Презентація до уроку геометрії в 7 класі: "Трикутник і його елементи"

Про матеріал
Презентація до уроку геометрії в 7 класі "Трикутник і його елементи". Матеріали презентації можна використовувати при підготовці до уроків геометрії вчителям математики
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Назвіть знайомі вам з курсу геометрії фігури. Які властивості цих фігур ви знаєте?Аа. РОва. МК

Номер слайду 2

Трикутник і його елементи. Три точки невеличкіВідрізками сполучимо. А те, що утворилося, Всі разом ми озвучимо. Це не круг, не прямокутник,А фігура ця - …Тема уроку:

Номер слайду 3

Що таке трикутник?Трикутником називають геометричну фігуру, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій, і трьох відрізків, які сполучають ці точки. АВСВершина. Вершина. Вершина. Сторона. Сторона. Сторона. А,В,С – вершини трикутника. АВ, ВС, АС – сторони трикутника. Записується: ∆ АВС, читаємо “трикутник АВС”Побудуємо трикутникbасА,  В,  С – кути трикутника

Номер слайду 4

Які трикутники бувають?

Номер слайду 5

Класифікація трикутників. За видом кутів. Якщо всі кути трикутника гострі, то його називають. Якщо один з кутів трикутника прямий, то його називають. Якщо один з кутів трикутника тупий, то його називаютьгострокутнимпрямокутнимтупокутним

Номер слайду 6

Класифікація трикутників. За кількістю рівних сторін Трикутник, у якого дві сторони рівні, називають рівнобедреним. Трикутник, у якого всі сторони рівні, називають Трикутник, у якого всі сторони різної довжини, називаютьрівностороннімрізностороннім

Номер слайду 7

|b – c| < a < b + c. АВСТеорема (нерівність трикутника) У трикутнику кожна сторона менша за суму двох інших сторін. Наслідок Якщо для трьох точок А,В,С справджується рівність АС = АВ + ВС, то точки лежать на одній прямій, причому точка В лежить між точками А і С. Нерівність трикутника. АВС

Номер слайду 8

Що знали про трикутники в далеку давнину? Уже кілька тисяч років тому єгиптяни знали, що коли сторони трикутника дорівнюють 3, 4 і 5 одиничним відрізкам, то такий трикутник прямокутний. Землеміри Стародавнього Єгипту для побудови прямого кута ділили мотузку вузликами на 12 рівних частин і кінці зав’язували. Потім мотузку розтягували на землі так, щоб утворився трикутник зі сторонами по 3, 4 і 5 поділок. Більший з кутів утвореного трикутника – прямий. Ребра бічних граней єгипетських пірамід утворюють майже рівносторонні трикутники. Слово “трикутник” античного походження. Знак  для позначення трикутників запропонував ще в І столітті давньогрецький вчений Герон. Знак  Почали застосовувати в ІV столітті.

Номер слайду 9

Як знайти периметр трикутника?АВСР = АВ+ВС+АСасb. Р= а+b+с

Номер слайду 10

Знайдіть на рисунку вісім трикутників. Укажіть їх вершини, сторони і кути.

Номер слайду 11

Гострокутний — № Прямокутний — №Тупокутний — №№1№2№3 Встановити відповідність231

Номер слайду 12

Встановити відповідність№1№2№3 Рівнобедрений — № Рівносторонній — №Різносторонній — № 213

Номер слайду 13

На яких зображеннях трикутників допущено помилку? Поясніть.

Номер слайду 14

І. Знайти периметр трикутника: ВАСа) Дано: ∆АВС. АВ = ВС, АВ = 4 см, АС на 3 см більша за АВ. б) Дано: ∆АВС. АВ = ВС, АВ = 8 см, АС в два рази менша за АВ. ІІ. Знайти невідомі сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 40 см. а) У ∆АВС: АВ = ВС; АС = 12 см.б) У ∆АВС: АВ : ВС : АС = 2 : 2 : 4.в) У ∆АВС: АВ : ВС : АС = 2 : 3 : 5.г) У ∆АВС: АВ на 2 см менша АС , а АС на 3 см менша ВС. Виконуємо завдання у зошитах

Номер слайду 15

Перевір себе. Відповідь:І. а) 15см; б) 20 см.ІІ. а) 14 см, 14 см; б) 10 см, 10 см, 20 см; в) 8 см,12 см, 20 см; г) 11 см, 13 см, 16 см.

Номер слайду 16

Повторюємо разом. Означення трикутника . Які бувають трикутники залежно від сторін ?Які бувають трикутники залежно від міри кутів ?Який трикутник називається рівностороннім? Периметр трикутника?Який трикутник називається рівнобедреним?Який трикутник називається прямокутним?Який трикутник називається тупокутним та гострокутним?Сформулюйте теорему про нерівність трикутника

Номер слайду 17

Дякую за роботу!Домашнє завдання: вивчити §9. Розв’язати № 263, 269, 277.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Приходько Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
8619
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку