Презентація до уроку хімії в 9 класі з теми "Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени"

Про матеріал
Презентація до уроку хімії в 9 класі з використанням технології розвитку критичного мислення учнів. Тема уроку "Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку“Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени.” Підготувала вчителька вищої категорії КЗ «Красноріченський ЗЗСО І-ІІІ ст.” Красноріченської селищної ради Кремінського району Луганської областіДегтяренко Євгенія Геннадіївна

Номер слайду 2

Прийом «Портрет»Беремо чистий аркуш паперу та маркер (фломастер) , кладемо аркуш на голову та малюємо спочатку обличча, потім очі, ніс рот, волоссячко. Потім презентуємо один одному та посміхаємось

Номер слайду 3

Вправа «Основні закони хіміїі»(утворення 4х груп з допомогою розділеного на 8 рядочків тексту закону)

Номер слайду 4

Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени. Життя - це торжество органічної хімії над неорганічною ... правда, дуже коротке.

Номер слайду 5

Ми дізнаємосьпро сновні особливості складу, будови властивостей органічних сполук, сформулюємо поняття “органічні сполуки” та “елементи-органогени”

Номер слайду 6

Ми вмітимемо порівнювати органічні та неорганічні сполуки, оцінювати вплив органічних сполук на довкілля, моделювати деякі природні процеси (фотосинтез, клітинне дихання), встановлювати склад молекул за їх моделями.

Номер слайду 7

Ми будемо працювати в групі задля досягнення спільної мети, учитися відстоювати свою позицію в дискусії, конструктивно спілкуватися, аналізувати навчальний матеріал, робити висновки

Номер слайду 8

Навчальний контракт. Фото-відеодозвіл. Говоримо по черзіПосміхаємося. Поважаємо думку іншого. Обгрунтовуємо свою думку. Правило піднятої руки. Позитивно налаштованіВипромінюємо впевненість. Критикуємо ідеї, а не особу, що їх висловила. Слухаємо і чуємо. Доброзичливе відношення. Радіємо успіхам

Номер слайду 9

Вправа “Доміно”Попрацюйте в парах, складіть послідовність з понять, перевірте себе по закінченню роботи, поставте собі оцінку в “Лист оцінювання”Хімія – це наука про... Речовини Речовини містять різні... Частинки Частинки речовини це атоми, йони або... Молекули Молеули містять в своєму складі – Атоми Сукупність атомів одного виду – це... Хімічний елемент Хімічний елемент - це тип атомів з однаковим зарядом атомних ядер (тобто однаковою кількістю протонів в ядрі атому), йому притаманні певні... Властивості Властивості- це певні характеристики об’єкта, що визначають його... Застосування

Номер слайду 10

«Я дослідник»Попрацюйте в групах

Номер слайду 11

«Я дослідник»Група 1 “Хіміки”Порівняти моделі молекул органічних та неорганічних речовин, встановити особливості складу молекул .

Номер слайду 12

«Я дослідник»Група 2 “Електрохіміки” Змоделювати процес виділення та поглинання енергії з допомогою набора «АТФ»

Номер слайду 13

«Я дослідник»Група 4 «Газоподібні речовини»Створити молекулярні формули за моделями молекул газоподібних речовин,дати їм назви.

Номер слайду 14

«Я дослідник»Група 3 «Глобальні хімічні реакції»Скласти схему та рівнянняреакції фотосинтезу та оцінити роль цього процесу для існування людини.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Діаграма Вена. Проаналізуйте зміст «Діаграми Вена» користуючись підручником та власними знаннями та визначте власну позицію стосовно наведеного матеріалу: «Так» «Ні» «Хочу доповнити», аргументуйте власну думку.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Домашнє завдання § 3 Виконати есе на тему “Органічні сполуки – користь чи шкода”§ 18 №140,142, виконати тестові завдання ( перейти на сайт за Qr-кодом та ввести код для учня) Код для учня 8195685

Номер слайду 19

Враження від уроку

Номер слайду 20

pptx
Додано
12 липня 2020
Переглядів
3946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку