Продзвенів уже дзвінок, починається урок. Приготуйте без мороки Все, що треба до уроку. Фарби, пензлі, олівці. Приготувались? Молодці! Все у нас уже на місці, залишилось тільки сісти! Сядьте, дітки, всі гарненько, Руки покладіть рівненько. Голову вище підійміть, Плечі свої розведіть. Всі на мене подивіться, і приємно посміхніться!
Тема. «Фантазія і творчість у роботі дизайнера. Біоніка. Створення сувенір, із застосуванням природних форм» Мета уроку знати : основи біоніки; навчитися аналізувати природні форми. Розширити уявлення про дизайн. вміти: Використовувати знання з природничих наук для створення художніх образів. трансформувати природну форму у вирішення дизайнерських завдань; підбирати техніку виконання роботи.
«Блеф-клуб» Першим застосував поняття «дизайн» був сер Генрих Кол. Слово «дизайн» буквально перекладається як «творчий задум» , «намір», «план». Геометрія - Наука про живу природу, про закономірності органічного життя. 4. Ландшафтний дизайн- вид дизайнерської діяльності, завданням якої є об’ємно-просторова організація території за допомогою компонентів природного ландшафту , скульптур та архітектурних споруд. 5. Виробництвом продукції, якою користується людина в різних сферах життя займається - промисловий дизайн. 6. Відмінною рисою арт-дизайну: є несподіване комбінації кольору та світла. 7. Дизайн поділяють на види: промисловий, креативний, графічний 8. Дизайнерський об'єкт, який створює дизайнер повинен бути , зручним, корисним, красивим, економним, відповідати своєму призначенню. (так) (ні, біологія) (ні промисловий , графічний, ландшафтний, та арт-дизайн). (так) (так) (так) (так) (так)