Презентація до уроку "Хімічні властивості кислот"

Про матеріал
Презентація розроблена як супровід уроку "Хімічні властивості кислот". У презентації використовуються посилання на сервіс LearningApps.org? тому для повного використання даної презентації на уроці необхідний доступ до інтернету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Зібратися разом – це початок,триматися разом – це прогрес,працювати разом – це успіх. Генрі Форд

Номер слайду 2

Тема уроку: Хімічні властивості кислот.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знаньІнтерактивна гра”Мікрофон”https://learningapps.org/6427024

Номер слайду 4

Гра «Правильний шлях»Cu2 OHCl. KCl. Na. Cl. Mg. CO3 HNO3 KOHAl2 O3 Ni(OH)2 H3 PO4 Ca. CO3 Pb. OBe. OH2 SBa. SZn. SO4

Номер слайду 5

Гра “Третій зайвий”1) HCl, H2 S, H3 PO42) H2 S, H2 CO3, H2 SO43) HBr, Hl, H2 SO34) HPO3, HCl. O4, H3 PO45) HNO2, HNO3, HBr

Номер слайду 6

Проблемні питання: Чому кисломолочні продукти, квашену капусту не можна зберігати в алюмінієвому посуді?Для чого при приготуванні червоного борщу додають оцет або лимонну кислоту?Чому чай змінює колір при додаванні лимона?

Номер слайду 7

Кислоти навколо нас

Номер слайду 8

Екологічна хвилинка

Номер слайду 9

правила техніки безпекипри роботі з кислотами. Кислоти взаємодіють з органічними речовинами, тому при не обережному поводженні з ними можуть бути опіки!При розведенні кислот водою пам'ятайте “золоте правило”Спочатку вода – а потім кислота.Інакше буде. Велика біда.

Номер слайду 10

Лабораторний дослід №1 “Дія кислот на індикатори”. Лабораторний дослід №2 “Взаємодія кислот з металами”Лабораторний дослід №3. “Взаємодія кислот з основами ”

Номер слайду 11

Лабораторний дослід №1 “Дія кислот на індикатори”. Висновок: Кислоти можна виявити за допомогою лакмусу і брильянтового зеленого, та не можна виявити за допомогою фенолфталеїну.Індикатори. В нейтральному середовищіНСl. Лакмус. Фіолетовий. Брильянтовий зеленийзелений. Фенолфталеїнбезбарвний

Номер слайду 12

Дія кислот на індикатори

Номер слайду 13

Екологічна хвилинка. Лишайники – Індикатори чистоти повітря

Номер слайду 14

Лабораторний дослід №2 “Взаємодія кислот з металами”У кожну з трьох пробірок, у яких міститься магній, цинк, і мідь додамо розчин хлоридноїкислоти . Що спостерігаємо?Закінчіть, можливі рівняння реакцій, визначте іх тип. Mg+ 2 HCl → Zn + 2 HCl → Cu +HCl → Висновок: Всі метали за активністю можна розмістити в ряд, що склав Бекетов. Називається він ВИТИСКУВАЛЬНИЙ РЯД МЕТАЛІВМетали, що стоять до Н – витісняють із кислот водень (Н2)Метали, що стоять після Н – не витісняють водень (Н2)А + ВС =АС +В - реакція заміщення Ме + кислота = сіль +водень

Номер слайду 15

Екологічна хвилинка

Номер слайду 16

Лабораторний дослід №3 Взаємодія кислот з основами. Запишіть рівняння реакцій: Cu(OН)2 + HCl→Na. OH + HCl → Висновок: Кислоти реагують з лугами і нерозчинними основами AB +CD = AD +CB; кислота + основа = сіль + вода. Реакція обміну – речовини обмінюються складовими частинами.

Номер слайду 17

Екологічна хвилинка

Номер слайду 18

Добре мати природний дар, але тренувальні вправи дають більше. Конфуцій. Вікторинаhttps://learningapps.org/5023559

Номер слайду 19

ЗНАЮРОЗУМІЮВМІЮПродовжити фразу. Сьогодні я довідався…Було цікаво…Було важко…Я зрозумів, що…Тепер я можу... Я навчився…У мене вийшло…Мене здивувало…Урок дав мені для життя…

Номер слайду 20

Домашнє завдання. Вивчити § 40 Запитання до параграфу. Вправа 1-3 урок №48ст. 110

pptx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
16 березня 2019
Переглядів
1922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку