хоче справедливості; не вміє співчувати; небайдужий; до всього намагається долучитися сам; невпевнений; довіряє не словам, а очам; не здатний до самоаналізу; патріот.

Номер слайду 28

Ліричний герой. ПАТРІОТ, ГУМАНІСТЗДАТНИЙ ДО САМОАНАЛІЗУВМІЄ ЦІНУВАТИ КРАСУПРАГНЕ ДО ВІДКРИТТЯХОЧЕ СПРАВЕДЛИВОСТІСПІВЧУВАЄ ЗНЕДОЛЕНИМДОВІРЯЄ НЕ СЛОВАМ, А ОЧАМПЕРЕЖИВАЄ, НЕБАЙДУЖИЙ

Номер слайду 29

Джанні Родарі «Листівки із видами міст»Композиція. Образи. Аналіз вірша. Художні засоби. ТемаІдея. Пробле-ми. Ліричний герой. Розповідь про красу Італії та життя її простих людей. Заклик автора «дивитися за картин-ку»; не тільки насо-лоджуватися гарними краєвидами та чудовою архітекту-рою, а й перейматися долями інших людей. Рід літератури. Синтаксис вірша. Дві частиниІ-а ч. - Розповідь про видатні місця Італії ВисновокІІ-а ч. – Роздуми ліричного героя про життя італійців. КЛАСТЕР Речення з трьома крапками. Прості речення. Окличні речення. Риторичніпитання. Перелічення Антитеза Анафора. Епітети. Метафора. Речення із звертаннями. Образ ІталіїЛірика. Вірш. Жанр -Тяжкої долі простої людини-Соціальної несправедливості-Краси - реальності

Номер слайду 30

СЕНКАН ІТАЛІЯчудова, прекрасна, розкішна бідна, суровазачаровує, приваблює плаче, голодує, працюєКраїна, багата на історичні Картинки веселі, місця життя – суворе Краля Країна «без глянцю»

Номер слайду 31

«Мікрофон»- Чи досягли ми поставленої мети?- Символом чого є листівки для ліричного героя? - Чи здійснились ваші очікування? 

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Домашнє завдання Твір-мініатюра «Про що може розповісти листівка?»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Івашіна Таміла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Анадруцька Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Заярнюк Юлія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Семеновських Оксана Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Позняк Валентина Матвіївна
    Дякую. Цікава презентація.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Лєвтєрова Марина Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Кучеренко Наталія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Килихевич Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Замичковська Світлана Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Клименко Валентина Володимирівна
    Щира плодяка автору за слайди № 24 - 34 як інновації у методиці і водночас - як цікаві види роботи для учнів. Щиро вдячна за презентацію. Успіхів колезі.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
pptx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
23904
Оцінка розробки
4.9 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку