Презентація до уроку "Громадівський рух наприкінці 50-х – у 60-х рр. ХІХ ст."

Про матеріал
Презентація до уроку "Громадівський рух наприкінці 50-х – у 60-х рр. ХІХ ст."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Громадівський рух наприкінці 50-х – у 60-х рр. ХІХ ст.

Номер слайду 2

1. Царський маніфест проголосив скасування особистої залежності селянина від поміщика. А. 1860 р. Б. 1861 р. В. 1865 р. Г. 1874 р.

Номер слайду 3

2. Перша залізниця в Наддніпрянщині 1865 року. А. Кривий Ріг - Київ. Б. Херсон – Одеса В. Миколаїв-Катеринослав. Г. Одеса -Балта

Номер слайду 4

3. Головним регіоном розвитку промисловості в другій пол. ХІХ ст. став…А. Полісся Б. Правобережжя В. Схід України Г. Південь Наддніпрянщини

Номер слайду 5

4. Найпоширеніша форма монополіїА. Синдикат Б. Концерн В. Трест Г. Картель

Номер слайду 6

5. Добровільне об'єднання людей, що на пайових засадах спільно займаються певним видом господарської діяльності А. Община Б. Комуна В. Кооператив Г. Трест

Номер слайду 7

6. Нова верства суспільства, що з'являється в другій половині ХІХ ст. А. Наймані робітники Б. Інтелігенція В. Дворянство Г. Купецтво

Номер слайду 8

7. Зрушення у розвитку сільського господарства зображено на картині

Номер слайду 9

8. Родина відомих цукрозаводчиків-підприємців А. Харитоненки. Б. Кондратьєві В. Шубенки Г. Надаржинські

Номер слайду 10

9. Які процеси відбувалися в Наддінпрянщині в другій половині ХІХ ст? А. Поява мануфактурного виробництва Б. Розвиток чумацького промислу В. Майнове розшарування селян Г. Початок промислового перевороту. Д. Зростає товарність села Е. Іноземні капіталовкладення в промисловість

Номер слайду 11

10. Який термін слід вписати в пропуск?Катеринослав з невеликого міста з населення в 19 тис. у середині ХІХ ст. за кілька десятиліть перетворився на одне з найбільших українських міст, кількість жителів якого зросла в шість разів. Це було яскравим свідченням процесу ____________, що відбувався в Україні.

Номер слайду 12

11. Яку роль відігравала Наддніпрянщина в економічному розвитку Російської імперії?

Номер слайду 13

Тема. Громадівський рух наприкінці 50-х – у 60-х рр. ХІХ ст.

Номер слайду 14

Мета уроку: Охарактеризувати особливості суспільно-політичного та національно-визвольного рухів у Наддніпрянській Україні в середині ХІХ ст.; Ознайомити з появою та діяльність перших громад; Проаналізувати діяльність хлопоманів. Визначити історичне значення В. Антоновича у зростанні національної свідомості та національно-визвольному русі. Розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, виділяти головне і другорядне, робити висновки та узагальнення, удосконалювати навички роботи з історичними джерелами. Виховувати толерантність, активну життєву позицію, національну самосвідомість.

Номер слайду 15

Проблемне завдання. Яку роль відіграли перші громади у процесі національного відродження?

Номер слайду 16

Напрями визвольного руху{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Національний Демократичний Соціальний Запитання Що об'єднувало всі три напрямки?Яку проблему повинні були вирішити представники українського руху?

Номер слайду 17

Петербурзька громада 1859 р. В. Білозерський. Громади-це напівлегальні та легальні організації (гуртки), української інтелігенції, що вели національно-культурну та громадсько-політичну діяльність. М. Костомаров. П. Куліш

Номер слайду 18

Журнал «Основа» 1861-1862 рр.«Мета нашого видання – всебічне й неупереджене вивчення Південноросійського краю… Загальнолюдська просвіта… буде керівною ідеєю редакції». В. Білозерський

Номер слайду 19

Хлопомани. Коли та де зародився рух?Ким були хлопомани?Чому за ними закріпилася така назва?Яку мету вони переслідували?Якою була їх діяльність?Хто був лідером руху?

Номер слайду 20

Володимир Антонович2. Чиї ідеї вплинули на формування світогляду ?2. В якій науковій галузі залишив найбільший слід?

Номер слайду 21

Київська громада 1861 р.(Університет Св. Володимира)

Номер слайду 22

Опрацюйте документ с. 144 Жандармський рапорт про діяльність «Української громада»1. Якою, на думку жандармів, була основна мета діяльності громади?2. Хто її підтримував ?

Номер слайду 23

Визначте в яких містах крім Києва діяли українські громади.

Номер слайду 24

Проблемне завдання. Яку роль відіграли перші громади у процесі національного відродження?

Номер слайду 25

Поява та діяльность громад були яскравим проявом другого (Культурницького) етапу національного відродження.

Номер слайду 26

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 16. * Скласти тести до вивченої теми та виконати завдання 15 с. 148

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Більченко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Борова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Каліщук Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Глодовська Людмила Олесандрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Віталій Проценко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Шулепа Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Береза Любов Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Борейко Юлія
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
pptx
До підручника
Історія України 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
11 березня 2019
Переглядів
20610
Оцінка розробки
4.9 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку