Презентація до уроку "Галілео Галілей: великий учений чи звичайна слабка людина?" допоможе вчителеві унаочнити урок, на якому розглядається неоднозначність образу Галілея (за драмою Б.Брехта "Життя Галілея").
Галілей: великий учений чи звичайна слабка людина?
Номер слайду 2
Ключові завдання: З’ясувати підхід Бертольда Брехта до зображення реальної історичної особи в драматичному творі;Визначити риси характеру образу Галілея, пояснити неоднозначність образу;Простежити еволюцію образу Галілея; Зробити висновки про значення винаходів Галілея для людства.
Номер слайду 3
Відкриття Галілея (за драмою): Пропорційний циркуль. Зоряні карти. Телескоп. Спостереження за рухом зірок. Спостереження за плямами на СонціДослідження Венери, Місяця, супутників Юпітера. Створення моделі сонячної системи і Всесвіту Дослідження в галузі фізики
Номер слайду 4
Наслідки зречення Галілея1. Декарт 2. Федерцоні3. Наукові праці4. Андреа5. Маленький чернець. Не опубліковано жодного твору з новими твердженями. Виїзд за кордон. Повернувся в лоно церкви. Знову шліфує лінзи. Сховав у шухляді свій трактат про природу світла. ВБАДГ
Номер слайду 5
Треба бачити. Ти нічого не бачиш, ти тільки лупаєш очимателескоп. Я хочу тільки, аби вірили власним очам Довіртесь своїм очам. Треба тільки ширше розкрити очі1633 р. – погіршення зору. Майже нічого не бачить
Коли наражаєшся на перепони, то найкоротшою відстанню між двома точками буде крива.
Номер слайду 8
Домашнє завдання: Цитата 20. Чи повинен науковець нести відповідальність за свої відкриття? (письм.)Відомості про життя, світоглядну позицію, творчість Альбера Камю.