28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Презентація до уроку геометрії у 7 класі "Трикутник та його елементи"

Про матеріал
Презентація до уроку геометрії 7 класу "Трикутник та його елементи"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розгадай ребус:

Номер слайду 2

Розгадай ребус:

Номер слайду 3

Розгадай ребус:

Номер слайду 4

Розгадай ребус:

Номер слайду 5

Трикутник і його елементи

Номер слайду 6

Очікувані результати: Учень/учениця:наводить приклади: трикутників;формулює означення: трикутника;класифікує трикутники за сторонами і за кутами;зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника;обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; застосовує вивчені означення до розв’язування задач практичного змісту

Номер слайду 7

Дайте відповідь на запитання:1. Які ви знаєте найпростіші геометричні фігури на площині? 2. Назвіть пряму, промінь, відрізок, точки. Як вони позначаються? 3. Позначте три точки на одній прямій. 4. Яка фігура утворилася? 5. Яка властивість розміщення точок на одній прямій?6. Позначте три точки, які не лежать на одній прямій та з′єднайте їх послідовно відрізками. Яка фігура утворилася?7. Спробуйте дати означення трикутника.

Номер слайду 8

Трикутник - це геметрична фігура, яка складається з трьох точок, які не лежать на одній прямій, та трьох відрізків, які їх послідовно сполучають. Точки називають вершинами, а відрізки – сторонами∆АВС ( або ∆САВ, або ∆ВАС )АВСА, В, С - вершини ∆АВС АВ, ВС, СА - сторони ∆АВС ∟АВС (або ∟В)∟ВСА (або∟С)∟САВ (або ∟А)кути ∆АВС

Номер слайду 9

У трикутнику АВС:∟В протилежний стороні АС; ∟С протилежний стороні АВ;∟А протилежний стороні ВС;АВС∟А і ∟С - кутами, прилеглі до сторони АС;∟А і ∟В - кутами, прилеглі до сторони АВ;∟В і ∟С - кутами, прилеглі до сторони ВС;

Номер слайду 10

Залежно від довжини сторін розрізняють трикутникирівностороннійрівнобедренийрізносторонніймає дві сторони однакової довжинимає усі сторони однакової довжинимає сторони різної довжини

Номер слайду 11

Залежно від величини кутів розрізняють трикутникигострокутнийпрямокутнийтупокутниймає прямий кутмає всі гострі кутимає тупий кутмає всі гострі кути

Номер слайду 12

Виконай інтерактивну вправу:

Номер слайду 13

Виконай інтерактивну вправу:

Номер слайду 14

Суму довжин усіх сторін трикутника називають його периметром.𝑷∆𝑨𝑩𝑪=𝑨𝑩+𝑩𝑪+𝑪𝑨 АВС

Номер слайду 15

Вправи для виконання у класіУсно: 264, 265 Письмово: 266, 268, 270, 272, 274, 276

Номер слайду 16

№ 268 Знайдіть периметр трикутника зі сторонами 25 мм, 3,2 см, 0,4 дм. Дано: ∆АВС,АВ=25мм, ВС=3,2см=32мм,СА=0,4дм=40мм. Знайти: 𝑷∆𝑨𝑩𝑪 АВСРозв’язання𝑃∆𝐴𝐵𝐶=𝐴𝐵+𝐵𝐶+𝐶𝐴𝑃∆𝐴𝐵𝐶=25мм+32мм+40мм=97мм=9,7см Відповідь: 𝑃∆𝐴𝐵𝐶=9,7см  

Номер слайду 17

№ 272 Одна сторона трикутника втричі менша за другу і на 7 см менша за третю. Знайдіть мторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 32 см. Дано: ∆NSM,NS=x. SM=3x. NM=x+7см𝑷∆𝑵𝑺𝑴=32см. Знайти: NS, SM, MN NSMРозв’язання𝑃∆𝑁𝑆𝑀=𝑁𝑆+𝑆𝑀+𝑀𝑁𝑃∆𝑁𝑆𝑀=x+3x+x+732=x+3x+x+75x=32-75x=25x=5, отже NS=5см, SM=3·5=15 (см),MN=5+7=12 (cм) Відповідь: 5см, 15см, 12см.

Номер слайду 18

№ 276 Знайдіть сторони трикутника, якщо вони пропорційні числам 3, 4 і 6, а периметр дорівнює 52 дм. Дано: ∆MKL,MK: KL: LM=3:4:6𝑷∆𝑴𝑲𝑳=52дм. Знайти: MK, KL, LM MKLРозв’язання. Нехай k-коефіцієнт пропорційності, тоді 3k – довжина сторони MK, 4k – довжина сторони KL, 6k – довжина сторони LMСкладаємо рівняння: 3k+4k+6k=52 Розв’яжемо рівняння: 3k+4k+6k=52 13k=52 k=4, Відповідь: 12дм, 16дм, 24дм52 дм3·4=12 (дм) – довжина сторони MK,4·4=16 (дм) – довжина сторони KL,6·4=24 (дм) – довжина сторони LMотже

Номер слайду 19

Домашнє завдання: Опрацювати матеріал підручника: § 11 Письмово: 271, 277, 279

pptx
Додано
2 серпня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку